Fijn dat het zo goed gaat!quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef Burner82 het volgende:
Dan bij deze nog een update
Ons bevalt het heel goed met de 2ze spelen leuk, zijn aanhankelijk, en kletsen er regelmatig op los. Fokke komt het vaakst bij mij/ons liggen. Nolleke parkeert zichzelf ergens in de buurt, en komt af en toe ook erbij liggen.
Wat betreft samen slapen:
[ afbeelding ]
Die foto zegt meer dan duizend(en) woorden, dank jequote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef Burner82 het volgende:
Ons bevalt het heel goed met de 2ze spelen leuk, zijn aanhankelijk, en kletsen er regelmatig op los. Fokke komt het vaakst bij mij/ons liggen. Nolleke parkeert zichzelf ergens in de buurt, en komt af en toe ook erbij liggen.
[ afbeelding ]
Ik had het topic gevolgd maar nog niet gereageerd, maar toen ik deze foto zag werd ik heel erg blijquote:Op woensdag 2 februari 2011 17:02 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heerlijk relaxed!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:22 schreef Burner82 het volgende:
Zo kwam ik ze net tegen toen ik naar de woonkamer liepal keken ze wel allebei ff op
[ afbeelding ]
Ze vermaken zich wel
Lekker saampiesquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:22 schreef Burner82 het volgende:
Zo kwam ik ze net tegen toen ik naar de woonkamer liepal keken ze wel allebei ff op
[ afbeelding ]
Ze vermaken zich wel
Zo ongeveer hetzelfde beeld dat ík zag als ik de woonkamer binnenliepquote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:22 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Ze vermaken zich wel
Wat heerlijk dat het zo goed gaatquote:Op donderdag 10 maart 2011 17:45 schreef Burner82 het volgende:
Het gaat nog steeds goed met de dame en heer
Ze vermaken zich kostelijk, en zijn zelfs af en toe braaf. Zonet zijn ze zelfs braaf gaan poseren voor me
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:50 schreef Burner82 het volgende:
Ze zijn vandaag echt aan het poseren
[ afbeelding ]
Het gaat goed met zequote:Op zaterdag 30 april 2011 18:12 schreef Greys het volgende:
Nou ja!
Geweldige foto!
Gaat alles goed ja met allebei?
Aaaaaah die is echt ubercutequote:Op zaterdag 30 april 2011 18:24 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het gaat goed met ze
[ afbeelding ]
heeft veel training gekost om dit voor elkaar te krijgen maar het bespaart in de winter een hoop.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:16 schreef Burner82 het volgende:
[ afbeelding ]
Nolleke heeft een nieuwe hobby: Tochtstrip spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |