ja, eerste twee jaar op middelbare was verplicht muziekles, daar mochten we op klokkenspellen spelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:21 schreef oh-oh het volgende:
Maar wij kregen bij muziek ook veel technische shit, noten lezen en zelfs zelf composities schrijven en zo , dat was leuk ( dat kon ik allemaal al want jarenlang muziekschool ).
Mwah, ik ben te zeer afgeleid door het oog nog steeds geloof ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:24 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, vond jij Esther ook niet stiekem ietsjes beter nog dan Ben in dat duet?
En idd grappig als ze gaat praten met dat accent
Dat ik ook een beetje heb![]()
Ik zat als kind uit een atheistisch gezin op een katholieke school en ik was de enige in de klas die niet dagelijks meebad en die geen communie deed en geen vormsel. Dis ik groeide daarom juist heel erg bewust van godsdienst op. Daardoor ben ik het juist heel erg gaan onderzoeken. Ook nu nog. Ik heb er heel veel aan, hoewel ik mezelf niet onder welke grote godsdienst dan ook schaar. Een atheist ben ik absoluut niet. En toen ik kunstgeschiedenis en filosofie op school kreeg was dat minder lastig omdat ik daarvan al een deel mee had gekregen door al dat godsdienstonderwijs.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja ik zat op katholieke basisschool en op katholieke middelbare, dus godsdienst lessen idd.
Maar daar hoefde je sowieso niet voor te leren.
En ja ik ken de bijbel, maar wat ik dr aan heb voor het dagelijks leven ?
![]()
Ik ben ook wel bekend met de koran en het buddhisme en zo.
Gewoon uit interesse, maatschappelijk gezien en zo.
Nou ja ik ben opgevoed in een multiculti omgeving dus ik weet niet beter.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:25 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zat als kind uit een atheistisch gezin op een katholieke school en ik was de enige in de klas die niet dagelijks meebad en die geen communie deed en geen vormsel. Dis ik groeide daarom juist heel erg bewust van godsdienst op. Daardoor ben ik het juist heel erg gaan onderzoeken. Ook nu nog. Ik heb er heel veel aan, hoewel ik mezelf niet onder welke grote godsdienst dan ook schaar. Een atheist ben ik absoluut niet. En toen ik kunstgeschiedenis en filosofie op school kreeg was dat minder lastig omdat ik daarvan al een deel mee had gekregen door al dat godsdienstonderwijs.
Toen ik Halo voor de eerste keer hoorde ( van Be natuurlijk ) kon ik echt niet meer stoppen met huilen, wat een mooi nummer is dat toch , maar dit deed me niksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef Goodbye het volgende:
Halo is echt een vet moeilijk nummer![]()
Ik vind dat ze het best aardig doet, maar niet te vergelijk met Beyonce (ik heb een keer een live versie van haar gezien op youtube in een ziekenhuis ofzo, echt práchtig!)
Ik was echt een talent.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef DeZwabber het volgende:
ik ging toen in uit verveling tijdens de muziekles als de leraar andere sneuneuzen aan het helpen was met de klokkenspellen (wat valt er niet te begrijpen, de namen van de noten stonden notabene op de staafjes) op gehoor liedjes van the offspring spelen
mijn zusje ook, wat een takkegeluid blijft dat toch, was blij toen ze overging naar dwarsfluitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was echt een talent.
Op de blokfluit![]()
Mn zusje en ik hebben jaaaaaaaaaaren heeeeeeeeel fanatiek blokfluit gespeeld, klassiek, middeleeuwse kwartetten, noem maar op
succes morgen en welterusten voor straksquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
ik ga off
morgen gesprek met een gastouder
Ja echt takkeherrie hequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mijn zusje ook, wat een takkegeluid blijft dat toch, was blij toen ze overging naar dwarsfluit
oewwww, ik hoop echt dat dochter van man die ontzettend op knappen staat uitgerekend de 30ste gaat bevallenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Greys het volgende:
Oh nog even over de blokfluit en de dwarsfluit..
Ik was ook een Berdien![]()
Jaren blokfluit, toen altfluit, daarna dwarsfluit. En toen vond ik er geen kont meer aan.
Doeg, misschien tot straks!
Doeeeeei, tot morgen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:31 schreef Greys het volgende:
Oh nog even over de blokfluit en de dwarsfluit..
Ik was ook een Berdien![]()
Jaren blokfluit, toen altfluit, daarna dwarsfluit. En toen vond ik er geen kont meer aan.
Doeg, misschien tot straks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |