Onzin man.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:22 schreef Daffodil31LE het volgende:
Als die beide Nederlanders ook nog een zwik anderstaligen in hun contactenlijst hebben staan, is het natuurlijk wel handiger om in 't Engels iets op de ander zijn prikbord te pleuren, dan hebben die anderstaligen er ook nog wat aan.
zo she doesent onderstand, datswhy she zo angry is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef klipper het volgende:
Oh no, merkie is online....please talk english
maar mijn klasgenoten komen uit ierland enzo, dus we moeten wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Merkie het volgende:
Gewoon, mensen die te pas en te onpas comments in het Engels plaatsen terwijl iedere gerelateerde persoon Nederlands is. Moet iedere FB'er toch wel bekend voorkomen.
Zie TT. "Nederlanders die Engels met elkaar praten op Facebook". Ieren zijn geen Nederlanders. Waarom plaats je dit bericht?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef linpunt het volgende:
[..]
maar mijn klasgenoten komen uit ierland enzo, dus we moeten wel.
omdat je een bericht bij elkaar plaatst omdat ook mensen behalve die persoon kan reageren. Anders heb je toch gewoon verdomme MSN?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:27 schreef Merkie het volgende:
Verdomme, heb ik er weer een "oh kijk mij eens veel internationale contacten hebben"-topic van gemaakt.
Exhibit A:
[..]
Zie TT. "Nederlanders die Engels met elkaar praten op Facebook". Ieren zijn geen Nederlanders. Waarom plaats je dit bericht?
Ik vind het een raar verhaal. Moet ik comments bij de foto's van de verjaardag van mijn oma in het Engels plaatsen omdat ik een verdwaalde Vietnamees als vriend heb toegevoegd? Nee toch.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef linpunt het volgende:
[..]
omdat je een bericht bij elkaar plaatst omdat ook mensen behalve die persoon kan reageren. Anders heb je toch gewoon verdomme MSN?
als je niet met facebook kan omgaan of het niet snapt moet je er ook niet over klagen.
Oi!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef schommelstoel het volgende:
Omdat facebook internationaal.
Fail topic.
dan heb je idd gewoon rare vrienden met hippe oma's. Tevens geen raar verhaal, zie niet in waarom je anders op andermans prikbord dingen zou moeten schrijven als er ook iets bestaat als MSN en telefoons.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het een raar verhaal. Moet ik comments bij de foto's van de verjaardag van mijn oma in het Engels plaatsen omdat ik een verdwaalde Vietnamees als vriend heb toegevoegd? Nee toch.
Hihi, ik moest lachenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het een raar verhaal. Moet ik comments bij de foto's van de verjaardag van mijn oma in het Engels plaatsen omdat ik een verdwaalde Vietnamees als vriend heb toegevoegd? Nee toch.
Slaat PERFECT nergens op idd.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef Merkie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef linpunt het volgende:
[..]
dan heb je idd gewoon rare vrienden met hippe oma's. Tevens geen raar verhaal, zie niet in waarom je anders op andermans prikbord dingen zou moeten schrijven als er ook iets bestaat als MSN en telefoons.
nu moet ik ook wel toegeven dat meer dan de helft van mijn lijst andersdannederlandstalig is en dat ik inzie dat iemand met alleen maar mensen uit Appelschaa en dergelijke dorpen niet moet pimpen met zijn slechte engels.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:19 schreef Merkie het volgende:
Soms vraag ik me af of het aan mij ligt, maar ik heb echt niet meer te melden dan wat er in mijn TT staat.
Klacht: Nederlanders die Engels tegen elkaar spreken op Facebook
Einde deel 1.
Klacht, the sequel. Na +/- 20 reacties is het mij duidelijk geworden dat ik weinig bijval kreeg. Vreemd, aangezien ik altijd gelijk heb (zie posthistory). Mijn klacht dat veel Nederlanders Engels tegen elkaar spreken op Facebook was slechts [ afbeelding ]het topje van de ijsberg[ afbeelding ].
Het zit namelijk zo. Veel Facebook-gebruikers lijden namelijk aan grondige zelfoverschatting van de nieuwswaarde van hun comments/status-updates. Dusdanig dat ze denken dat iedereen het moet kunnen begrijpen. Ook die verdwaalde Braziliaan, Pakistaan en Kroatiër. But boy, have I got news for you: 90% van wat je plaatst op Facebook is voor 99% van je vriendenlijst totaal niet interessant/relevant en kan daarom prima in het Nederlands geplaatst te worden. Hierbij heb ik het argument "want Facebook is internationaal!!11!!" tot drogreden verklaard.
Einde bericht.
Niet echt, jouw situatie maakt mij niet uit. Ik ben teleurgesteld omdat je mijn klacht niet begrijpt, ondanks het feit dat ik weinig ruimte voor interpretatie heb vrijgelaten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:41 schreef linpunt het volgende:
[..]
nu moet ik ook wel toegeven dat meer dan de helft van mijn lijst andersdannederlandstalig is en dat ik inzie dat iemand met alleen maar mensen uit Appelschaa en dergelijke dorpen niet moet pimpen met zijn slechte engels.
zo goed?
Ik kan me inleven, maar ik zie niet in waarom jij je daaraan stoort.. Want als jij vindt dat mensen sowieso useless hersenfarts hebben, dan maakt het al niet meer uit in welke taal dat is. En mensen die wel normaal in het Engels praten hebben daar vast een reden voor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Niet echt, jouw situatie maakt mij niet uit. Ik ben teleurgesteld omdat je mijn klacht niet begrijpt, ondanks het feit dat ik weinig ruimte voor interpretatie heb vrijgelaten.
Ik lig er ook niet een nacht wakker van.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:43 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Nou TS ik heb het bericht herzien maar kan nou niet echt zeggen van: "wow, daar zou ik wel eens een nacht van wakker kunnen liggen". Misschien moet je eens stoppen met facebook?
Daar komt het wel op neer uiteindelijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef linpunt het volgende:
[..]
Ik kan me inleven, maar ik zie niet in waarom jij je daaraan stoort.. Want als jij vindt dat mensen sowieso useless hersenfarts hebben, dan maakt het al niet meer uit in welke taal dat is. En mensen die wel normaal in het Engels praten hebben daar vast een reden voor.
Je klacht is gewoon dat mensen op facebook aandachtshoeren zijn.
nou, dan ben ik deels met je eens. Zegge TS, waar hadde gij dan facebook voor?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik lig er ook niet een nacht wakker van.
[..]
Daar komt het wel op neer uiteindelijk.
Toch maar stoppen met Facebook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik lig er ook niet een nacht wakker van.
[..]
Daar komt het wel op neer uiteindelijk.
Vind het wel grappig.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:47 schreef linpunt het volgende:
[..]
nou, dan ben ik deels met je eens. Zegge TS, waar hadde gij dan facebook voor?
Nee.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:48 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Toch maar stoppen met Facebook.
okay.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:51 schreef linpunt het volgende:
[..]
okay.
conclusie: facebookers zijn aandachtshoeren
/slotjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jammer, het is zoooo'n terechte klacht.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:51 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Meer bijval gaat er toch niet komen ben ik bang.
tja, kan wel offtopic doorlullen over waarom mensen dan wel niet facebook aanmaken..quote:
Maar niet echt boeiendquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
Jammer, het is zoooo'n terechte klacht.
Nee man, da's zooo 2010.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:53 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Maar niet echt boeiendTip: verzin eens een topic, je staat soms versteld.
ikke, dan kunnen we deze topiek leuk vinden met de ditvindikleuk-knop!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:54 schreef -Mo- het volgende:
Wie wil mijn facebook-vriendje worden? [ afbeelding ]
TS heeft al zo weinig bijval, maak jij het nog even ergerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:55 schreef linpunt het volgende:
[..]
ikke, dan kunnen we deze topiek leuk vinden met de ditvindikleuk-knop!
oh sorry, dat was uiteraard niet de bedoeling. Maar waar is die knop anders voor, linksonderin?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
TS heeft al zo weinig bijval, maak jij het nog even erger
je maakt een grapje.. toch..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:57 schreef -Mo- het volgende:
http://www.facebook.com/mlinssen
Voeg mij allemaal toe yo yo yo. Add me everybody yo yo yo. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |