Neem het niet zo serieusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik het niet zo op "tegenstemmers" ik heb liever dat mensen op een partij stemmen omdat ze voor een bepaalde partij zijn. Het is bijna omgekeerde politiek waarbij tegenstemmen uitgebracht worden.
Wat moet eerlijker? Voor wie? Ten koste van welke anderen die het nu te goed hebben?quote:
Nog steeds is dat bij de SP het geval.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor een groot deel wel, bij bijvoorbeeld de SP is dat in het verleden ook zo het geval geweest.
Ik richt me niet persoonlijk op jouquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neem het niet zo serieusIk probeerde enkel duidelijk te maken dat Wilders' antistrategie makkelijk averechts kan werken. Misschien wel als een van de weinige weet ik wel waar de PS-verkiezingen over gaan.
Terecht, de beslissingen van deze regering zijn funest.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:09 schreef Ringo het volgende:
De PvdA is op dit moment één grote tegenpartij die maar geen stem wil krijgen.
De provincie is dan ook een vage bestuurslaag. Het is vooral een controlerende tak. Hoewel die bevoegdheid ook langzaam maar zeker wordt teruggedrongen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik richt me niet persoonlijk op jou
Een dergelijke strategie kan in mijn ogen ook niet voor eeuwig standhouden.
Daarnaast geef je ook aan dat de interesse in de politiek over het algemeen genomen erg laag is. Ik zie maar weinig mensen zich verdiepen in de PS-verkiezingen.
Terecht dat ze hun ozobelangrijkeboodschap maar niet voor het voetlicht weten te brengen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Terecht, de beslissingen van deze regering zijn funest.
Je weet toch dat FTS een veronrustende obsessie heeft voor de PvdA?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:17 schreef du_ke het volgende:
FTS, je weet onderhand dat we topics hebben voor de provinciale statenverkiezingen, de PvdA en de PVV. Wat is de reden dat je dan toch over iedere scheet in de campagne een nieuw topic wilt openen?
Juist, de mensen die het geld verdienen moet het ook daadwerkelijk krijgen en niet afgepakt worden om een miljoen ambtenaren en biggende bijstandszeugen te voorzien van pegelsquote:
Hulde. Vanaf nu is 'het moet eerlijker' een rechtse campagneslogan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Juist, de mensen die het geld verdienen moet het ook daadwerkelijk krijgen en niet afgepakt worden om een miljoen ambtenaren en biggende bijstandszeugen te voorzien van pegels
Zeker maar ik wacht toch even zijn reactie af voor ik dit op slot gooi.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je weet toch dat FTS een veronrustende obsessie heeft voor de PvdA?
Net als dat Robin Hood altijd vals geclaimd wordt door te zeggen dat hij stal van de rijken en gaf aan de armen, dat is niet waar, hij nam het op voor de mensen die het geld moeizaam verdient hadden en het afgenomen zagen door een corrupte overheid en kerk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:21 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Hulde. Vanaf nu is 'het moet eerlijker' een rechtse campagneslogan.
Waarom zou je het op slot gooien? Het is een goed topic waar inhoudelijk gesproken wordt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zeker maar ik wacht toch even zijn reactie af voor ik dit op slot gooi.
Omdat het topic niets toevoegt aan de vele topics die al over dit onderwerp lopen. Daarnaast is de openingspost een nieuwsdump zonder bron of stelling.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou je het op slot gooien? Het is een goed topic waar inhoudelijk gesproken wordt.
Een win-win situatie voor Wilders.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:38 schreef PhalanX het volgende:
Wilders heeft een goede strategie, door dit in het openbaar te doen zal hij de PvdA dwingen om Job Cohen aan te houden, omdat de PvdA zo anti-PVV is zullen ze dus JUIST Job Cohen een nieuwe kans geven.
Ja de Nederlandse politiek is zover afgegleden.
Als Job Cohen blijft zitten zal dat de populariteit van de PvdA niet veel goed doen, als hij aftreed zal de PVV weer iets winnen. met hun geraaskal.
Het niveau van "onze bestuurders" is dermate laag dat de kop van elke politicus die iets boven het maaiveld uitsteekt eraf moet.quote:Je kan veel zeggen, maar de politieke spelletjes die Wilders speelt zijn overduidelijk, ze zijn ook vrij basaal, bijna kinderlijk simpel, ik snap alleen niet dat de rest van de Nederlandse politiek overal met zo gruwelijk veel gemak intuint.
Ah, het gaat je om de politieke lading die je niet bevalt, als ik precies zeg wat de Campagne leus van de PvdA is dan bevalt je dat helemaal niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Omdat het topic niets toevoegt aan de vele topics die al over dit onderwerp lopen. Daarnaast is de openingspost een nieuwsdump zonder bron of stelling.
overigens draag je zelf ook flink bij aan de kwaliteit van dit topic met posts als Wilders haalt Cohen als PvdA moller door de molen
Het gaat mij niet om de politieke inhoud maar om het voorkomen van 300 topics met elk dezelfde inhoud. En wanneer jij niet verder komt dan het plaatsen van tekeningen als argumenten dan houdt het op natuurlijk. Dat heeft niets te maken met het 'precies zeggen wat de Campagne leus van de PvdA is'....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ah, het gaat je om de politieke lading die je niet bevalt, als ik precies zeg wat de Campagne leus van de PvdA is dan bevalt je dat helemaal niet.
Begint een beetje op censuur te lijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom zou je het op slot gooien? Het is een goed topic waar inhoudelijk gesproken wordt.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Begint een beetje op censuur te lijken.
Ja, kut, je zou eens ontopic moeten blijven, dat dit kan in Nederland!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Begint een beetje op censuur te lijken.
Als ik in de AT kijk zie ik momenteel geen topics over Cohen zelf. Die man is fractievoorzitter, me dunkt dat er dan gewoon over hem gepraat kan worden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |