Fijnj dat de verhuis vooralsnog zonder veel stress ging. Maar dat ging ook best goed toen ze bij jou kwamen toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef Papabear het volgende:
Ja, daar ben ik nu ook helemaal van overtuigd hoor. En het is ook goed gegaan, ze zitten nu samen in een hele mooie grote bench onderweg naar hun nieuwe thuis
Zaterdagmiddag moet ik het de jongens gaan vertellen, dat wordt nog de zwaarste klus. En nu snel verder met inpakken en verhuizen![]()
Misschien krijgen we vanavond nog een update van Burner82, maar het is ruim 2 uur rijden had ik begrepen.
Geloof me, die willen we héél graag zienquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:24 schreef Burner82 het volgende:
Even een snelle update
We zijn goed aangekomenNolleke is alles al goed aan het bestuderen, besnuffelen en bespringen
Fokke ligt nog lekker rustig in de bench alles eens goed te bekijken.
Ik heb wat foto's gemaakt van de aankomst en zo, maar die komen morgen wel (mocht iemand ze willen zien natuurlijk)
Ze hebben allebei de binnenhuisarchitect uitgehangen in de kattenbak en er ligt ook al wat, dus dat gaat allemaal ook al goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef Cat22 het volgende:
Wat doen ze het meteen goed, stoere katten dat ze zijn.![]()
Kijk die Nol daar op tafel zitten!![]()
En, is er al gepoept en geplast op de juiste plaatsen?
PB: sterkte en succes met verhuizen.
Beetje 'CatNip' erop druppelen, daar zijn ze allebei gek opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:32 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
En de nieuwe krabpaal staat ook
Ze zijn er al goed mee aan het spelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Beetje 'CatNip' erop druppelen, daar zijn ze allebei gek op
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zijn er al goed mee aan het spelen
Pics?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zijn er al goed mee aan het spelen
Alleen nog maar van Nollekequote:
Same here! En of ze al een plekje hebben gevonden waar ze samen (op het kleedje?) slapenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:27 schreef Oognip het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat met Nolleke en FokkeEn hoe het jullie bevalt om katten te hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |