Goed lezen is een kunst, maar los daarvan...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:47 schreef DR878 het volgende:
[..]
u vraagt wij draaien:
[ afbeelding ]
![]()
Eigenlijk is dit de terechtste klacht van het topic nogquote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:56 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Goed lezen is een kunst, maar los daarvan...
Betekend dit dat jij foto's van TS op je computer hebt? Want anders zou jij ook wel snappen dat ook wij gewoon in haar fobo kunnen kijken.
Eng zeg, beetje van vrouwelijke users een fotomap op je pc aanleggen....
neequote:Op zaterdag 15 januari 2011 16:56 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Goed lezen is een kunst, maar los daarvan...
Betekend dit dat jij foto's van TS op je computer hebt? Want anders zou jij ook wel snappen dat ook wij gewoon in haar fobo kunnen kijken.
Eng zeg, beetje van vrouwelijke users een fotomap op je pc aanleggen....
Los van dat je in je eerste posting al aangaf dat begrijpend lezen of weten wat er bedoelt is voor jou niet weggelegd is, mis je ook nu dus weer dat ik het aan je vraag en het niet als een hard feit breng.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:02 schreef DR878 het volgende:
[..]
nee
dit betekent gewoon dat ik haar in mijn msn heb staan en hyves, en dat ik het grappig vindt dat ik er nu pas achterkom dat ze ook op fok zit. Dat is mijn hele punt namelijk. Met je domme conclusies.
Dat ik op een quote heb gereageerd met foto's was idd mijn fout. Aangezien ik dacht dat TS er mee bedoeld werd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:05 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Los van dat je in je eerste posting al aangaf dat begrijpend lezen of weten wat er bedoelt is voor jou niet weggelegd is, mis je ook nu dus weer dat ik het aan je vraag en het niet als een hard feit breng.
Ik ben benieuwd hoe je deze posting gaat interpreteren.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:10 schreef DR878 het volgende:
[..]
Dat ik op een quote heb gereageerd met foto's was idd mijn fout. Aangezien ik dacht dat TS er mee bedoeld werd.
Jij had een heel antwoord verwacht en nu probeer je jezelf er echt zwaar uit te lullen, waar jij tevens keihard in faalt. Je hebt namelijk al zelf antwoord gegeven op je 'vraag'.
gooi jezelf voor de trein, beter voor iedereenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:12 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
![]()
Met jou is geen gesprek te voeren...
arnhem dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:52 schreef NotYou het volgende:
Maar kop op Tasja! Je kunt je altijd nog terugtrekken in de mooiste villa van de stad!
Uit je eigen stamkroeg gegooid worden doordat een paar nieuwe mensen ruzie zoekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:26 schreef Magick-lady het volgende:
[..]
Haha nee, ik was in ons vaste stamkroegje
Die jongen kwam daar volgens mij voor het eerst
In zo'n ''paupertent'' heb ik niks te zoeken
Leer jij daarmee begrijpelijk lezen dan? Anders heeft het nog geen nut.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:18 schreef DR878 het volgende:
[..]
gooi jezelf voor de trein, beter voor iedereen
quote:
quote:
Want Lindstrom kan geen vrouwelijke vrienden genaamd Priscilla krijgen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:44 schreef GL11 het volgende:
[..]
Liever dat je het zo schrijft, dan dat je er geen kunt krijgen.
Ja sorry, ik zit op m'n telefoon te FOK!ken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:43 schreef honda1990 het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=snooki.gif
Voortaan zelf posten
Inderdaad, zou wensen dat ik een vriendin had..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:44 schreef GL11 het volgende:
[..]
Liever dat je het zo schrijft, dan dat je er geen kunt krijgen.
Dan is het terecht, op mijn htc kan ik geen .gifs bekijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:53 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zit op m'n telefoon te FOK!ken.
Dan gaat plaatjes posten niet zo makkelijk
Ik op m'n blackberry welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 17:58 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Dan is het terecht, op mijn htc kan ik geen .gifs bekijken
BBquote:Op zaterdag 15 januari 2011 18:01 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik op m'n blackberry wel
Blackberry > HTC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |