whatsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whats app via itunes? Wtf? e71 is nokia?
Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe dat werkt. Ik weet alleen hoe het werkt met android en de android market.
Nou ja, Angela nu dan hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ach kom, tis niet erger dan Harry Potter en wat jij allemaal keek
doet me denken aan ditquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whats
whatsapp heeft niets, maar dan ook niets met itunes te maken
Nee, want you must be this tall to enter the final.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef oh-oh het volgende:
Ja laat nu Anne ook maar door, tis toch al doffe ellende
quote:
Bwhehehehe daarom zit Roelieboelie in de jury natuurlijk, die mocht niet eens het podium opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, want you must be this tall to enter the final.
Poehquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
Zo die Leonie trekt ook ff d'r knapste smoel
Ik zou ook huilen als ik haar was.quote:
Dat jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
Zo dat wordt jankend naar huis voor die trol![]()
met al d'r huiskamerconcertjes, twitteracties en weet ik wat voor armoe. Mensen motten je gewoon niet, mini Anouk-wannabe
Zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
met al d'r huiskamerconcertjes, twitteracties en weet ik wat voor armoe. Mensen motten je gewoon niet, mini Anouk-wannabe
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef Loveless85 het volgende:
Nee, dat ben ik pas als Ieuwbank opgerot is. Dat was m'n enige doel van vanavond. Niet dat Pearl me zoveel doet. Al vond ik het wel lief van die 11 bedank-smsjesquote:
Nou idd, lekker liedjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Zo ik hoor nu al dat dit ook een stinkend slechte single is.
Wat doen ze als dr geen enkele single wordt gedownload ????????
Heb je gesmst ja? 11 keer?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik pas als Ieuwbank opgerot is. Dat was m'n enige doel van vanavond. Niet dat Pearl me zoveel doet. Al vond ik het wel lief van die 11 bedank-smsjes
Nou Johnnie wil z'n pensioen veilig stellen, dus zelfs de single verkopen tellen volgende keer meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef oh-oh het volgende:
Zo ik hoor nu al dat dit ook een stinkend slechte single is.
Wat doen ze als dr geen enkele single wordt gedownload ????????
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:00 schreef oh-oh het volgende:
Popeye zal wel doorgaan.
Ik ga niet eens die finale kijken, ik kan het echt niet nog es aanzien
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:00 schreef oh-oh het volgende:
Popeye zal wel doorgaan.
Ik ga niet eens die finale kijken, ik kan het echt niet nog es aanzien
Nee dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
35/65![]()
Hij kan Ben hier weleens redden
Ja, dus 45 publieksstemmen voor Esther, 55 voor Benquote:
Dan heeft hij nog een flinke inhaalslag gedaan, want zij stond steeds voor qua publieksstemmenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dus 45 publieksstemmen voor Esther, 55 voor Ben
Veel? Of kwestie van 51/49?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heeft hij nog een flinke inhaalslag gedaan, want zij stond steeds voor qua publieksstemmen
Ja echt erg die singles allemaalquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
Wát een flater van een single voor die vent
Wat een verspilling van talent, dit.
Inderdaad!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
Alle singles tot nu toe vind ik slecht!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
Maar die chicks konden dan, ongeacht slecht nummer, nog een beetje emo uithalen in die nummers. Deze single is net zo vlak als het liedje dat ie eerder vanavond zong. Echt zonde.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Alle singles tot nu toe vind ik slecht!
Ja, die van vanavond vond ik niks, ik snapte de hype al niet om hemquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar die chicks konden dan, ongeacht slecht nummer, nog een beetje emo uithalen in die nummers. Deze single is net zo vlak als het liedje dat ie eerder vanavond zong. Echt zonde.
Dat er maar rap iemand iets beter voor hem gaat schrijven voor na dit programma.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
dat zeiden ze niet.
Exit piepmuis nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screw them.
We're going home.
Luister straks deze maarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, die van vanavond vond ik niks, ik snapte de hype al niet om hem
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:09 schreef CarOnline het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
PIEPMUIS NAAR HUIS, PIEPMUIS NAAR HUISquote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ah mooi, dit was mijn voorspelling en wens
Ben
Kim
Pearl
Leonie
Hoezo, stap jij eruit?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
Geen zingende poliep of piepmuizen meerdie gaan maar met het circus mee, vast nog een plekje in het rariteitenkabinet
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:12 schreef Loveless85 het volgende:
En wat een foute, ranzige, ubercommerciele, zoetsappige, kutmeuk die singles![]()
Dat is waarquote:
Same herequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef Loveless85 het volgende:
Ah mooi, dit was mijn voorspelling en wens
Ben
Kim
Pearl
Leonie
Ja de live versie, maar ik denk dat als je het op single hoort het glazuur echt van je tanden springtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef oh-oh het volgende:
Nou zo commercieel vind ik ze niet, zeker die eerste drie niet hoor, wat een hoerekutnummers
Niet van de commerciequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja de live versie, maar ik denk dat als je het op single hoort het glazuur echt van je tanden springt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screw them.
We're going home.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |