ja, eerste twee jaar op middelbare was verplicht muziekles, daar mochten we op klokkenspellen spelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Maar wij kregen bij muziek ook veel technische shit, noten lezen en zelfs zelf composities schrijven en zo , dat was leuk ( dat kon ik allemaal al want jarenlang muziekschool ).
Mwah, ik ben te zeer afgeleid door het oog nog steeds geloof ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, vond jij Esther ook niet stiekem ietsjes beter nog dan Ben in dat duet?
En idd grappig als ze gaat praten met dat accent
Dat ik ook een beetje heb![]()
Ik zat als kind uit een atheistisch gezin op een katholieke school en ik was de enige in de klas die niet dagelijks meebad en die geen communie deed en geen vormsel. Dis ik groeide daarom juist heel erg bewust van godsdienst op. Daardoor ben ik het juist heel erg gaan onderzoeken. Ook nu nog. Ik heb er heel veel aan, hoewel ik mezelf niet onder welke grote godsdienst dan ook schaar. Een atheist ben ik absoluut niet. En toen ik kunstgeschiedenis en filosofie op school kreeg was dat minder lastig omdat ik daarvan al een deel mee had gekregen door al dat godsdienstonderwijs.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja ik zat op katholieke basisschool en op katholieke middelbare, dus godsdienst lessen idd.
Maar daar hoefde je sowieso niet voor te leren.
En ja ik ken de bijbel, maar wat ik dr aan heb voor het dagelijks leven ?
![]()
Ik ben ook wel bekend met de koran en het buddhisme en zo.
Gewoon uit interesse, maatschappelijk gezien en zo.
Nou ja ik ben opgevoed in een multiculti omgeving dus ik weet niet beter.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zat als kind uit een atheistisch gezin op een katholieke school en ik was de enige in de klas die niet dagelijks meebad en die geen communie deed en geen vormsel. Dis ik groeide daarom juist heel erg bewust van godsdienst op. Daardoor ben ik het juist heel erg gaan onderzoeken. Ook nu nog. Ik heb er heel veel aan, hoewel ik mezelf niet onder welke grote godsdienst dan ook schaar. Een atheist ben ik absoluut niet. En toen ik kunstgeschiedenis en filosofie op school kreeg was dat minder lastig omdat ik daarvan al een deel mee had gekregen door al dat godsdienstonderwijs.
Toen ik Halo voor de eerste keer hoorde ( van Be natuurlijk ) kon ik echt niet meer stoppen met huilen, wat een mooi nummer is dat toch , maar dit deed me niksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef Goodbye het volgende:
Halo is echt een vet moeilijk nummer![]()
Ik vind dat ze het best aardig doet, maar niet te vergelijk met Beyonce (ik heb een keer een live versie van haar gezien op youtube in een ziekenhuis ofzo, echt práchtig!)
Ik was echt een talent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
ik ging toen in uit verveling tijdens de muziekles als de leraar andere sneuneuzen aan het helpen was met de klokkenspellen (wat valt er niet te begrijpen, de namen van de noten stonden notabene op de staafjes) op gehoor liedjes van the offspring spelen
mijn zusje ook, wat een takkegeluid blijft dat toch, was blij toen ze overging naar dwarsfluitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was echt een talent.
Op de blokfluit![]()
Mn zusje en ik hebben jaaaaaaaaaaren heeeeeeeeel fanatiek blokfluit gespeeld, klassiek, middeleeuwse kwartetten, noem maar op
succes morgen en welterusten voor straksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ga off
morgen gesprek met een gastouder
Ja echt takkeherrie hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn zusje ook, wat een takkegeluid blijft dat toch, was blij toen ze overging naar dwarsfluit
oewwww, ik hoop echt dat dochter van man die ontzettend op knappen staat uitgerekend de 30ste gaat bevallenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Greys het volgende:
Oh nog even over de blokfluit en de dwarsfluit..
Ik was ook een Berdien![]()
Jaren blokfluit, toen altfluit, daarna dwarsfluit. En toen vond ik er geen kont meer aan.
Doeg, misschien tot straks!
Doeeeeei, tot morgen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Greys het volgende:
Oh nog even over de blokfluit en de dwarsfluit..
Ik was ook een Berdien![]()
Jaren blokfluit, toen altfluit, daarna dwarsfluit. En toen vond ik er geen kont meer aan.
Doeg, misschien tot straks!
Oh ik wilde dat maar dat moest dan bij de harmonie want daar kreeg je dan een instrument en dat was allemaal goedkoop en zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:34 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb acht jaar klarinet gespeeld, prachtig instrument![]()
Maar waarom je eerst klarinet moet doen voor je op alt sax mag?
Ik wilde daarna ook sax doen, ook niet gedaan.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:33 schreef oh-oh het volgende:
Ik wilde sax spelen maar dan moest je beginnen op de klarinet en dat vond ik echt he-le-maal niks dus haakte ik maar weer af![]()
En dwarsfluiten vond ik vies, daar liep spuug uit
Waarom hoop je dat? Juist niet dan toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
oewwww, ik hoop echt dat dochter van man die ontzettend op knappen staat uitgerekend de 30ste gaat bevallen
Ik zei straks nog tegen haar dat ze dan maar effe mot knijpen
Ik kom niet wegquote:
Ik wil best ff oefenen maar heus niet al te lang want dan verveelt het me vast weerquote:
Ze is op 2 februari officieel uitgerekendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom hoop je dat? Juist niet dan toch?
[..]
Welke band heb je Zwab?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
ik deed aan zwemmen (15 zwemdiploma's aan over gehouden) en judo
judo was na drie jaar geen reet meer aan omdat er alleen nog maar bruine banders van twee meter rondliepen, of koters van 7
Is Boor nog steeds niet klaar met de schoot fetish? Kan ie nu helemaal z'n lol op, je schoot is vast warm van je laptop!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde daarna ook sax doen, ook niet gedaan.
En ik kwijlde niet in de dwarsluit hoor, je blaast er overheen he, niet er in![]()
Dus degenen die jij zag waar spuug uit liep, die hadden toch nog wat lesjes nodig
[..]
Waarom hoop je dat? Juist niet dan toch?
[..]
Ik kom niet weg![]()
Maar nu wel, want Boor laat zeer dwingend weten dat ie nu toch echt op schoot moet
In piano's niet, of je moet iets heel erg fout doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Is Boor nog steeds niet klaar met de schoot fetish? Kan ie nu helemaal z'n lol op, je schoot is vast warm van je laptop!![]()
In saxofoons komt ook kwijl, hoor oh-oh
Oh zo ging het bij mij ook bij karatequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
blauw, daarna had ik er tabak van
Piano tongenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
In piano's niet, of je moet iets heel erg fout doen.
Ja karakte was ineens niet meer leuk toen ik 15 was, want toen liep ik al jaren met de derde bruine band en moest ik nog wachten tot ik 16 was voor ik voor zwart op mochtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef DeZwabber het volgende:
ik deed aan zwemmen (15 zwemdiploma's aan over gehouden) en judo
judo was na drie jaar geen reet meer aan omdat er alleen nog maar bruine banders van twee meter rondliepen, of koters van 7
Hihi tongoefening op de pianotoetsenquote:
Nee, maar zo'n ding moet je na het spelen wel schoon maken met zo'n speciaal ding voor in de sax. En daar komt je kwijl dan ook op en dan gaat dat ding stinkennnnnnnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar ho, bij een sax druipt het er niet uit want die toeter is niet recht
We hebben het nog over muziekinstrumenten he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Zomgquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nee, maar zo'n ding moet je na het spelen wel schoon maken met zo'n speciaal ding voor in de sax. En daar komt je kwijl dan ook op en dan gaat dat ding stinkennnnnnn
Heb al Iiiiieeewww neigingenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We hebben het nog over muziekinstrumenten he?
Just checking
maar er zit een klepje voor, heb je gewoon een instument met een afvoerputjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
In het zwembad voetballen, is dat niet moeilijk?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:47 schreef indaha het volgende:
Ik wou nergens op ik was altijd op de straat aan het voetballen en in de zomer in het zwembad.
Ik was een halve jongen toen geloof ik
Sopraansax welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:45 schreef oh-oh het volgende:
Godskolere dat is echt motherfucking goed hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:29 schreef Goodbye het volgende:
Oh-oh, moet je deze even luisteren als je tijd hebt
Wel kans op wat ruis van de mensen er om heen, volgens mij
quote:
Geweldig hèquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Godskolere dat is echt motherfucking goed he
en hoe vaak hebben ze je in de ballen getrapt na die info?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Sopraansax wel
Violist meldt zich, voordat ik basgitaar ging doen![]()
Vechtsporten nooit aan gedaan, wel een seizoen geassisteerd bij zelfverdediging voor studentes, dan mocht ik ze aanvallen en kon de instructeur duidelijk maken dat wegrennen meestal het beste idee is. En zo niet, voor de ogen, het strottehoofd of de ballen gaan
Viool?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Sopraansax wel
Violist meldt zich, voordat ik basgitaar ging doen![]()
Vechtsporten nooit aan gedaan, wel een seizoen geassisteerd bij zelfverdediging voor studentes, dan mocht ik ze aanvallen en kon de instructeur duidelijk maken dat wegrennen meestal het beste idee is. En zo niet, voor de ogen, het strottehoofd of de ballen gaan
Ik had een toc, en ze mochten zich inhouden gelukkig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en hoe vaak hebben ze je in de ballen getrapt na die info?
Loopt een kip tegen de piano, tok.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik had een toc, en ze mochten zich inhouden gelukkig.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Loopt een kip tegen de piano, tok.
Valt een eend van de trap, KWAK kwak kwakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Loopt een kip tegen de piano, tok.
Hahhahaha, zouden ze je voor lul gaan zetten bij 3fm?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh godskolere, ik zit echt zo vet te falen, ik sms Shary-An naar 3 FM
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig luister ik nu nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahhahaha, zouden ze je voor lul gaan zetten bij 3fm?
quote:
Das pas een gesleepquote:
Hoe laat kan ik 'r ongeveer hier verwachten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Op verzoek van Elies, die tijgergup is nu onderweg naar Tilburg
Moet ik van de bank af rollen of doe jij het oh-oh?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:05 schreef vamperotica het volgende:
Damn...Elies had een nieuw nr toch?
Ik heb volgens mij alleen t oude...Kan er ff iemand smsen ofzo dat ze ff een gil geeft ( die ik ook kan horen) als ze er bijna is .. dan zorg ik dat ik op t juiste adres ben
fingerpickig is niet alleen bij de banjoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja geniaalik vind banjo echt zo gaaf, dat fingerstyle.
Wed dat ze je nr kwijt isquote:
Nee weet ik, maar dan nog, het is gewoon gaafquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
fingerpickig is niet alleen bij de banjo
ik vond het aan klassiek gitaarspel altijd zo tof dat je tegelijk de baslijn en de melodielijn speelt met je vingers, speel je soms met drie of vier vingers tegelijk
Lol.. zou het? Nee dus! Heb 'r nu aan de foon!quote:
Huuuuuuuuuquote:
Zwabber!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:14 schreef Muis006 het volgende:
Wie paint er roze oorbellen en lippenstift op
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:11 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol.. zou het? Nee dus! Heb 'r nu aan de foon!
Ze komt er wel!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
geen rondslingerend papier dus, progressie
Begin het te betwijfelen;quote:
Stuiter maar nog ff, het is nét een hulpsinterklaas, zónder baard met heul veel goedsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:14 schreef vamperotica het volgende:
En ik zit hier helemaal te stuiteren!
quote:
quote:
'Getekende' is man, toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Begin het te betwijfelen;
- getekende
- 1 duo
- 1 ieniemini
- 1 zie hierboven
en 1 Martijn
Wow, dat is echt zo knap hè. Er zijn misschien 10 mensen op de wereld ofzo die zo kunnen spelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:14 schreef oh-oh het volgende:
Kijken voor Candy, en als je Prince niet trekt gewoon ff doorspoelen naar 1,31
En dan te bedenken dat ik dr vroeger echt ruk vond, ik denk dat het de kift wasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wow, dat is echt zo knap hè. Er zijn misschien 10 mensen op de wereld ofzo die zo kunnen spelen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt...*Camera pakken gaat
quote:
Dat klinkt alweer een heel stuk beter dan vanmiddag! Go Midasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef Pagan het volgende:
Midas update
Het menneke hangt aan een infuus met AB en gaat goed, ondertussen zit hij lekker te eten en daalt zijn temp. netjes.
De DA denkt aan een nierbekkenontsteking, maar als de AB aanslaat vinden ze het niet zinvol om een blaaspuctie en echo en dergelijke te doen. Symptomatisch behandelen dus. Hij had wat uitdrogingsverschijnselen, daardoor konden ze niet genoeg bloed afnemen voor een bezinking.
Morgen bellen ze weer hoe het nu gaat, bij sterke verbetering mag ik hem dan ms. alweer ophalen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef Pagan het volgende:
Midas update
Het menneke hangt aan een infuus met AB en gaat goed, ondertussen zit hij lekker te eten en daalt zijn temp. netjes.
De DA denkt aan een nierbekkenontsteking, maar als de AB aanslaat vinden ze het niet zinvol om een blaaspuctie en echo en dergelijke te doen. Symptomatisch behandelen dus. Hij had wat uitdrogingsverschijnselen, daardoor konden ze niet genoeg bloed afnemen voor een bezinking.
Morgen bellen ze weer hoe het nu gaat, bij sterke verbetering mag ik hem dan ms. alweer ophalen.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef Pagan het volgende:
Midas update
Jeej!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef Pagan het volgende:
Midas update
Tja, saxofoon.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat ik dr vroeger echt ruk vond, ik denk dat het de kift was![]()
Maar ze is zooooooooooo ongelooflijk goed![]()
Ik heb dr wel es bij Prince concerten naast Maceo zien staan, damn, dan staat ze zo nederig te stralen en te jammen en te funken, en dan speelt ze zo retestrak en goed , das echt abnormaal hoor. In NL is ze vreselijk ondergewaardeerd vind ik
Oh goed dat de temp gedaald is en ik hoop dat hij morgen naar huis mag, we duimen doorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef Pagan het volgende:
Midas update
dat is met ieder instrument waar je sekseh geluiden mee kan makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, saxofoon.
Is toch een beetje een beetje een 'kijk mij met mijn toeter door de muziek heen zien blazen' instrument.
Pleurt op, heb je dat filmpje gekeken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, saxofoon.
Is toch een beetje een beetje een 'kijk mij met mijn toeter door de muziek heen zien blazen' instrument.
Ik vind dat ding van Purl ook niks....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef Muis006 het volgende:
Ieuwbank heeft ook al zo'n gare outfit aan.
De legging niet nee maar ik vind het topje wel leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind dat ding van Purl ook niks....
Maar toch vind ik een gitaar meer sexay dan een dwarsfluit of een saxofoonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
dat is met ieder instrument waar je sekseh geluiden mee kan maken
Oh je mag m hebben van mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De legging niet nee maar ik vind het topje wel leuk
Oh nee, ik vind een sax echt sexy, gitaar ook, maar zeker niet meer dan een saxquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:25 schreef APK het volgende:
[..]
Maar toch vind ik een gitaar meer sexay dan een dwarsfluit of een saxofoon
Bij Pink Floyd is dat toch echt niet zo hoor. Geweldig!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:22 schreef APK het volgende:
[..]
Tja, saxofoon.
Neeeeee speel dan gewoon guitaar als je wil dat je sax klinkt als een gitaarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef DeZwabber het volgende:
deze saxofonist is ook meesterlijk
rond een minuutje of 4 begint hij een meesterlijke solo
de gitarist is trouwens ook geweldig, met die bizarre extended range gitaar
Ik niet, alle saxen en dwarsfluiten mogen wmb samengelast in een oceaan gedumpt wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:26 schreef oh-oh het volgende:
Oh nee, ik vind een sax echt sexy, gitaar ook, maar zeker niet meer dan een sax
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:29 schreef APK het volgende:
[..]
Ik niet, alle saxen en dwarsfluiten mogen wmb samengelast in een oceaan gedumpt worden
de nederlandse versie daarvan is trouwens echt een rampquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:30 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Troll in the dungeon!
Beter dan Anne iegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:31 schreef Goodbye het volgende:
Oh, dit is best goed zeg!
Maar wel een beetje een nietszeggend persoontje.
Hoezo? Die ken ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
de nederlandse versie daarvan is trouwens echt een ramp
gewoon de nederlands nagesynchoniseerde film, en dan dat stukje "Trolllllllll, in de kerkers"quote:
Hahaha, nooit gezien gelukkigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gewoon de nederlands nagesynchoniseerde film, en dan dat stukje "Trolllllllll, in de kerkers"
Whehehehehehehequote:
Ik geloof dat ik haar de beste van de avond vond.quote:
23-12-2012 komt nader. De vier motorrijders van de apocalyps hebben hun motoren alvast gestart. De vijfde is er uit gestapt voor ze doorbraken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef Rewimo het volgende:
Iemand in de buurt van Zwijndrecht?
[ afbeelding ]
Daar fikt een trein met gevaarlijke stoffen
Oh, wacht effe...quote:
Dankzij jou heb ik alleen maar oog voor dat Oogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik zeg Shary-An, Jennifer, Ben en Leonie.
Och ja die negers allemaal heaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, wacht effe...
Ik bedoelde die eerste.
Alsof ik dr wat aan kan doen dat ze zo doetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:39 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankzij jou heb ik alleen maar oog voor dat Oog
fuck, steigermeisje woont daarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef Rewimo het volgende:
Iemand in de buurt van Zwijndrecht?
[ afbeelding ]
Daar fikt een trein met gevaarlijke stoffen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:41 schreef Greys het volgende:
Shary-An vs Kim toch?
Da's een lastige.
Pearl / Jennifer is me volledig om het even, die boeien me allebei niet.
Leonie door ipv Anne graag.
En Ben.
Domme vraag, jij bent een heel ander muisjequote:
Kijfhoekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Domme vraag, jij bent een heel ander muisje
Ik zie dat van die fikkende trein nergens op Telegraaf of Nu?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan maken jullie later mooie babies met 3 hoofdjes
E: sorry, pi niet gezien
Hoi Berdienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:38 schreef Greys het volgende:
Dwarsfluit is vreselijk truttig, niets sexy aan. Maar dat heeft ook niemand ooit beweerd denk ik (zou dom zijn). Ik was ook vreselijk truttig vroegah. Sterker nog...
PIMP!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan maken jullie later mooie babies met 3 hoofdjes
E: sorry, pi niet gezien
Ja dat dus.quote:
Brand in goederentrein gevaarlijke stoffenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Domme vraag, jij bent een heel ander muisje
Ik zie dat van die fikkende trein nergens op Telegraaf of Nu?
Muissiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Berdien, Berdien, laat je tie-
Laat maar.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, ze is in ieder geval niet online
Paniek!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:50 schreef DeZwabber het volgende:
nee, ze is in ieder geval niet online
Want?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
en staat Elies mogelijk in de file
Das al bijnaaaaaaaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
WOEI!
Net door de eigenaar van het nieuwe huis gebeld... ze gaat er per 1 maart uit
Wat fijn Q!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
WOEI!
Nou dan kun je flink door met inpakkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:57 schreef Qwea het volgende:
WOEI!
Ja, wacht nou effe tot RTL is afgelopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:58 schreef oh-oh het volgende:
Morphine, das ook zo een leuk saxofoonbandje, bas, drums en sax, en dat klinkt vet lekker, ik heb ze wel es op Pinkpop gezien
Alsof we de TV Kantine kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:00 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, wacht nou effe tot RTL is afgelopen
dat scheelt inderdaad, dat fikt alleen maar goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Barbaaf het volgende:
De wagons zijn gevuld met ethanol, dat scheelt iig. in enge stoffen die kunnen ontstaan.
En het scheelt ook in het ontploffingsgevaar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef Barbaaf het volgende:
De wagons zijn gevuld met ethanol, dat scheelt iig. in enge stoffen die kunnen ontstaan.
nou... ehhh... als je kokende ethanol in een gesloten container bewaart zou ik er niet naast gaan staanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
En het scheelt ook in het ontploffingsgevaar.
Maar dat kunnen ze wel voorkomen daar. Die wagons met ethanol schijn je 'vrij gemakkelijk' gecontroleerd te kunnen laten uitbranden. Begreep ik net via Rijnmond.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou... ehhh... als je kokende ethanol in een gesloten container bewaart zou ik er niet naast gaan staan
Heeeeeee nu heeft ze wel Rijnmondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar dat kunnen ze wel voorkomen daar. Die wagons met ethanol schijn je 'vrij gemakkelijk' gecontroleerd te kunnen laten uitbranden. Begreep ik net via Rijnmond.
De website? (Geloof het of niet, die hebben ze!)quote:
'quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
[..]
De website? (Geloof het of niet, die hebben ze!)
Die had ik altijd al hoorDe zender heb ik uiteraard nog steeds niet.
BAM JONGUHquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:20 schreef DeZwabber het volgende:
wat er gebeurt als je brandbare vloeistof in een container verhit
(op 0:40)
Ah de fanclub is ook presentquote:
Right back at ya piepmuisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoek sarcasme eens op in het woordenboek.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk niet dat dr een jurylid om zou draaien als dit een blinde auditie was
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zoek sarcasme eens op in het woordenboek.
hallo pot en ketelquote:
Hallo Zwabberquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:26 schreef vamperotica het volgende:
Na een buuman uit zn luie stoel getrokken te hebben om even te helpen is onze wereldreiziger weer on tha road!
Jan Smit is weggevetoodquote:
Sarcastisch? Ayup.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
je moet een voorbeeld nemen aan mij, en gewoon altijd een sarcastische lul zijn, dan vragen mensen zich tenminste nooit af of je het meent
Ja ik ben dat nooit gelukkig, dus ik snap de verwarringquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:28 schreef DeZwabber het volgende:
je moet een voorbeeld nemen aan mij, en gewoon altijd een sarcastische lul zijn, dan vragen mensen zich tenminste nooit af of je het meent
Jezus fuck voor de vijfde keer JA IK STUUR DIE THEEquote:
Ja maar je stuurt de thee he?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck voor de vijfde keer JA IK STUUR DIE THEE
ALS JIJ THEE WIL BEDEL JE MAAR BIJ QWEAquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja maar je stuurt de thee he?
Dat we het zeker weten.
Oh ik hoef nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
ALS JIJ THEE WIL BEDEL JE MAAR BIJ QWEA
Ik vind alleen die teckel en die laatste hond leuk, de rest vind ik lelijkquote:
Ja jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh ik hoef niet
Ik wilde even checken of je de thee wel opstuurde, da's alles.
Ik vind het zo geinig dat die teckel helemaal stilligt, en dan opeens dat staartjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind alleen die teckel en die laatste hond leuk, de rest vind ik lelijk![]()
En ik hou niet eens van teckels
Das duidelijk geen rasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het zo geinig dat die teckel helemaal stilligt, en dan opeens dat staartje
Wat voor ras zou die laatste zijn?
Doe je toch nog eens wat nuttigsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jezus fuck voor de vijfde keer JA IK STUUR DIE THEE
Ja ik stuur m wel ipv die kaart naar jou en je sleutelkoordquote:
Je kan ook de thee bij de kaart en het sleutelkoord in doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik stuur m wel ipv die kaart naar jou en je sleutelkoord
Stuur ik het wel doorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan ook de thee bij de kaart en het sleutelkoord in doen
En de verf en dan stuur jij m door?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Je kan ook de thee bij de kaart en het sleutelkoord in doen
oh-oh, stuur theequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:36 schreef DeZwabber het volgende:
APK, vraag even of oh-oh thee stuurt
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh
Wil je thee?quote:
Zo hee, en das te merken, met dr slakkentempo en slap gelul hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:43 schreef Muis006 het volgende:
Jeetje Angela schiet es op, je bent de 50 al gepasseerd.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo hee, en das te merken, met dr slakkentempo en slap gelul he
Nou nogalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zo hee, en das te merken, met dr slakkentempo en slap gelul he
Erg héquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik kijk ook 1x TVOH
Wat een geouwehoer
Ach kom, tis niet erger dan Harry Potter en wat jij allemaal keekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef tombolafan het volgende:
Ik kijk ook 1x TVOH
Wat een geouwehoer
Whats app via itunes? Wtf? e71 is nokia?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:43 schreef Ml-etje het volgende:
Q, we doen hier een poging whatsapp te installeren op een E71 (vraag me niet wat het is) maar moet dat perse via itunes?
Want die download niet.
gewoon ogen dicht doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:44 schreef oh-oh het volgende:
Jezus fuck Qwea, hoe kun je NU gaan slapen
Ah helaas, E71 is nokia jaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Whats app via itunes? Wtf? e71 is nokia?
Ik heb werkelijk geen flauw idee hoe dat werkt. Ik weet alleen hoe het werkt met android en de android market.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |