Heuh ik dacht dat het ff over mij gingquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het een raar verhaal. Moet ik comments bij de foto's van de verjaardag van mijn oma in het Engels plaatsen omdat ik een verdwaalde Vietnamees als vriend heb toegevoegd? Nee toch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
To be honest? Nopequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Merkie het volgende:
Gewoon, mensen die te pas en te onpas comments in het Engels plaatsen terwijl iedere gerelateerde persoon Nederlands is. Moet iedere FB'er toch wel bekend voorkomen.
Inderdaad, als je het niet begrijpt, kun je beter op hyves gaan....lekker nationaal, helemaal nederlandsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nou TS ik heb het bericht herzien maar kan nou niet echt zeggen van: "wow, daar zou ik wel eens een nacht van wakker kunnen liggen". Misschien moet je eens stoppen met facebook?
You go girlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik kan me inleven, maar ik zie niet in waarom jij je daaraan stoort.. Want als jij vindt dat mensen sowieso useless hersenfarts hebben, dan maakt het al niet meer uit in welke taal dat is. En mensen die wel normaal in het Engels praten hebben daar vast een reden voor.
Je klacht is gewoon dat mensen op facebook aandachtshoeren zijn.
So truequote:Het zit namelijk zo. Veel Facebook-gebruikers lijden namelijk aan grondige zelfoverschatting.
Einde bericht.
Vanwaar een terechte klacht, als jij geen anderstaligen op je FB hebt, is het geen probleem toch, kun je gewoon lekker nederlands praten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jammer, het is zoooo'n terechte klacht.
TS kan geen Engelsquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:55 schreef caja123 het volgende:
[..]
Vanwaar een terechte klacht, als jij geen anderstaligen op je FB hebt, is het geen probleem toch, kun je gewoon lekker nederlands praten.
Ik snap de klacht niet
ach natuurlijk....daar had ik niet aan gedacht....dus eigenlijk is dat het dieper liggende probleem....LOI kan helpen, zo niet...de psychquote:
Ik ben echt goedquote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:58 schreef caja123 het volgende:
[..]
ach natuurlijk....daar had ik niet aan gedacht....dus eigenlijk is dat het dieper liggende probleem....LOI kan helpen, zo niet...de psych
je bent je roeping misgelopenquote:
Ik denk dat ie al slaapt aangezien het topic al 3 uur oud isquote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:02 schreef caja123 het volgende:
Merkie is zo stil....ik gok dat ie zn facebook aan het verwijderen is
Het is weekend....maar waarom ben jij dan nog wakker?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 03:03 schreef CamelNLD het volgende:
[..]
Ik denk dat ie al slaapt aangezien het topic al 3 uur oud is
Iedereen die je maar tegenkomt op MSN hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:30 schreef Meneer_du_bir het volgende:
Eigenlijk wel een terechte klacht, het bericht is toch persoonlijk? Waarom zou je het in het engels schrijven? Laat die internationale vrienden het maar door een vertaalmachine doen als ze het zo graag willen lezen of het aan jou vragen. Ja het is geen MSN, maar dat betekent niet dat al je vrienden altijd alles maar 100% moeten volgen. Stalkers?
Ik wil wel een netwerk met jouw bouwen D:quote:Op zondag 5 juni 2011 15:37 schreef linpunt het volgende:
[..]
Iedereen die je maar tegenkomt op MSN hebben.![]()
Netwerk opbouwen via facebook ken ook.
Ahum. Kabel.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:09 schreef SpecialK het volgende:
Ja, linpunt.
IemandNiemand wil z'n RJ-45 kabeltje in jouw veel nauwere RJ-11 stekkertje steken om wat eenzijdig vloeibare informatie naar je te uploaden.
Lijkt je dat wat?
Wat is er met je bad? Lek?quote:
Ben je CEO/owner van iets of boardmember/partner van iets?quote:Op zondag 5 juni 2011 16:06 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Ik wil wel een netwerk met jouw bouwen D:
Vriendjespolitiekquote:Op zondag 5 juni 2011 16:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ben je CEO/owner van iets of boardmember/partner van iets?
Zo ja: dm/pm/facebook
zo nee: please.
Ik ben als freelancer allemaal behalve "partner". PM me maar met je contactgegevens smatje.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
DM gestuurd.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:15 schreef linpunt het volgende:
[..]
freundjespolitiek is ontzettend handig als je een keer internationaal strandt.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:18 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek
omdat je op jezelf niks kunt bereiken wellicht, teveel schoenen kopen misschien zoals elke meid
hahahaha, dm jij maar.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:18 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ik ben als freelancer allemaal behalve "partner". PM me maar met je contactgegevens smatje.
echte bazen die doen het gewoon gelijk goed.quote:Op zondag 5 juni 2011 16:21 schreef linpunt het volgende:
[..]
freundjespolitiek is ontzettend handig als je een keer internationaal strandt.
Geen misbruik maken van social media op je carrière boost te geven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |