Ik weet al 4 jaar dat ik biseksueel ben...quote:Op zondag 16 januari 2011 10:57 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
TS ben je beetje openminded en bi-curious?
Ooh die aandacht vond ze prima. Maar dat betekend niet dat hij het recht heeft zijn tong in haar mond te proppenquote:Op zondag 16 januari 2011 11:37 schreef devl1nsect het volgende:
Vrouwen willen toch een brede stoere alpha man die flappen in de portemonnee heeft? Krijgt ze een keer aandacht, is het nog niet goed.
Wie a zegt moet ook de lul in haar mond niet afslaan.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:42 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ooh die aandacht vond ze prima. Maar dat betekend niet dat hij het recht heeft zijn tong in haar mond te proppen
Kijk... Daar sprak iemand die TOTAAL niet weet hoe het moetquote:Op zondag 16 januari 2011 14:45 schreef Deckard het volgende:
[..]
Wie a zegt moet ook de lul in haar mond niet afslaan.
Wat is er mis met kampers?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:26 schreef Leevancleef het volgende:
Kamper, blijf voortaan in je woonwagen ipv anderen lastig te vallen met je vechtlust.
Beetje respect voor de medemens mag ook wel..?quote:Op zondag 16 januari 2011 14:52 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Wat is er niet mis met kampers?
Kampers klagen over dat er vooroordelen over hun zijn... Maar die veroorzaken ze toch echt zelfquote:
Ik zie kampers niet als mijn gelijken, dus ook niet als mens.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:55 schreef kevin87g het volgende:
[..]
Beetje respect voor de medemens mag ook wel..?
En jij bent gewoon een onneukbaar wijfquote:Op zondag 16 januari 2011 14:56 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Kampers klagen over dat er vooroordelen over hun zijn... Maar die veroorzaken ze toch echt zelf
Dat is er mis met hun
Mag je vinden... Ik weet beterquote:Op zondag 16 januari 2011 14:57 schreef kevin87g het volgende:
[..]
En jij bent gewoon een onneukbaar wijfrespectloos geval.
Is dat een nieuwe versiertruc?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef Magick-lady het volgende:
Totdat ie haar begint te zoenen. Mijn beste vriendin is nog single, maar wel verliefd op iemand. Dus ze duwde hem zachtjes weg. Ik zie hem uithalen en dr een goeie klap in het gezicht geven!
Da's gewoon een vooroordeel..quote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Mag je vinden... Ik weet beter
Maar kom op, het is wel zo... Niemand zal dat ontkennen... De agressie, de onbeschaafdheid, het aso gedrag. mensen op straat lastig vallen, gouden tanden, drugs drank, tienermoeders, ga zo maar door... Het kamp zit hier anderhalf kilometer veder op, ik kom er elke dag langs als ik naar school ga...
Het maakt mij niet respectloos dat ik voor mijn mening uitkom, maar juist de kampers respectloos omdat ze denken dat ze beter zijn in deze samenleving dan de rest van de mens
En daar kan ik me nogal aan irriteren
Alleen als er geen onneukbare wijven bij zijn waarschijnlijkquote:Op zondag 16 januari 2011 15:02 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Probeer hem uit zou ik zeggen
Kijken of het werkt
Nee dat is het niet...quote:
Jij doet stoerquote:Op zondag 16 januari 2011 15:03 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Nee dat is het niet...
Ik heb ook wel eens kunnen lachen met mensen van het kamp.
Niemand is slecht ofzo
Kampers denken alleen dat ze beter zijn en alles kunnen maken als ze een ''stoere'' houding aannemen
Dat is geen vooroordeel, dat is een feit
Ooh nee hoor. Ik durf ook wel m'n bek open te trekken als ik voor iemand sta. Daar ben ik echt niet bang voorquote:Op zondag 16 januari 2011 15:05 schreef kevin87g het volgende:
[..]
Jij doet stoer![]()
Achter je pctje.. dan durf je je bek wel open te trekken, maar als ze voor je staan dan schijt jij je in je broek... en dan doe je lief en aardig tegen ze..
Kankerkamperquote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef kevin87g het volgende:
Gewoon niet zo stoer doen. punt.
Gedonder heb je geen donder aan, uitgaan is toch voor de plezier...?
Doe gewoon normaal Magick-lady ..
Jij weet duidelijk niet hoe het moet.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:48 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Kijk... Daar sprak iemand die TOTAAL niet weet hoe het moet
Uitgaan is zeker voor mijn plezier, Maar als mijn beste vriendin word geslagen, sta ik voor haar klaar. Maakt me niet uit waar ik ben, en wie het doet. Puntquote:Op zondag 16 januari 2011 15:11 schreef kevin87g het volgende:
Gewoon niet zo stoer doen. punt.
Gedonder heb je geen donder aan, uitgaan is toch voor de plezier...?
Doe gewoon normaal Magick-lady ..
Ik heb al 4 jaar een relatie... Ik wil niet veel zeggen. Maar dan weet ik juist WEL hoe het moetquote:Op zondag 16 januari 2011 15:17 schreef Deckard het volgende:
[..]
Jij weet duidelijk niet hoe het moet.
Dat wijf had het er vast zelf naar gemaakt, hem een klets gegeven wat je niet gezien hebt,quote:Op zondag 16 januari 2011 15:22 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Uitgaan is zeker voor mijn plezier, Maar als mijn beste vriendin word geslagen, sta ik voor haar klaar. Maakt me niet uit waar ik ben, en wie het doet. Punt
Misschien heeft je vriendin nu geleerd jongens niet aan het lijntje te houden in plaats van wel te geilen op de aandacht, maar vervolgens er niks terug voor willen geven.quote:Op zondag 16 januari 2011 14:42 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ooh die aandacht vond ze prima. Maar dat betekend niet dat hij het recht heeft zijn tong in haar mond te proppen
Haha, nee juist helemaal nietquote:Op zondag 16 januari 2011 15:24 schreef kevin87g het volgende:
[..]
Dat wijf had het er vast zelf naar gemaakt, hem een klets gegeven wat je niet gezien hebt,
Zoals ik lees zijn jullie echt van die krengen..die gelijk een pets uitdelen als je versierd word.. wees blij dat er nog jongens zijn die achter jullie aanzitten..
Er zijn altijd mensen die de schuld bij de ander neerleggen..quote:Op zondag 16 januari 2011 15:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Misschien heeft je vriendin nu geleerd jongens niet aan het lijntje te houden in plaats van wel te geilen op de aandacht, maar vervolgens er niks terug voor willen geven.
Misschien stompte ze hem in zijn ballen onder de bar tafel.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:28 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Haha, nee juist helemaal niet
Ik ben totaal geen ruziezoeker, en vechten doe ik eigenlijk nooit. Maar van me vrienden en familie enz daar blijf je gewoon met je poten van af. Ik heb er bijna de hele tijd naast gestaan, ''dat wijf'' deed niks verkeerd. Hij zat fout. Niet zij
Dus ga nou eens fietsen met je kutconclusies.
Ik hoef btw geen jongens achter me aan. Ik heb dr al 1
In een ander topic poste je in November nog dat je met een date was.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:23 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ik heb al 4 jaar een relatie... Ik wil niet veel zeggen. Maar dan weet ik juist WEL hoe het moet
Beetje te profiteren van gratis drank.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:26 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Misschien heeft je vriendin nu geleerd jongens niet aan het lijntje te houden in plaats van wel te geilen op de aandacht, maar vervolgens er niks terug voor willen geven.
We stonden niet bij een tafel xDquote:Op zondag 16 januari 2011 15:29 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Misschien stompte ze hem in zijn ballen onder de bar tafel.
En wat zijn we als we die avond beide nuchter waren?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:29 schreef Pakslaag het volgende:
Vrouwen kunnen ook ongelofelijke kut wijven zijn als ze hebben gezopen.
kutquote:Op zondag 16 januari 2011 15:30 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
En wat zijn we als we die avond beide nuchter waren?
Nee hoor, die gasten die het doen zijn ook sukkels, maar je vriendin haar gedrag is minstens zo klachtwaardig. Echt zo'n type dat een beetje drankjes loopt aan te nemen van iedereen, dat sletterig loopt te doen voor aandacht maar als puntje bij paaltje komt die gast toch niet zo leuk vindt. Serves her right.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:28 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Er zijn altijd mensen die de schuld bij de ander neerleggen..
Ach hou je kankerbek gewoon dicht. En ga een leven zoeken ipv al mijn reacties en topics te lezenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
In een ander topic poste je in November nog dat je met een date was.
Waarom zeg jij 'date' ipv 'vriend' als je al 4 jaar met hem bent?
Hey, ff dimmenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:32 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Ach hou je kankerbek gewoon dicht. En ga een leven zoeken ipv al mijn reacties en topics te lezen
Veel vrouwen genieten van aandacht van mannen. Maar dat maakt ze geen sletten... En ik heb nu eenmaal een beste vriendin die geen nee kan zeggen, en een tikje onzeker is... Ik neem haar dus ook niks kwalijk. Dus hoef je me daar ook niet van te overtuigenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:32 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee hoor, die gasten die het doen zijn ook sukkels, maar je vriendin haar gedrag is minstens zo klachtwaardig. Echt zo'n type dat een beetje drankjes loopt aan te nemen van iedereen, dat sletterig loopt te doen voor aandacht maar als puntje bij paaltje komt die gast toch niet zo leuk vindt. Serves her right.
Frans Bauer beklaagt zich over je vooroordelen.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:00 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Maar kom op, het is wel zo... Niemand zal dat ontkennen... De agressie, de onbeschaafdheid, het aso gedrag. mensen op straat lastig vallen, gouden tanden, drugs drank, tienermoeders, ga zo maar door... Het kamp zit hier anderhalf kilometer veder op, ik kom er elke dag langs als ik naar school ga...
Tasja is gewoon een respectloze natte kale doos. en lelijk.. en ze stinkt naar rotte vis.. met dr afscheiding uit dr poesjequote:Op zondag 16 januari 2011 15:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hey, ff dimmenjouw saaie moeder die nu nog in een rijtjeshuis woont is doodgegaan aan kanker ja
Das leuk, zoals je zegt ist een lekker wijf...en dan vraag ik: Neuken? ... oke.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:34 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Veel vrouwen genieten van aandacht van mannen. Maar dat maakt ze geen sletten... En ik heb nu eenmaal een beste vriendin die geen nee kan zeggen, en een tikje onzeker is... Ik neem haar dus ook niks kwalijk. Dus hoef je me daar ook niet van te overtuigen
Niks ff dimmenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Hey, ff dimmenjouw saaie moeder die nu nog in een rijtjeshuis woont is doodgegaan aan kanker ja
Zoals ik vaker heb gezien, met die topics van jou, zoek jij aandacht ofzoquote:Op zondag 16 januari 2011 15:35 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Niks ff dimmen
Ik word echt strontziek van jou
Laat me gewoon met rust, ga ergens anders aandacht zoeken...
Ik vraag toch niet of zij nu al weer voor de zoveeste keer dr kankerbek open wil trekken. Ik word er echt schijtziek vanquote:Op zondag 16 januari 2011 15:36 schreef kevin87g het volgende:
[..]
Zoals ik vaker heb gezien, met die topics van jou, zoek jij aandacht ofzo
Word je dan net zo ziek als Juan is in z'n hoofdje?quote:Op zondag 16 januari 2011 15:35 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Niks ff dimmen
Ik word echt strontziek van jou
Laat me gewoon met rust, ga ergens anders aandacht zoeken...
Dat is juist het probleem, ze doen sletterig voor aandacht maar puntje bij paaltje spelen ze niet de slet zoals het hoort. Mannen willen seks, vrouwen willen aandacht het is dus gewoon een eerlijke ruil en als vrouwen dan eerst alle aandacht aan gaan nemen maar er geen seks voor teruggeven is het hun eigen schuld als er een keertje eentje flipt. Lekker voor haar dus.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:34 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Veel vrouwen genieten van aandacht van mannen. Maar dat maakt ze geen sletten... En ik heb nu eenmaal een beste vriendin die geen nee kan zeggen, en een tikje onzeker is... Ik neem haar dus ook niks kwalijk. Dus hoef je me daar ook niet van te overtuigen
Mens jij moet echt die koeienogen van je na laten kijkenquote:Op zondag 16 januari 2011 15:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Word je dan net zo ziek als Juan is in z'n hoofdje?
Ik zat gisteren nog op jou en je familie te wachten. Maar je kwam maar niet
Ik zet in op GLC.quote:Op zondag 16 januari 2011 15:37 schreef CernunnosCeltic het volgende:
ing Ding Ding*
Bitchfight!!!
ik zet 10euro in op Magick nog wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |