whatsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whats app via itunes? Wtf? e71 is nokia?
Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe dat werkt. Ik weet alleen hoe het werkt met android en de android market.
Nou ja, Angela nu dan hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ach kom, tis niet erger dan Harry Potter en wat jij allemaal keek
doet me denken aan ditquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whats
whatsapp heeft niets, maar dan ook niets met itunes te maken
Nee, want you must be this tall to enter the final.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef oh-oh het volgende:
Ja laat nu Anne ook maar door, tis toch al doffe ellende
quote:
Bwhehehehe daarom zit Roelieboelie in de jury natuurlijk, die mocht niet eens het podium opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, want you must be this tall to enter the final.
Poehquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
Zo die Leonie trekt ook ff d'r knapste smoel
Ik zou ook huilen als ik haar was.quote:
Dat jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
Zo dat wordt jankend naar huis voor die trol![]()
met al d'r huiskamerconcertjes, twitteracties en weet ik wat voor armoe. Mensen motten je gewoon niet, mini Anouk-wannabe
Zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
met al d'r huiskamerconcertjes, twitteracties en weet ik wat voor armoe. Mensen motten je gewoon niet, mini Anouk-wannabe
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, dat ben ik pas als Ieuwbank opgerot is. Dat was m'n enige doel van vanavond. Niet dat Pearl me zoveel doet. Al vond ik het wel lief van die 11 bedank-smsjesquote:
Nou idd, lekker liedjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Zo ik hoor nu al dat dit ook een stinkend slechte single is.
Wat doen ze als dr geen enkele single wordt gedownload ????????
Heb je gesmst ja? 11 keer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik pas als Ieuwbank opgerot is. Dat was m'n enige doel van vanavond. Niet dat Pearl me zoveel doet. Al vond ik het wel lief van die 11 bedank-smsjes
Nou Johnnie wil z'n pensioen veilig stellen, dus zelfs de single verkopen tellen volgende keer meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:00 schreef oh-oh het volgende:
Popeye zal wel doorgaan.
Ik ga niet eens die finale kijken, ik kan het echt niet nog es aanzien
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:00 schreef oh-oh het volgende:
Popeye zal wel doorgaan.
Ik ga niet eens die finale kijken, ik kan het echt niet nog es aanzien
Nee dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
35/65![]()
Hij kan Ben hier weleens redden
Ja, dus 45 publieksstemmen voor Esther, 55 voor Benquote:
Dan heeft hij nog een flinke inhaalslag gedaan, want zij stond steeds voor qua publieksstemmenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dus 45 publieksstemmen voor Esther, 55 voor Ben
Veel? Of kwestie van 51/49?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heeft hij nog een flinke inhaalslag gedaan, want zij stond steeds voor qua publieksstemmen
Ja echt erg die singles allemaalquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
Wát een flater van een single voor die vent
Wat een verspilling van talent, dit.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
Alle singles tot nu toe vind ik slecht!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
Maar die chicks konden dan, ongeacht slecht nummer, nog een beetje emo uithalen in die nummers. Deze single is net zo vlak als het liedje dat ie eerder vanavond zong. Echt zonde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alle singles tot nu toe vind ik slecht!
Ja, die van vanavond vond ik niks, ik snapte de hype al niet om hemquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die chicks konden dan, ongeacht slecht nummer, nog een beetje emo uithalen in die nummers. Deze single is net zo vlak als het liedje dat ie eerder vanavond zong. Echt zonde.
Dat er maar rap iemand iets beter voor hem gaat schrijven voor na dit programma.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
dat zeiden ze niet.
Exit piepmuis nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screw them.
We're going home.
Luister straks deze maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die van vanavond vond ik niks, ik snapte de hype al niet om hem
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:09 schreef CarOnline het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
PIEPMUIS NAAR HUIS, PIEPMUIS NAAR HUISquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ah mooi, dit was mijn voorspelling en wens
Ben
Kim
Pearl
Leonie
Hoezo, stap jij eruit?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
Geen zingende poliep of piepmuizen meerdie gaan maar met het circus mee, vast nog een plekje in het rariteitenkabinet
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:12 schreef Loveless85 het volgende:
En wat een foute, ranzige, ubercommerciele, zoetsappige, kutmeuk die singles![]()
Dat is waarquote:
Same herequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ah mooi, dit was mijn voorspelling en wens
Ben
Kim
Pearl
Leonie
Ja de live versie, maar ik denk dat als je het op single hoort het glazuur echt van je tanden springtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou zo commercieel vind ik ze niet, zeker die eerste drie niet hoor, wat een hoerekutnummers
Niet van de commerciequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja de live versie, maar ik denk dat als je het op single hoort het glazuur echt van je tanden springt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screw them.
We're going home.
quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar verder voorspel ik een overvloed van andere meuk, dus ik ben d'r weg mee
Slaap lekker jullie tweequote:
We're going home.
Vragen of jij hem in zingt? Onder eigen begeleiding met harp!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Nee daar hebben we jou toch voor?quote:
Ow ja, dat was ook zoquote:
Hé weer terug!quote:
Trusten Muis!quote:
En weer weg, want we gaan de bus nog ff terugbrengen; je kan er maar weer vanaf zijnquote:
Iig dat meisje dat gaat slapenquote:
Gisteren vroeg een meisje mij de weg naar de Leliegracht en ik dacht dat jij dat wasquote:
Ik ben niet rossig!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef APK het volgende:
[..]
Gisteren vroeg een meisje mij de weg naar de Leliegracht en ik dacht dat jij dat was
Ik werd aangesproken door een rossig meisje en ik moest allerlei moeilijke dingen doen op mijn telefoon om die gracht te vinden
Neuh, ik vroeg niks, maar zij had net zo'n lach als jij op die foto ooit toen je met Grees in Carée was.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben niet rossig!
En ik werk niet meer in Amsterdam he
Wat vroeg je: "ben jij Tombo?"
Grappigquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:50 schreef APK het volgende:
[..]
Neuh, ik vroeg niks, maar zij had net zo'n lach als jij op die foto ooit toen je met Grees in Carée was.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
GrappigMaar ik was het niet
Nu echt slapen![]()
Lekkere drukteschopperquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:32 schreef Lottekoekkie het volgende:
vanavond partij amok ineens hier, hond lóeien en gillen, leek wel bezeten, bleek Elies voor de deur te staan. Lot vrat haar zowat op, die is megadol op Elies.
Ik dacht al dat ik die ging vergetenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:50 schreef Lottekoekkie het volgende:
Elies, Lot heeft een aandenken aan je, je aansteker ligt hier nog
Achteraan sluitenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:54 schreef Lottekoekkie het volgende:
mooi, leg ik hem in haar mand, kan ze lurken eraan en als er fik uitbreekt klaag ik je broer aan
Er zijn meer mensen die je broer aanklagen om een aansteker?quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:58 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Er zijn meer mensen die je broer aanklagen om een aansteker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Lottekoekkie op 15-01-2011 02:14:41 ]Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
Goeiemorgen, nee doet het niet hierquote:
Dat is ze zeker!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:57 schreef Rewimo het volgende:
Moet je LK even vragen, die is goed in dit soort posts
Maar ze is wel lief
Das wel erg foutquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:12 schreef APK het volgende:
"Het leger bezette de vliegveld"
Op de voorpagina van de Volkskrant.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:12 schreef APK het volgende:
"Het leger bezette de vliegveld"
Op de voorpagina van de Volkskrant.
Ja ja, wakker ben ikquote:
Ja, een centimeter of 10 maxquote:
En kindloos dus.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je wil seksloos door het leven?
*Centimeter erbij paktquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:25 schreef Qwea het volgende:
Ik had het ook altijd kortNever de nooit niet meer.
Awquote:
*zweet van voorhoofd veegtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:28 schreef tombolafan het volgende:
Ik peins niet over 10 centimeter mopjes
been there, done thatquote:
quote:
Fijn dat het al iets beter gaat! Hopelijk zakt de koorts nog meer en kan hij snel weer naar huis.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:49 schreef Pagan het volgende:
Midas update: De DA belde net, de koorts is van 41.2 gezakt naar 39.8, hij eet goed maar blijft daar nog wel even. Vanavond bellen ze weer voor een update.
Hij is erg levendig en lief, maar is het niet eens met bepaalde onderzoekjes en laat dat duidelijk merken ook.
Ah, een mammakapsel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb het ook kort. Maar ja, ik heb al een kind
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:10 schreef Qwea het volgende:
kreeg een pakje met allemaal postzegels erop... 5 postzegels met koeien uit 1995
Dat ziet er goed uit. Protest is een goed tekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:49 schreef Pagan het volgende:
Midas update: De DA belde net, de koorts is van 41.2 gezakt naar 39.8, hij eet goed maar blijft daar nog wel even. Vanavond bellen ze weer voor een update.
Hij is erg levendig en lief, maar is het niet eens met bepaalde onderzoekjes en laat dat duidelijk merken ook.
Ieuw. Ik hou niet van Playmobilquote:
Is de post er bij jou al?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
Ik spaar al jaren postzegels voor een of andere oude vent, stuur maar op!
Zo, ik ben al een uur buiten geweest met het schorriemorrie, en ik ga me zo es op het huishouden storten
Ze zijn nog geldig en niet afgestempeldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik spaar al jaren postzegels voor een of andere oude vent, stuur maar op!
Zo, ik ben al een uur buiten geweest met het schorriemorrie, en ik ga me zo es op het huishouden storten
Nein noch nichtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Is de post er bij jou al?Zitten ook nog een paar fraaie kerstzegels op van tig jaar geleden
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze zijn nog geldig en niet afgestempeldAls ik je post stuur zal ik ze plakken op je post
Nou doei. Het was leuk je gekend te hebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:16 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen allen
Wij gaan met gevaar voor eigen leven een kast in elkaar zetten. Jullie kunnen nog ongeveer 40 minuten afscheid van ons nemen
Och die arme kleine, al dat geklooi aan zijn lijfje ook..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:49 schreef Pagan het volgende:
Ditoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:16 schreef Rewimo het volgende:
Nou doei. Het was leuk je gekend te hebben
En ik ga er niet in ook; het hele pakket weegt net iets meer dan 150kg en daar ga ik écht niet onder liggenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:16 schreef oh-oh het volgende:
Succes Elies, een kast moet voor jou een eitje zijn, je zit dr toch niet in
Beeb kennende, heeft ze ze al geteld. Maar ik laat me graag verrassenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:18 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen!
Elies, succes, alle schroefjes geteld van te voren of laat je dat een verrassing zijn?
Dat laatste wil ik nou juist een beetje voorkomenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
Anne![]()
Mag je naar buiten vandaag of ga je de hele dag op je kamertje in je dagboek schrijven?
Gij vrouw.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:25 schreef Greys het volgende:
Toen ik nog in Alkmaar woonde ging ik een IKEA kast in elkaar zetten en daar moesten in de onderste bodemplank ipv schroefjes van die houten eh... dingetjes () die je er dan in moest meppen. Dus plank op de grond en meppen maar. Toen de kast in elkaar zat en ik hem verplaatste naar de goede plek tegen de muur zaten er allemaal putjes in mijn parket
Waren die dingen er aan de onderkant weer uit gekomen.
[..]
Dat laatste wil ik nou juist een beetje voorkomenDus wat dat betreft klopt de vergelijking weer totaal niet. Ik ga nu naar buiten, met die kleine bejaarde, want het is eindelijk droog sinds dagen
Deuveltjesquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:25 schreef Greys het volgende:
Toen ik nog in Alkmaar woonde ging ik een IKEA kast in elkaar zetten en daar moesten in de onderste bodemplank ipv schroefjes van die houten eh... dingetjes () die je er dan in moest meppen. Dus plank op de grond en meppen maar. Toen de kast in elkaar zat en ik hem verplaatste naar de goede plek tegen de muur zaten er allemaal putjes in mijn parket
Waren die dingen er aan de onderkant weer uit gekomen.
Het is hier ook droog. Er staat zo'n 80 liter water in onze convectorput en het hele kantoor is zeiknat. En meuren die zooiquote:Dat laatste wil ik nou juist een beetje voorkomenDus wat dat betreft klopt de vergelijking weer totaal niet. Ik ga nu naar buiten, met die kleine bejaarde, want het is eindelijk droog sinds dagen
Ma-kenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:31 schreef tombolafan het volgende:
Succes Elies!
Ik wil voor mn neefje een speel-keuken maken voor zn verjaardag
Ja, zelf zagen etcquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ma-kenAls in: zelf figuurzagen en zulks?! Coool
Wow.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, zelf zagen etc
En dan ook van vilt etenswaar maken voor erin
Cool!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:33 schreef Cat22 het volgende:
En ook even hier hyperen: gisteren was gaaaaf!![]()
Als bestuur van ons zangkoor hadden wij een verrassingsconcert voor onze dirigente georganiseerd ivm het 25 jarig jubileum, met alle koren die zij dirigeert. En als toefje op de taart een koninklijke onderscheiding voor haar aangevraagd. Die werd goedgekeurd!![]()
En dan moet je ruim 300 mensen in het geheim gaan instrueren over het hoe en wat. En alles eromheen regelen. En er de dag van tevoren achter komen dat één koor te laat is begonnen met hun stuk en nu niks kon uitvoeren. En dat regelen. En er op de avond zelf erachterkomen dat een ander koor geen cd heeft kunnen meenemen (zouden ze zelf voor zorgen
). En daardoor veel te ver voor liggen met het programma en dus al improviserend wat mensen bij elkaar gooien voor een a capella stuk omdat de loco burgemeester op een vaste tijd kwam.
Maar het kwam allemaal goed en iedereen was helemaal blij.Daarna met een paar mensen nog friet gaan eten, friet speciaal+lintje combineert prima.
![]()
En toen lag ik om half 3 in bed, en vanmorgen stonden de buurkindjes aan de deur. Vanaaf heb ik nog een verjaardagsfeestje dus ik denk dat ik vanmiddag even een ingetje ga doen.
Wat leuk! Heb je er een bouwtekening van, of ga je het ook nog helemaal zelf verzinnen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:33 schreef tombolafan het volgende:
Ja, zelf zagen etc
En dan ook van vilt etenswaar maken voor erin
Ik ben aan het zoeken naar een bouwtekeningquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wat leuk! Heb je er een bouwtekening van, of ga je het ook nog helemaal zelf verzinnen?
Kindjes zijn al weg en ik hang op de bank.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool!
En ik snap dat je kapot bentKindjes nu al weg?
Wel leuk iddquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kindjes zijn al weg en ik hang op de bank.![]()
Het was wel gezellig met ze.Eerst hier wat rondgehangen en met katten 'gespeeld'. Naartjie onderging het dapper, Yoko begon gauw genoeg te grommen en Satsu is niet van de bovenverdieping af geweest.
Daarna naar de stad gewandeld, muffin gegeten, bonbons voor pa en ma gekocht en zij mochten nog wat speelgoed uitzoeken omdat ze zo lief op de katten passen. En daarna hebben ze mijn marktboodschappen mee naar huis gesjouwd.
![]()
Buurmeisje vroeg al meteen wanneer dit nog een keer mocht, buurvrouw trok wat wit weg en riep meteen 'dat dat niet de intentie was'. Lief, maar ze mogen best nog een keertje komen. Alleen niet na zo'n avond.
Of van een nieuw nachtkastje. Oh-oh heeft een hele leuke naast haar bed staanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:52 schreef oh-oh het volgende:
Tombo zo een keuken kun je heel leuk maken van een tweedehand nachtkastje of zo
Pleur op das een erfstuk van mn omaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of van een nieuw nachtkastje. Oh-oh heeft een hele leuke naast haar bed staan
Op de valreep: Vaarwel!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:16 schreef ElisaB het volgende:
Goedemorgen allen
Wij gaan met gevaar voor eigen leven een kast in elkaar zetten. Jullie kunnen nog ongeveer 40 minuten afscheid van ons nemen
Kun je niet even een dompelpomp in de convectorput zetten?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Deuveltjes
[ afbeelding ]
[..]
Het is hier ook droog. Er staat zo'n 80 liter water in onze convectorput en het hele kantoor is zeiknat. En meuren die zooi
Oftewel: naast het in elkaar zetten van de kast, gaan we ook het huis weer droog proberen te krijgen
Keukentje?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:59 schreef oh-oh het volgende:
Bij de kringloop krijg je van die leuke oude voor 5 euro of zo![]()
Ik heb dr hier trouwens wel nog een staan, dies goud geschilderd, mag je zo ophalen
http://kind-baby.marktpla(...)eukentje-keuken.htmlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 12:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben aan het zoeken naar een bouwtekeningEn anders verzin ik het zelf, moet lukken
Zou best kunnen (als ik er een hadquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:10 schreef Pagan het volgende:
Kun je niet even een dompelpomp in de convectorput zetten?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou best kunnen (als ik er een had). We hangen de tiet erin; werkt als een waterstofzuiger
Hé gelukkig. Hier donderde Pagan gisteren nog van de trap, omdat er opeens een kattenkotsje lag.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Neuh donderdag alleen nog 1 keer gekotst op mn werk, en gisteren helemaal niet meer.
Ja, die kun je ook gratis krijgen, is van alsbastine ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
http://kind-baby.marktpla(...)eukentje-keuken.html
http://kind-baby.marktpla(...)uken-geen-porto.html
Ja daar kun je zo heerlijk over glibberenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:24 schreef Strega het volgende:
Hé gelukkig. Hier donderde Pagan gisteren nog van de trap, omdat er opeens een kattenkotsje lag.
Zoiets wordt het ook welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou echt gewoon een tweedehands stevig houten nachtkastje scoren, kookplaten dr op maken, van de kast een oven maken met een gat in de deur en een lampje dat aangaat als je de deur open doet.
Appeltje eitje
Ja. dat hopen we hier ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Fijn dat het met Midas beter gaat![]()
Hopelijk mag hij snel weer in zijn eigen mandje, thuis
Ik ook!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:57 schreef Greys het volgende:
Tombo, wat crea!Wel ontzettend leuk, zo'n project.
Ik kijk zo'n heerlijke truttenfilm
Ladies in Lavender.
[ afbeelding ]
Zalig he?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook!
Dame Judi Dench en Maggie Smith, dan zit je altijd goed.
Karen ken ik niet. Maar Maggie is idd van TSOM en van Harry Potter natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Zalig he?
En met Karen van Californication! Die Maggie, da's toch de hoofdzuster uit Sound of Music ook?
Cornwall
Ik heb een paardje gekregen. Met mijn naam erop.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
leuk, die sleutelhangers!
Ben zelf van de Swiebertje generatieen geen idee meer welke stripdingessen er toen ín waren
Wie is het ook alweer hier die zo wat verslaafd is aan tosties?
Zit namelijk aan een heerlijke tosti mét curryketchup
Swiebertjequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
leuk, die sleutelhangers!
Ben zelf van de Swiebertje generatieen geen idee meer welke stripdingessen er toen ín waren
Ze zijn hier net opquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
Haha, nou, Oh-Oh, als je dit leest, veeg dan ff het kwijl uit je mondhoeken
TOSTIES
Wij zijn ook van dezelfde generatie hèquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh ja, Bessie en Billy Turf en Sjors en Sjimmie!!!!!
En ineens schiet weekblad tina in mijn geheugen, bestaat nog steeds geloof ik maar ik smulde altijd van Peggy
Thanx Rewimo, je opent een laadje in mijn hersencel![]()
(ben alle herinneringen van mijn vroege kind-zijn in mijn bol helemaal kwijt)
Da's een lekker winterpak trouwensquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:11 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukspoppetjes, check, de chineesjes hebben dr alledrie een aan hun halsband
Ik van 1963. Dus niet echt een generatiekloof zeg maarquote:
Heel simpel gewoon van zwart fleece, maar ik moet dr idd nog es een maken voor Sjon ook , ik heb nu twee zwarte effen pakken en die draagt Sjon als Chico en Billy pakken aanhebben die hij niet heeftquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's een lekker winterpak trouwens
Geen idee, ik heb een la met pakken , een la met truitjes, en een grote la met jassen dekens en losse meuk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:16 schreef Rewimo het volgende:
Hoeveel pakken hebben ze eigenlijk?Ik geloof dat ze meer kleren hebben dan een gemiddelde kleuter
Ja, dat zeg ik, meer dan een gemiddelde kleuterquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
Geen idee, ik heb een la met pakken , een la met truitjes, en een grote la met jassen dekens en losse meuk.
En dan ligt dr nog veel los in een mand![]()
Ze hebben ieg van dikke fleecepakken 2 soorten panterpakken, de zebrapakken, de vlammenpakken , de zwarte pakken, en dan nog een heeeeeeele berg dunnere pakken / pyjama's![]()
De kersjesbodywarmers, de chinese bodywarmers, de puppiabodywarmers.
Etc.etc.
Wat is raar? Wat verschillen in den mensheid geeft juist sjeu aan het leven.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik had wel enorm de pest aan Pipo de Clown, vond dat als kind al een soort Bassie van nu![]()
En die "nette"clowns in het circus, je weet wel, die vond ik zo enggggggggg, en nog.
Ik was als kind al raar
Pipo was erg braaf altijdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik had wel enorm de pest aan Pipo de Clown, vond dat als kind al een soort Bassie van nu![]()
En die "nette"clowns in het circus, je weet wel, die vond ik zo enggggggggg, en nog.
Ik was als kind al raar
Maar dat zwarte pak staat Chico goed! Vooral met zijn uggs.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, meer dan een gemiddelde kleuter
Sommige honden hebben het beter dan een gemiddeld kindquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb een la met pakken , een la met truitjes, en een grote la met jassen dekens en losse meuk.
En dan ligt dr nog veel los in een mand![]()
Ze hebben ieg van dikke fleecepakken 2 soorten panterpakken, de zebrapakken, de vlammenpakken , de zwarte pakken, en dan nog een heeeeeeele berg dunnere pakken / pyjama's![]()
De kersjesbodywarmers, de chinese bodywarmers, de puppiabodywarmers.
Etc.etc.
Jamaar ze hebben alles in tweevoud en sommige dingen in drievoudquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:20 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik, meer dan een gemiddelde kleuter
Ja, vind ik ook. Stoer pak en je ziet dat het comfortabel is.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:22 schreef Strega het volgende:
Maar dat zwarte pak staat Chico goed! Vooral met zijn uggs.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Jamaar ze hebben alles in tweevoud en sommige dingen in drievoud![]()
En wat ik zelf weinig gebruik geef ik 1 keer per jaar aan een vriendin in een grooooote zak![]()
Ik heb alleen deze foto van Chico, toen had ik Billy en Sjon nog niet. Maar dit is hun klerenkast, en daar kleed ik ze ook op aan![]()
[ afbeelding ]
Woeoeoeoe! De diva(n)!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar ze hebben alles in tweevoud en sommige dingen in drievoud![]()
En wat ik zelf weinig gebruik geef ik 1 keer per jaar aan een vriendin in een grooooote zak![]()
Ik heb alleen deze foto van Chico, toen had ik Billy en Sjon nog niet. Maar dit is hun klerenkast, en daar kleed ik ze ook op aan![]()
[ afbeelding ]
Ja. Ja (maar nooit gekeken). Ja (idem). Ja (waar ging die ook alweer over?). Ja . JAAAA!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Pipo was erg braaf altijd
Peppie en Kokkie, ken je die nog? Oebele? Hamelen? De vloek van Woestewolf? De Zevensprong? Q en Q?
Ja hoor, ze stoppen zelf hun kop dr door en dan trek ik de voorpoten dr in en de achterpoten, en dan schud ik ze nog ff aan de achterkant tot het helemaal goed zit, ik maak de pakken graag goed strak en zonder sluiting, want dan zitten ze het mooist als ze ze eenmaal aanhebbenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gaat dat nog een beetje vlot, dat aankleden? Peuters aankleden valt in elk geval niet mee
Ho ho ik heb dr 5 hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:34 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh-Oh, volgens mij kent heel Maastricht je met je drietal denk ik zo
Ja, dat was nog eens tvquote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh ja, Rewimo, Oebele!!!
"Oebele is hupsaké oebele is hupfalderiere", tóch
en Stuif-es-in!
Tjonge, comes back to my brain
Als je op een doordeweekse dag de stad in gaat rond lunchtijd kunnen we meeten, met de nakies dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:41 schreef Lottekoekkie het volgende:
ga binnenkort naar Sittard en Heerlen naar mijn restje familie en schuif dan ff door naar maastricht, in de hoop jou en je vijftal voorbij te zien paraderen ergens daar
Wat een schatje!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
hahaha, al die kleertjes, en die koppies erbij, volleerde fotomodellen, zo leuk!
En, onze haarbal
[ link | afbeelding ]
ons allessie
Ah, ik ben opgegroeid op de Rijksweg in het centrum, naast Appelmans woonden wequote:Op zaterdag 15 januari 2011 14:53 schreef Lottekoekkie het volgende:
Kijk zowat dagelijks op de webcam in Sittard, de markt, en kijk elk jaar op de lifecam naar de grote optocht.
Ben geboren op de Gouverneur vd Hövelstraat en gewoond op de Irenelaan. opa woonde in de Steegstraat
Ben er al járen niet meer geweest, wordt weer eens tijd, er woont nog een nicht van me.
Hotel de Prins was bij ons op de hoek, wij woonden aan de overkant daar, het oranjehotel, nog twee huizen, en dan ons huis, dat op de foto.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 15:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik was 5 toen we daar weggingen dus veel weet ik niet meer, maar Schtad Zitterd, daar was ik te vinden als tiener met carnaval en hotel de Prins was dan het domein van mijn ouders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |