Maak er in ieder geval goede afspraken over. Zowel voor de katten, als voor de nieuwe baasjes als voor jou. En ik denk dat definitief afstaan (hoe moeilijk het ook is) dan de beste optie is.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:08 schreef Papabear het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee binnen welke termijn ik iets anders zal vinden. Voor nu ben ik allang blij dat ik iets heb natuurlijk.
En ik weet niet of het wel reëel is om ze 'terug te vragen', want je gaat je al vrij snel aan dieren hechten.
Ik denk dat de beste afspraak zal zijn dat ze altijd weer welkom zullen zijn als de situatie dat toelaat.
Ik heb zojuist een hele lange pm naar Burner82 gestuurd. De insteek is denk ik ook wel dat het voor definitief is hoor.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maak er in ieder geval goede afspraken over. Zowel voor de katten, als voor de nieuwe baasjes als voor jou. En ik denk dat definitief afstaan (hoe moeilijk het ook is) dan de beste optie is.
Als ik het zo lees sta je er wel reëel in, dat scheelt al een hoop. Al zal het niet makkelijk zijn.
Alles gaat natuurlijk mee, incl. 2 gesloten kattenbakken. Alleen de krabpaal is vrijwel kaal, maar wordt nog wel gebruikt.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga er van uit dat je het meeste gewoon hebt en meegeeft, maar als er nog een kattenbak en/of draagkooi nodig is dan heb ik die nog wel
Mocht het reismandje een probleem worden dan heb ik die dus welquote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alles gaat natuurlijk mee, incl. 2 gesloten kattenbakken. Alleen de krabpaal is vrijwel kaal, maar wordt nog wel gebruikt.
Reismandje/-kooi heb ik niet meer, die is volgens mij de laatste keer voor Sjefke gebruikt
Ik zou de krabpaal zeker meegeven, ook al ziet hij er niet meer zo mooi uit. Hebben ze iets vertrouwds in de vreemde omgeving. En dan verminder je het risico dat er aan meubels wordt gekrabt.quote:Op zondag 16 januari 2011 22:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Alles gaat natuurlijk mee, incl. 2 gesloten kattenbakken. Alleen de krabpaal is vrijwel kaal, maar wordt nog wel gebruikt.
Reismandje/-kooi heb ik niet meer, die is volgens mij de laatste keer voor Sjefke gebruikt
Nolleke deed dat laatste in het begin wel eens, maar dat heeft hij dankzij de plantenspuit wel afgeleerdquote:Op zondag 16 januari 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou de krabpaal zeker meegeven, ook al ziet hij er niet meer zo mooi uit. Hebben ze iets vertrouwds in de vreemde omgeving. En dan verminder je het risico dat er aan meubels wordt gekrabt.
Ja, ze gaan a.s. donderdagavond naar hun nieuwe baasjes, dus ik mag nog een paar dagen van ze genieten. Maar wat ben ik blij dat die 2 samen kunnen blijvenquote:
Super tochquote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef asfalthooligan het volgende:
@ papabear
Met je kids komt wel goed
Heb mijn zoon op het laatste moment verteld dat papa verhuisd is en niet kon blijven waar die toen zat.
(Hij heeft ook niks meegekregen van alle ruzies en zo
Ook heeft hij niet gemerkt dat het uit was)
Dit heb ik echt pas gedaan voor ik hem meenam en op de scooter zette.
Als je het gezellig en leuk maakt voor ze is er vaak weinig aan de hand
Wat fijn dat ze samen kunnen blijven.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, ze gaan a.s. donderdagavond naar hun nieuwe baasjes, dus ik mag nog een paar dagen van ze genieten. Maar wat ben ik blij dat die 2 samen kunnen blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Tis heel sneu dat het moet, maar wel fijn dat het op deze manier kan.quote:Op maandag 17 januari 2011 22:58 schreef Papabear het volgende:
Ja, ze gaan a.s. donderdagavond naar hun nieuwe baasjes, dus ik mag nog een paar dagen van ze genieten. Maar wat ben ik blij dat die 2 samen kunnen blijven
Wat droevigquote:Op donderdag 20 januari 2011 17:47 schreef Papabear het volgende:
Dank je, ik ben net thuis om de nieuwe baasjes zo te ontvangen. Zal niet zo lang meer duren...
Fijnj dat de verhuis vooralsnog zonder veel stress ging. Maar dat ging ook best goed toen ze bij jou kwamen toch?quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:29 schreef Papabear het volgende:
Ja, daar ben ik nu ook helemaal van overtuigd hoor. En het is ook goed gegaan, ze zitten nu samen in een hele mooie grote bench onderweg naar hun nieuwe thuis
Zaterdagmiddag moet ik het de jongens gaan vertellen, dat wordt nog de zwaarste klus. En nu snel verder met inpakken en verhuizen![]()
Misschien krijgen we vanavond nog een update van Burner82, maar het is ruim 2 uur rijden had ik begrepen.
Geloof me, die willen we héél graag zienquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:24 schreef Burner82 het volgende:
Even een snelle update
We zijn goed aangekomenNolleke is alles al goed aan het bestuderen, besnuffelen en bespringen
Fokke ligt nog lekker rustig in de bench alles eens goed te bekijken.
Ik heb wat foto's gemaakt van de aankomst en zo, maar die komen morgen wel (mocht iemand ze willen zien natuurlijk)
Ze hebben allebei de binnenhuisarchitect uitgehangen in de kattenbak en er ligt ook al wat, dus dat gaat allemaal ook al goedquote:Op vrijdag 21 januari 2011 11:36 schreef Cat22 het volgende:
Wat doen ze het meteen goed, stoere katten dat ze zijn.![]()
Kijk die Nol daar op tafel zitten!![]()
En, is er al gepoept en geplast op de juiste plaatsen?
PB: sterkte en succes met verhuizen.
Beetje 'CatNip' erop druppelen, daar zijn ze allebei gek opquote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:32 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
En de nieuwe krabpaal staat ook
Ze zijn er al goed mee aan het spelenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:06 schreef Papabear het volgende:
[..]
Beetje 'CatNip' erop druppelen, daar zijn ze allebei gek op
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zijn er al goed mee aan het spelen
Pics?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze zijn er al goed mee aan het spelen
Alleen nog maar van Nollekequote:
Same here! En of ze al een plekje hebben gevonden waar ze samen (op het kleedje?) slapenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:27 schreef Oognip het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het gaat met Nolleke en FokkeEn hoe het jullie bevalt om katten te hebben?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |