quote:Op zaterdag 15 januari 2011 07:20 schreef Bouke-p het volgende:
pfff de mor stelt toch geen ruk voorgoed voor als je verkouden bent!
Reservist hèquote:
lekker die vette troep op je bakks smeren!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:50 schreef Erasmo het volgende:
Mor is leuk mits ze niet gaan sproeien
Ah een hobbysoldaatquote:
Die meuk is echt slecht voor je huid...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:00 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
lekker die vette troep op je bakks smeren!
ah de MOR, heb ik nog leuke ervaring mee. Bij sproei ongeveer anderhalve minuut met mn adem in gestaan omdat ik de verkeerde kant van het opengescheurde pakje rsdl op de grond gooide XD. Ik met mn ogen dicht maar zoeken naar dat sponsjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 05:02 schreef Vortix het volgende:
Goeiemorgen. Ik heb weinig zin in de MOR, maar ik zal er vanmiddag toch maar weer eens aan moeten geloven
sorry, ik wil een kind van je...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef Rave_NL het volgende:
Zit ik sinds tijden weer eens achter mn laptop, word ik kapot gestalked met DM's...
Je bent slachtoffer van jouw eigen tofheid.. I feel your painquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef Rave_NL het volgende:
Zit ik sinds tijden weer eens achter mn laptop, word ik kapot gestalked met DM's...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |