haha vond je post wel grappigquote:
Jan Smit kunnen we overslaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Schakelen! ze zijn al bezig hoor!
Volgens mij heb ik te weinig avondeten op, want ik krijg hier serieus trek van.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
FF, ken je de Double Down van de KFC al?
[ afbeelding ]
Kiphamburger zonder broodjes
Ja heeeeerlijk!! Ik had zwijnenham met pittige mango-pompoen chutney vooraf, dan 2 hertenbiefstukjes en een bitterbal van hetenstoof met cranberrysaus. Heel lekker. Toe cookie and caramel ijs met mini marshmellows en een kletskop. Veel te lekker dus allemaalquote:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja heeeeerlijk!! Ik had zwijnenham met pittige mango-pompoen chutney vooraf, dan 2 hertenbiefstukjes en een bitterbal van hetenstoof met cranberrysaus. Heel lekker. Toe cookie and caramel ijs met mini marshmellows en een kletskop. Veel te lekker dus allemaal
Mooi zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
Ja, en mijn opgewarmde nasi uit de vriezer was ook lekker.
Slaap maar eerst lekker uit, hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh Bluezz: klinkt ook heerlijk!!
Nu nog een Ardbegje.. heb op zich best wat wijn op al, maar volgens mij past het nog welZo wel naar bed, anders zijn we morgen nooit op tijd op pad
tuurlijk ken ik diequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
FF, ken je de Double Down van de KFC al?
[ afbeelding ]
Kiphamburger zonder broodjes
ja maar niet te lang hoor!! Moest van mijn vader echt echt echt niet later dan 3 uur daar zijn, want dat vind ie jammerquote:
Natuurlijk ook wel heel zielig als je niet eens 2 keer op vakantie kuntquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
mn zusje huilt heel erg. ze heeft een vakantie geboekt in Lloret en wil ook een weekje naar Bulgarije met een vriendin maar hoort nu de kosten (per dag) en dat kan ze nooit verdienen met 3 euro per uur bij de buurtsuper.
ik heb met pijn in mn hart advies gegeven om Bulgarije te skippen maar ik zou het liefst nu direct haar vakantie betalen.
conclusie; ik moet geen moeder worden anders kom ik ook straks op rtl4
wilde net voorstellen toch maar rond 8 uur weg te rijdenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
mn zusje huilt heel erg. ze heeft een vakantie geboekt in Lloret en wil ook een weekje naar Bulgarije met een vriendin maar hoort nu de kosten (per dag) en dat kan ze nooit verdienen met 3 euro per uur bij de buurtsuper.
vandaar ook mijn laatste conclusiequote:
Ja, dat. Ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ach kom, dat zijn niet de grote drama's des levens, FFT. Komt ze wel weer overheen. Spendeer er je geld niet aan, je zult het nog hard nodig hebben later.
Als ik minder dan 3x per jaar op vakantie kan, word ik anders wel strontchagrijnigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, dat. Ofzo.
Ik ben vorig jaar voor het eerst in 8 jaar op vakantie geweest maar blijkbaar is het drama als je niet twee keer kunt.
Verdien jij ook 3 euro per uur?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik minder dan 3x per jaar op vakantie kan, word ik anders wel strontchagrijnig
Ik was laatst ook heel verdrietig toen ik die enorme plasma tv bij de media markt zag staan, die wil ik best graag, maar ja, hij was zo duur.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
en het klinkt misschien wel allemaal heel kort zo maar goed; ging ook maandenlange geschiedenis aan vooraf (qua die vakanties). niet ineens zomaar geboekt.
als ik verdriet heb ok jammer.. maar iemand om wie ik geef... dat wil ik echt niet
Even doorjanken en FFT koopt hem voor jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik was laatst ook heel verdrietig toen ik die enorme plasma tv bij de media markt zag staan, die wil ik best graag, maar ja, hij was zo duur.
Maak er in hemelsnaam niet zo'n drama van joh. Dit is echt geen 'groot verdriet'. Dit is gewoon pubergedoe.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
en het klinkt misschien wel allemaal heel kort zo maar goed; ging ook maandenlange geschiedenis aan vooraf (qua die vakanties). niet ineens zomaar geboekt.
als ik verdriet heb ok jammer.. maar iemand om wie ik geef... dat wil ik echt niet
Zit mijn strategie niet te verradenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Even doorjanken en FFT koopt hem voor je.
jullie verdienen allemaal al en zeker jij en nog een paar anderen mogen niet zeiken over salarisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik was laatst ook heel verdrietig toen ik die enorme plasma tv bij de media markt zag staan, die wil ik best graag, maar ja, hij was zo duur.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jullie verdienen allemaal al en zeker jij en nog een paar anderen mogen niet zeiken over salaris
Klinkt eerder als een verwende puber die haar zin niet krijgt en ineens beseft hoe dramatisch het leven wel niet is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maak er in hemelsnaam niet zo'n drama van joh. Dit is echt geen 'groot verdriet'. Dit is gewoon pubergedoe.
Get some perspective.
ik zeg het alleen maar omdat ik het zo dom vind.quote:
pff nou dat idd.. om het maar ff over perspectief te hebben..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
Ik zou erg graag dit jaar 1x een weekend met vakantie weg willen. Lijkt mij al heel wat.
oh ja ze is ontzettend verwend.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een verwende puber die haar zin niet krijgt en ineens beseft hoe dramatisch het leven wel niet is.
Morgen is het over als ze is gaan troost shoppen ofzo
Ach, ik vind het wel lief hoor FF, dat grote zussen-gedoe!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ja ze is ontzettend verwend.
laat maar, wat een geweldige vooroordelen hier weer
Right. Ik kan hier nare dingen neerzetten maar je wordt er niet beter vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jullie verdienen allemaal al en zeker jij en nog een paar anderen mogen niet zeiken over salaris
niet ff om het salaris hoor.. maar je wil toch ook liever kamperen dan in een hotel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
pff nou dat idd.. om het maar ff over perspectief te hebben..
ik voel me meeeeer dan gezegend dat ik in de zomer 2-3 weken weg kan (vrij low-budget hoor want niet vliegen en wel kamperen) en in de herfstvakantie nog een midweekje. Alles meer dan dat beschouw ik al een enorme luxe en voorrecht.. en dat met een gezamenlijk inkomen van ver boven modaalDus..
Weekendje Belgie? We zijn er vaak genoeg niet!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
Ik zou erg graag dit jaar 1x een weekend met vakantie weg willen. Lijkt mij al heel wat.
Ja, maar ik zou niet weten hoe ik bijv. 3 luxe vakanties in een hotel (wat je vaak hoort) zou moeten betalen hoor.. jeezz.. wat zijn we toch verwend allemaal tegenwoordig, bah!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet ff om het salaris hoor.. maar je wil toch ook liever kamperen dan in een hotel?
dat is het .... ik verwen mn zusje absoluut niet (ze krijgt een cadeautje voor haar verjaardag) maar ik denk dat meer mensen zich erin kunnen vinden om niet tegen het verdriet te kunnen van iemand van wie ze veel houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef minilot het volgende:
Ach, ik vind het wel lief hoor, dat grote zussen-gedoe.
Als mijn kleine broertje (nou ja, zeventien jaar) ergens sip over is, hoe onnozel ook, dan wil ik ook bergen verzetten.![]()
Ouders zijn voor de opvoeding, grote zussen voor de ongebreidelde grote zussenliefde!
Ja, nu nog even Pearl door en dan wordt het pas spannend tussen Esther en Ben.quote:
ooooh nu! spannend!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, nu nog even Pearl door en dan wordt het pas spannend tussen Esther en Ben.
verdriet omdat ze maar 1x op vakantie kan ipv 2x?? Good for her!! Echt.. kom op zeg wat een onzin..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is het .... ik verwen mn zusje absoluut niet (ze krijgt een cadeautje voor haar verjaardag) maar ik denk dat meer mensen zich erin kunnen vinden om niet tegen het verdriet te kunnen van iemand van wie ze veel houden
Wie weet gaan we daar nog wel een keer op in. Lief aangeboden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
Weekendje Belgie? We zijn er vaak genoeg niet!
Wil best een keertje huizenruil doen btwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie weet gaan we daar nog wel een keer op in. Lief aangeboden.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
ik zou willen dat jullie het in perspectief konden zien. ik zeg 10x dat ik het over verdriet in het algemeen heb en toevallig was dit een voorbeeld.quote:
*zucht*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
verdriet omdat ze maar 1x op vakantie kan ipv 2x?? Good for her!! Echt.. kom op zeg wat een onzin..
Wij doen weliswaar zelden 'luxe' vakanties, maar afijn, het is natuurlijk net wat je prioriteiten zijn enzo. Wij hebben geen koophuis en geen Volvoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, maar ik zou niet weten hoe ik bijv. 3 luxe vakanties in een hotel (wat je vaak hoort) zou moeten betalen hoor.. jeezz.. wat zijn we toch verwend allemaal tegenwoordig, bah!
En Leuven is een leuk stadje heb ik mogen zienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weekendje Belgie? We zijn er vaak genoeg niet!
tja, als jij maar halve info geeft moet je ons niet verwijten te snel te oordelen. Lekker makkelijk weer dit..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou willen dat jullie het in perspectief konden zien. ik zeg 10x dat ik het over verdriet in het algemeen heb en toevallig was dit een voorbeeld.
Die zijn anders relatief goedkoop hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij doen weliswaar zelden 'luxe' vakanties, maar afijn, het is natuurlijk net wat je prioriteiten zijn enzo. Wij hebben geen koophuis en geen Volvo
ach het is omdat ik het zeg. helaas maar ik raak er bijna aan gewendquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef minilot het volgende:
Wat zijn jullie allemaal onaardig zeg! Het gaat hier toch gewoon om een pubermeisje dat haar bijbaantjes-inkomsten per ongeluk een beetje verkeerd heeft ingeschat, en verdrietig is omdat ze nu niet een tripje met een vriendin kan maken, iets waar ze dan waarschijnlijk heel veel zin in had? Dat dat dan even grienen is snap ik best, hoe futiel het voor ons grote mensen ook lijkt.
Nou vroeger kregen wij dat ook net zo hard te horen hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef minilot het volgende:
Wat zijn jullie allemaal onaardig zeg! Het gaat hier toch gewoon om een pubermeisje dat haar bijbaantjes-inkomsten per ongeluk een beetje verkeerd heeft ingeschat, en verdrietig is omdat ze nu niet een tripje met een vriendin kan maken, iets waar ze dan waarschijnlijk heel veel zin in had? Dat dat dan even grienen is snap ik best, hoe futiel het voor ons grote mensen ook lijkt.
O, dan was ik me vermoedelijk niet bewust van een imago dat blijkbaar om je heenhangt! Excuus!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ach het is omdat ik het zeg. helaas maar ik raak er bijna aan gewend
Nee, ik snap best dat het zusje zich er druk om maakt, alleen niet dat FFT het zich zo enorm persoonlijk aantrekt. Want zo groot is het probleem gewoon niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef minilot het volgende:
helemaal waar. Wij kunnen ons ook weer luxe veroorloven omdat we geen heel groot huis gekocht hebben en geen kinderen hebben. Het gaat nu eenmaal om keuzes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij doen weliswaar zelden 'luxe' vakanties, maar afijn, het is natuurlijk net wat je prioriteiten zijn enzo. Wij hebben geen koophuis en geen Volvo
haha hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dan was ik me vermoedelijk niet bewust van een imago dat blijkbaar om je heenhangt! Excuus!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
helemaal waar. Wij kunnen ons ook weer luxe veroorloven omdat we geen heel groot huis gekocht hebben en geen kinderen hebben. Het gaat nu eenmaal om keuzes.
Ieder zijn ding hoor en hoe ze het invullen. Maar als puber mocht ik blij wezen als 1x al lukt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
helemaal waar. Wij kunnen ons ook weer luxe veroorloven omdat we geen heel groot huis gekocht hebben en geen kinderen hebben. Het gaat nu eenmaal om keuzen.
was al bij de auditie zo...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef golfer het volgende:
Fuck..Ben door.
Nou de winnaar van de VOH is bekend.
weekendje Lowlands was het hoogst haalbare.. maar ja, mij trok het dan ook niet zo om lowbudget je vol te laten gieten aan een costa en je gruwelijk te laten nemen door 4 jongens uit de provincie voor een biertje..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hoor en hoe ze het invullen. Maar als puber mocht ik blij wezen als 1x al lukt.
Onze ouwe peugeot is allicht goedkoper. En hee, wij gebruiken 'm niet voor kampeervakanties, natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Die zijn anders relatief goedkoop hoor![]()
Zijn ze klaar?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onze ouwe peugeot is allicht goedkoper. En hee, wij gebruiken 'm niet voor kampeervakanties, natuurlijk.
Zal ik overigens nog even vertellen over de dooie hagedissen in de toiletten en de emmer-douches als je helemaal ondergestoft was? Onze afgelopen vakantie was echt niet luxe
Willen jullie een foto zien?
Nee, want ik zat op te letten dat jij hier niet weer teveel je liet gaan en niet teveel hapte.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
was al bij de auditie zo...
heb alleen gemist waarom Roel voor hem koos... weet jij dat nog?
ook nog wel een combinatie dat ik nog wat snel emotioneel benquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik snap best dat het zusje zich er druk om maakt, alleen niet dat FFT het zich zo enorm persoonlijk aantrekt. Want zo groot is het probleem gewoon niet.
Maar ik ben ook wel een beetje weinig empathisch, allicht - mijn kleine broertje is al veel te oud voor dit soort perikelen.
Absoluut!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onze ouwe peugeot is allicht goedkoper. En hee, wij gebruiken 'm niet voor kampeervakanties, natuurlijk.
Zal ik overigens nog even vertellen over de dooie hagedissen in de toiletten en de emmer-douches als je helemaal ondergestoft was? Onze afgelopen vakantie was echt niet luxe
Willen jullie een foto zien?
Dat liever dan als zombie zonder emoties onder de pillen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ook nog wel een combinatie dat ik nog wat snel emotioneel ben.
Precies. Dat kan op LL ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
weekendje Lowlands was het hoogst haalbare.. maar ja, mij trok het dan ook niet zo om lowbudget je vol te laten gieten aan een costa en je gruwelijk te laten nemen door 4 jongens uit de provincie voor een biertje..
Och.. Ik knuffel mijn broertje al hartstikke plat als -ie chagrijnig is omdat mijn lief van 'm wint met één of ander onzinnig Xbox-spelletje.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik snap best dat het zusje zich er druk om maakt, alleen niet dat FFT het zich zo enorm persoonlijk aantrekt. Want zo groot is het probleem gewoon niet.
ik ben gezakt hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want ik zat op te letten dat jij hier niet weer teveel je liet gaan en niet teveel hapte.
die moet ik onthouden!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat liever dan als zombie zonder emoties onder de pillen.
lotgenootquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Och.. Ik knuffel mijn broertje al hartstikke plat als -ie chagrijnig is omdat mijn lief van 'm wint met één of ander onzinnig Xbox-spelletje.![]()
Ik vind het niet mijn taak om te oordelen over of iets wél of niet belangrijk voor 'm zou moeten zijn. Bij pubers is dat sowieso zinloos.
Als mijn broertje verdrietig of boos of gefrustreerd of wat dan ook is dan ben ik gewoon de Grote Zus Der Bemoedigende Woorden en Aaien Over de Bol en Heel Veel Troostchocolaatjes.
dat dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen toch redelijk vroeg dag
Je gaat 30u slapen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef TAV74 het volgende:
waarom waarschuwde je mij niet even?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want ik zat op te letten dat jij hier niet weer teveel je liet gaan en niet teveel hapte.
Voor ons ook, maar we gaan nog niet slapen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef TAV74 het volgende:
vind ik ook niet eigenlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Niks zwaks aan ongebreidelde zusterliefde!
wat gaan jullie morgen doen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Voor ons ook, maar we gaan nog niet slapen.
Ja, dat was te verwachten. Vind het jammer dat Esther eruit ligt. Rest was overduidelijk.quote:
Pimsleur? Nooit van gehoord. Ik ken tell me more en rossetta stone qua taaldingenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:13 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, Pimsleur Spanish I erdoorheen gedaan. Als ik dit nou volhou heb ik heel deel 1 af als ik naar Barcelona ga.
Ik kan een Spaanse conversatie doen nu! Even getranslitereerd
Perdon señorita! Entiende Ingles?
No, señor, no entiendo Ingles.
Hablo Castellano un poco.
Es usted Norta Americana?
Si señorita!Pimsleur
We krijgen lunchgasten uit Wierden op weg naar Alkmaar e.o.quote:
dat is dan weer jammer dat er per coach maar 1 door mag he... moeten ze eigenlijk bijschaven die regel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat was te verwachten. Vind het jammer dat Esther eruit ligt. Rest was overduidelijk.
oh wacht S&T toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
We krijgen lunchgasten uit Wierden op weg naar Alkmaar e.o.![]()
Dus die lunch moeten we nog even inkopen en en elkaar zetten.
je gaat door voor de vrieskist.quote:
Soort van tegenhanger van Rosetta Stonequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Pimsleur? Nooit van gehoord. Ik ken tell me more en rossetta stone qua taaldingen
niet teruglezen !!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:20 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga lekker even de VOH doorspoelen en de highlights eruit halen
Leinquote:
kijk dat is weer andere liefde. dat spreek ik ook niet tegen of doe ik stom over terwijl ik echt helemaal n-i-k-s met dieren hebquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef borisz het volgende:
Om het over de simpele dingen des levens te hebben.
Poes verontwaardigt omdat haar dekentje niet goed lag waar ze tegenwoordig op ligt.
Heb je gedronken toevallig?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kijk dat is weer andere liefde. dat spreek ik ook niet tegen of doe ik stom over terwijl ik echt helemaal n-i-k-s met dieren heb
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef borisz het volgende:
Om het over de simpele dingen des levens te hebben.
Poes verontwaardigt omdat haar dekentje niet goed lag waar ze tegenwoordig op ligt.
Ze weet alles al, maar als muzikant wil ze het zelf horen en zien.quote:
Lekker! Red Label smaakt me beter dan GlenTalloch 8yoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:23 schreef PdeHoog het volgende:
Lein![]()
* PdeHoog schenkt een Red Label in voor Lein
*proost*
Ik heb ook niks met dieren, maar toch hoor je mij hier niet over en wel over jouw vakantie-zusjesdramaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
kijk dat is weer andere liefde. dat spreek ik ook niet tegen of doe ik stom over terwijl ik echt helemaal n-i-k-s met dieren heb
En borisz' kat verdient nog minder dan 3 EUR per uur!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lekker! Red Label smaakt me beter dan GlenTalloch 8yo
Als ik later groot ben lopen er zeker weer poesjes/katjes in huisquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Om uit te proberen! Red Label is toch een beetje... Culinair matig? Ik probeerde jullie als kenners beter te begrijpen, maar ik geloof dat ik niet zo erg van de zware dranken ben. Liever zware toetjes en taartjesquote:
Ik vind katten altijd een beetje eng, ze hebben zo'n... attitude. Je zou er onzeker van wordenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:31 schreef borisz het volgende:
Als ik later groot ben lopen er zeker weer poesjes/katjes in huis.
Red Label is gewoon slobber, maar als dat jou helpt om te slapen, is dat toch prima?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Leintjeuh het volgende:
Om uit te proberen! Red Label is toch een beetje... Culinair matig? Ik probeerde jullie als kenners beter te begrijpen, maar ik geloof dat ik niet zo erg van de zware dranken ben. Liever zware toetjes en taartjes
Goed idee, uitproberen is altijd goed. Denk dat ik morgen ook even naar de Slijter gaquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Om uit te proberen! Red Label is toch een beetje... Culinair matig? Ik probeerde jullie als kenners beter te begrijpen, maar ik geloof dat ik niet zo erg van de zware dranken ben. Liever zware toetjes en taartjes
sowieso is het leuk om zelf te oordelen welke optredens je het beste vindquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze weet alles al, maar als muzikant wil ze het zelf horen en zien.
copy that, ik kan van een kat ook niet zien wat ie denkt, van een hond meestal welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind katten altijd een beetje eng, ze hebben zo'n... attitude. Je zou er onzeker van worden![]()
Ik zou best een huisdier willen soms, maar ik ben voor veel beesten allergisch en we zijn nu ook veel te vaak van huis.
Niks mis met slobberenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef ColdFeet het volgende:
Red Label is gewoon slobber, maar als dat jou helpt om te slapen, is dat toch prima?
Waren er maar lichte taartjes
ik hoop dat je vriend snel thuiskomt! dan kun je weer lekker je bedje inquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef minilot het volgende:
Ik heb besloten: ik ga niet naar bed - ik ga met een deken op de bank slapen! Dan maakt mijn lief me nog even wakker als hij vannacht thuiskomt.Anders zie ik 'm pas morgenochtend weer.
nou en? ik hou ook meer van gekookte dan rauwe andijviequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ga je ook aan de whisky? Ik heb wel zin om in Delft naar de Wines&Whiskies te gaan, bedenk ik nuquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef Stereotomy het volgende:
Goed idee, uitproberen is altijd goed. Denk dat ik morgen ook even naar de Slijter ga
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, echt veel. Red is vrij neutraal, Black veel straffer.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:37 schreef Stereotomy het volgende:
is Black Label aanmerkelijk anders dan Red Label?
Ja maar alle 40% helpt mij om te slapenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:34 schreef ColdFeet het volgende:
Red Label is gewoon slobber, maar als dat jou helpt om te slapen, is dat toch prima?
Waren er maar lichte taartjes
ik kan van een hond vaak de haren op de autobank zien en later op mn jasquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
copy that, ik kan van een kat ook niet zien wat ie denkt, van een hond meestal wel
om over kwijl nog maar te zwijgenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik kan van een hond vaak de haren op de autobank zien en later op mn jas![]()
Die is goed te drinken.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:36 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben absoluut geen whisky kenner, maar die Dahlwinnie (sp?) vond ik toch prettig smaken
Ze gaan gewoon lekker hun eigen gang doen waar ze zin in hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind katten altijd een beetje eng, ze hebben zo'n... attitude. Je zou er onzeker van worden![]()
Ik zou best een huisdier willen soms, maar ik ben voor veel beesten allergisch en we zijn nu ook veel te vaak van huis.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:37 schreef Leintjeuh het volgende:
Oh en ik heb echt niks met kattenDoe mij maar een hond of een paard
* knuffel , kus en troostende woordjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik word daar toch een beetje treurig van
*knuf voor Lein*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Heb je wel eens stamppot rauwe andijvie met uitgebakken spekjes geprobeerd ter vergelijking met die gekookte versie?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:37 schreef FutureFairytale het volgende:
nou en? ik hou ook meer van gekookte dan rauwe andijvie
als jij het maar lekker vind.
Ja ik voel ook de tranen branden. Je wordt er treurig vanquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:40 schreef Isabeau het volgende:
ik word daar toch een beetje treurig van
*knuf voor Lein*
Wij hebben af en toe een logeerhond en dat is meer dan genoegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook meer een kattenmens hoorIk heb helemaal niks met honden, ik vind ze vaak een beetje vies, En eng
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:40 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja ik voel ook de tranen branden. Je wordt er treurig vanZelfs nadat hij je vingers gebroken heeft?
ik vind natte honden zo erg... heel serieus; ik snap niet dat sommige mensen niet doorhebben dat hun hond vreselijk stinkt. toen ik nog stage liep bij de VVV kwam er een man binnen die zn hond de hele tijd optilde en man man, wat een stank kwam er van dat beest af. kan niet anders dan dat die man aan de geur gewend geraakt is..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:39 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
om over kwijl nog maar te zwijgen
Oude honden ruiken ook niet fris. Maarja, oude mensen ook niet altijdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ik vind natte honden zo erg... heel serieus; ik snap niet dat sommige mensen niet doorhebben dat hun hond vreselijk stinkt. toen ik nog stage liep bij de VVV kwam er een man binnen die zn hond de hele tijd optilde en man man, wat een stank kwam er van dat beest af. kan niet anders dan dat die man aan de geur gewend geraakt is..
We hadden vroeger thuis een hond en ik was toch best dol op dat beestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:41 schreef borisz het volgende:
Wij hebben af en toe een logeerhond en dat is meer dan genoeg.
ja een paar happen en vind het echt niet lekker. ik ben geen fan van rauwe groentenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Heb je wel eens stamppot rauwe andijvie met uitgebakken spekjes geprobeerd ter vergelijking met die gekookte versie?
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef golfer het volgende:
Oh, en hoewel ik niet een paardenmeisje ben, snap ik het bezorgd zijn en eventuele verdriet van Lein wel over Apollo.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef Leintjeuh het volgende:
Oude honden ruiken ook niet fris. Maarja, oude mensen ook niet altijd
Jij haalt de groente (slaatje bla en tomaatje) van je Big Mac af?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:42 schreef FutureFairytale het volgende:
ja een paar happen en vind het echt niet lekker. ik ben geen fan van rauwe groenten
En de ui. En op een quarterpounder, hamburger en cheeseburger zit ook nog augurk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:43 schreef Isabeau het volgende:
Jij haalt de groente (slaatje bla en tomaatje) van je Big Mac af?
Dat jij dat allemaal weetquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En de ui. En op een quarterpounder, hamburger en cheeseburger zit ook nog augurk.
Jij moet gewoon lekker drinken wat je lekker vindquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
ehm nou ja de groenten die niet rauw 'horen' te zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jij haalt de groente (slaatje bla en tomaatje) van je Big Mac af?
Nadat ze de Big Macs heeft geanalyseerdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Inderdaad
Ik dacht dat Lein van de KFC was![]()
Ja. Erg hehquote:
Die McDrive met die enorme Michael Jackson ervoor?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Erg hehIk ben een tijdje mystery shopper bij de mac geweest, heb héél veel mac's beoordeeld. De mooiste staat in de buurt bij Eindhoven, die is jaren '50/'60 stijl ingericht, supertof.
ben heel lang bang geweest voor honden. nu gelukkig alleen nog maar voor honden met zo'n enge gevaarlijke kop.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben ook meer een kattenmens hoorIk heb helemaal niks met honden, ik vind ze vaak een beetje vies, En eng
Nou ik kan helaas erg slecht tegen KFC. Maar ik vind het wel super lekker. Maar de Mac ook. En de BK ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef Stereotomy het volgende:
Inderdaad
Ik dacht dat Lein van de KFC was![]()
die baan!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:45 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja. Erg hehIk ben een tijdje mystery shopper bij de mac geweest, heb héél veel mac's beoordeeld. De mooiste staat in de buurt bij Eindhoven, die is jaren '50/'60 stijl ingericht, supertof.
Ik ben nog steeds bang voor hondenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ben heel lang bang geweest voor honden. nu gelukkig alleen nog maar voor honden met zo'n enge gevaarlijke kop.
Kweenie, wel met een Cadillac en Marilyn Monroe pop met opwaaiende rok binnenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef Stereotomy het volgende:
Die McDrive met die enorme Michael Jackson ervoor?
Heb ook nog altijd de kriebels bij sommige hondenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ben heel lang bang geweest voor honden. nu gelukkig alleen nog maar voor honden met zo'n enge gevaarlijke kop.
dat is wel jammer. dacht er vandaag nog aan; om een emmer vol met hotwings te kopen en lekker op te peuzelenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou ik kan helaas erg slecht tegen KFC. Maar ik vind het wel super lekker. Maar de Mac ook. En de BK ook.
De eerste keer dat ik de stafford van kaas' zus zag, had ik ook zoiets van 'Oei, pitbull. Met 2 kleine kinderen en een derde onderweg!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:47 schreef borisz het volgende:
Heb ook nog altijd de kriebels bij sommige honden. Vroeger was ik helemaal bang voor die beesten
.
http://www.mcdonaldsrestaurant.nl/best/restaurants/bestquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:47 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kweenie, wel met een Cadillac en Marilyn Monroe pop met opwaaiende rok binnen
Het zou ook zomaar ergens anders in Brabant kunnen staan hoorMaar iig wel in Brabant, dat weet ik nog wel zeker.
Ik ben er wel een paar keer geweestquote:McDonald's Best
Welkom bij McDonald's restaurant Best. Dit restaurant met McDrive en zeer ruime parkeergelegenheid is gevestigd aan de A2.
Dit restaurant is beroemd om het 10 meter hoge Michael Jackson beeld dat op het parkeerterrein staat en de Rock & Roll inrichting van het restaurant, met onder andere een Chevrolet Corvette (aan het plafond), een jukebox, een Harley en een levensgrote Marylin Monroe.
Ik kende dus 3 pitbulls die allemaal lief en schattig leken hèquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:50 schreef Leintjeuh het volgende:
De eerste keer dat ik de stafford van kaas' zus zag, had ik ook zoiets van 'Oei, pitbull. Met 2 kleine kinderen en een derde onderweg!' Maar dat was na een half uur wel over. Brave domme tuttebel is het
Ik denk dat ik een kleine emmer wel leeg krijg. Dat zijn er 24. En er zitten botjes in. Dan blijft er niet veel kip over. Alleen die buikpijn na het etenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:48 schreef FutureFairytale het volgende:
dat is wel jammer. dacht er vandaag nog aan; om een emmer vol met hotwings te kopen en lekker op te peuzelenook al krijg ik zelf nooit zo'n emmer op maar het gaat om de gedachte..
Je weet nooit welk instinct er bij zo'n hond oprispt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kende dus 3 pitbulls die allemaal lief en schattig leken hè
Ik zou zo'n hond nóóit bij 2 kleine kinderen laten.
Ze zijn toch genetisch uitgezocht op vechten en agressie. Dát is het ras. Hoe lief hij ook lijkt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:51 schreef Stereotomy het volgende:
Je weet nooit welk instinct er bij zo'n hond oprispt.
Dat dacht ik ook. Maar schoonzus en zwager houden de honden (de Franse Bull) goed in de gaten, en de kinderen weten wat ze wel en niet mogen doen. De honden niet voeren, met rust laten als ze in hun mand liggen, niet pijn doen maar wel aaien. En de hond van schoonzus is geen pitbull, maar een stafford. Met stamboom, opgegroeid tegelijk met het oudste kind. Schoonzus is ook echt heel goed met honden, echt een hondenmens.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:51 schreef Isabeau het volgende:
Ik kende dus 3 pitbulls die allemaal lief en schattig leken hè
Ik zou zo'n hond nóóit bij 2 kleine kinderen laten.
als ik er 12 eet heb ik precies lekker gegeten. Daarna gaat het ook wel richting buikpijn. Een kleine bucket is met 18 pootjes dus dat moet je dan wel lukkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:51 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een kleine emmer wel leeg krijg. Dat zijn er 24. En er zitten botjes in. Dan blijft er niet veel kip over. Alleen die buikpijn na het eten
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:52 schreef Isabeau het volgende:
Ze zijn toch genetisch uitgezocht op vechten en agressie. Dát is het ras. Hoe lief hij ook lijkt.
Mij een groot raadsel waarom normale mensen met kinderen zo'n hond zouden willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://nl.wikipedia.org/w(...)ordshireterri%C3%ABr
Een hond is een hond, en honden staan net als katten al eeuwen lang dicht bij mensen. Vechten en agressie zit niet in het karakter van een pittbull. Dat haal je er alleen uit door 'm te verpesten.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:52 schreef Isabeau het volgende:
Ze zijn toch genetisch uitgezocht op vechten en agressie. Dát is het ras. Hoe lief hij ook lijkt.
Mij een groot raadsel waarom normale mensen met kinderen zo'n hond zouden willen.
American Staff = Pitbull. Pitbull is geen ras.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Dat dacht ik ook. Maar schoonzus en zwager houden de honden (de Franse Bull) goed in de gaten, en de kinderen weten wat ze wel en niet mogen doen. De honden niet voeren, met rust laten als ze in hun mand liggen, niet pijn doen maar wel aaien. En de hond van schoonzus is geen pitbull, maar een stafford. Met stamboom, opgegroeid tegelijk met het oudste kind. Schoonzus is ook echt heel goed met honden, echt een hondenmens.
Onzin.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:56 schreef kaasplankje het volgende:
Een hond is een hond, en honden staan net als katten al eeuwen lang dicht bij mensen. Vechten en agressie zit niet in het karakter van een pittbull. Dat haal je er alleen uit door 'm te verpesten.
ze denken dat hun hond niks doet maar toch doen ze onverwachte dingen en denken niet hetzelfde als mensen. En dan gek opkijken als een hond een baby'tje 's nachts heeft doodgebeten...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het niet met je eens. Maar ik weet niet goed hoe ik moet verwoorden wat ik denkquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:56 schreef Isabeau het volgende:
American Staff = Pitbull. Pitbull is geen ras.
Maddy was ook geweldig met honden, beest is zelfs naar de hondenschool van Martin Gauss geweest voor opvoedcursus en al. Maar ze zou nu iedereen afraden een pitbull te nemen. Niet te vertrouwen. Maar goed, mensen willen nog steeds bewijzen dat ze wèl te vertrouwen zijn. Net als mijn homofiele buurman wiens lieve onderdanige pitbull gewoon de katten waar hij altijd lekker mee sliep aan stukken heeft gescheurd (leuk thuiskomen) en kinderen greep die niets deden.
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:59 schreef Isabeau het volgende:
Maddy's hond was overigens vanaf puppy af aan overladen met liefde, knuffeltjes, kusjes, aaitjes en cursussen. Niks verpest. Niks aso opvoeding. Beest was niet te vertrouwenZe riep altijd al uit de verte dat mensen hun hond aan de riem moesten doen en dan riepen ze terug: 'oh, maar de mijne doet niets hoor!' En dan riep zij heel komisch terug: 'maar de mijne wel!'
Ik ben het ook absoluut niet met jou eens en dat is gebaseerd op 15 jaar persoonlijke ervaring met 3 pitbulls bij 3 mensen die niet van het type 'hond verpesten door hem lekker aggressief te maken' waren. Alle 3 de honden leken overigens ware schatjes, zonder overdrijving knuffelhonden.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ben het niet met je eens. Maar ik weet niet goed hoe ik moet verwoorden wat ik denk
Nietesquote:
n=1quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nietesen ik kan 't weten ik heb zelf 18 jaar een pitbull gehad en 't was de liefste hond van de hele wereld en hij deed alles voor me en heeft nog nooit iemand of een andere hond gebeten.
![]()
Dus je wil beweren dat jouw ervaring met 1 brave pitbull betekent dat het altijd lieve honden zijn?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:02 schreef kaasplankje het volgende:
Nietesen ik kan 't weten ik heb zelf 18 jaar een pitbull gehad en 't was de liefste hond van de hele wereld en hij deed alles voor me en heeft nog nooit iemand of een andere hond gebeten.
![]()
Mijn moeder mist een vingertop, afgebeten door een klein keffertje toen dit mormel met haar hond ging matten, (nee geen pitbull maar een vuilnisbakkie) Dat komt nooit in de krant maar als 't een terriër was geweest was 't voorpaginanieuws geweest.
quote:Onder de RAD maakten pitbulls ca. 0,01% van de hele hondenbevolking in Nederland uit.
Deze 0,01% van alle honden in Nederland (de pitbull) was toch verantwoordelijk voor:
70% van de bij de politie aangegeven aanvallen op andere honden
63% van de aanvallen op volwassenen
55% van deze volwassenen werd ernstig verwond
50% van deze volwassenen keek niet eens naar de hond toen zij werden aangevallen
64% van de dodelijke slachtoffers acht kinderen onder de vijf jaar en één persoon ouder dan vijf jaar werd gedood door de hond uit eigen huishouden
90% van de dodelijke aanvallen vond plaats in en om het eigen huis
50% van de dodelijke aanvallen op kinderen onder de vijf jaar (nog eens 25% van de dodelijke aanvallen komt voor de rekening van de Rottweiler en de mastino Napolitano, die bij het instellen van de RAD op de lijst van gevaarlijke, maar niet verboden, rassen stonden)
50% van de gedode minderjarigen was door volwassenen alleen met de hond achtergelaten
57% van alle doden zijn kinderen onder de vijf jaar, terwijl deze maar 6,5% van onze bevolking uitmaken
67% van de dode kinderen 'lokte de aanval zelf uit'
Eerste keer dat ik echt leerde omgaan met een hond was de Jessy de hond van de ex van mijn vader. Een klein blafbeestje. Na een aantal dagen lag dat beest zelfs bij mij op schootquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:50 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik de stafford van kaas' zus zag, had ik ook zoiets van 'Oei, pitbull. Met 2 kleine kinderen en een derde onderweg!' Maar dat was na een half uur wel over. Brave domme tuttebel is het
inderdaad maar dan vinden mensen het nog erg dat die hond moet worden afgemaakt omdat het het baasje zn schuld moet zijn...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:05 schreef Stereotomy het volgende:
Als er een baby wordt doodgebeten is er altijd wel een excuus, valide of niet: cursus niet gevolgd, eigenaar slecht, foute dingen aangeleerd, IETS.
Maar ondertussen is er wel een kindje dood. En wordt de hond daarna pas afgemaakt.
goed idee! ik lig al dus ik ga mn laptop afsluiten!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:08 schreef Isabeau het volgende:
En waarom zou je een in potentie onbetrouwbare en gevaarlijke hond nemen terwijl je ook een Sam kan nemen.
Ga ik nu naar bed
Nouja ik kom uit een hondenfamilie, wij hadden altijd hondjes. Minstens 1 en ook wel soms 3 tegelijk. Ik liet bij vrienden ook altijd de hond uit. Mijn jeugd bestond voor een groot deel uit honden uitlaten. Ik heb jaaarenlang op hondentraining gezeten met verschillende beesten. De laatste tijd heeft mijn familie terriërs, Staffords en aanverwanten. Ik durf te beweren dat pittbulls, bullterriërs en dergelijken prima familiehonden zijn die je goed kan vertrouwen. Minstens net zo goed als andere rassen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus je wil beweren dat jouw ervaring met 1 brave pitbull betekent dat het altijd lieve honden zijn?
Poedels bijten overigens geen mensen dood.
[..]
Mijn vader had vroeger ook een hondje. Een kleine. Ik kan even niet op z'n naam komen, maar papa en tante gebruikten het hondje als opstapje als ze uit het raam wilden kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:24 schreef golfer het volgende:
En mijn killerteckel die ik als 6-jarige had was de stoerste hond ooit. Ze heette net zoals iemand die ik al een tijdje in de SC mis: Tessa.
Dierenbeulen, die ouwe mensen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn vader had vroeger ook een hondje. Een kleine. Ik kan even niet op z'n naam komen, maar papa en tante gebruikten het hondje als opstapje als ze uit het raam wilden kijken![]()
Mijn paps is pas 55 hoor. Als je hem oud noemt... Hoe oud ben jij eigenlijk? * Leintjeuh Facebook aanslingertquote:
Liefhebber heeft ze bekekenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:57 schreef PdeHoog het volgende:
Voor de liefhebber: Jouw fotografische samenvatting van 2010! Soort fotografisch jaarverslag van vorig jaar
HAAH! Jij bent van '54 en mijn papa van '55!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:41 schreef Leintjeuh het volgende:
Mijn paps is pas 55 hoor. Als je hem oud noemt... Hoe oud ben jij eigenlijk? * Leintjeuh Facebook aanslingert
We've got a winner.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:42 schreef Leintjeuh het volgende:
HAAH! Jij bent van '54 en mijn papa van '55!
quote:
Nee. Als je een beest hebt wat zo gevoelig is dat je extreem goed ervoor moet zorgen omdat het anders bezerk gaat, dan is het risico bij dit soort domweg groter dan bij andere. Met potentiele doden tot gevolg.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 01:11 schreef kaasplankje het volgende:
En wat je cijfers betreft Isa: Het ligt niet aan 't beessie maar aan de baas.
kan best wel zo zijn trouwens.. bestaan ook vrouwen die allergisch zijn voor sperma, dus waarom de man ook niet, bestaat ook zoiets dat je lichaam je ziekt maakt en op alles allergisch reageert, dus het lijkt me in iedergeval niet tof voor die mannen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:52 schreef freecell het volgende:
'Honderden mannen ziek van seks'
En dan die laatste zinEen paar jáár! Volgens mij is het óf volmaakte onzin óf gaat het vanzelf weer over
Nee, maar een revolutionaire behandeling die pas helpt na een paar jaar?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:59 schreef MissHobje het volgende:
[..]
kan best wel zo zijn trouwens.. bestaan ook vrouwen die allergisch zijn voor sperma, dus waarom de man ook niet, bestaat ook zoiets dat je lichaam je ziekt maakt en op alles allergisch reageert, dus het lijkt me in iedergeval niet tof voor die mannen.
Neuhquote:
Interessant beroep! Het waren aardige mensenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:32 schreef Stereotomy het volgende:
Wat vond je van de lobbyisten, Lielie?
Zijn ze voor aangenomenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Interessant beroep! Het waren aardige mensenMet een goed verhaal, leuk om ze te spreken
D'r zal vast wel een gedeelte idealisten bij zitten, maar de bottom-line is natuurlijk je idee te verkopen teneinde de regelgeving te beïnvloeden, in het voordeel van jouw tak van industrie.quote:
Ja. Daar zegt ook geen lobbyist iets anders over hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
D'r zal vast wel een gedeelte idealisten bij zitten, maar de bottom-line is natuurlijk je idee te verkopen teneinde de regelgeving te beïnvloeden, in het voordeel van jouw tak van industrie.
Dan ben ik het eens met ze.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja. Daar zegt ook geen lobbyist iets anders over hoor
Bij verkopers? Neeeee hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar heb je er negatieve associaties bij?
Wat is dat in vredesnaamquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:44 schreef borisz het volgende:
Oh die nieuwe CD van [ afbeelding ] is nu hier in huis. Gratisch bij het AD
Nou, het is heel lastig daar een goede mening over te vormen. Want Brussel is in wezen een grote lobby. NGO's lobbyen, landen lobbyen, bedrijven lobbyen. Ze 'belobbyen' parlemantariërs, ambtenaren en elkaar.quote:
Wat interessant! Dat wist ik allemaal niet en dat laatste is echt woooquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:53 schreef LieLie het volgende:
Nou, het is heel lastig daar een goede mening over te vormen. Want Brussel is in wezen een grote lobby. NGO's lobbyen, landen lobbyen, bedrijven lobbyen. Ze 'belobbyen' parlemantariërs, ambtenaren en elkaar.
Maar het beeld dat ik er deze week van heb gekregen is toch wel positief. Er is een beweging naar meer transparantie. Er is een vrijwillig register voor lobbyisten, dat (zo zeiden de lobbyisten die wij spraken) niet zo vrijwillig meer is als je bedenkt dat het heel belangrijk is voor je geloofwaardigheid als lobbyist. Bedrijven die actief zijn in Brussel moeten dat ook aangeven en daarbij welk bedrag ze uitgeven aan lobby.
Volledige transparantie krijg je nooit. Er zijn in Brussel 15.000 ambtenaren en 15.000 lobbyisten
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:54 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen!
Steer, alles in het leven draait om geld (en macht, maar dat draait ook om geld)
TRijntje?quote:
Ik ook nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
TRijntje?![]()
Ik vind daar zo ongelooflijk niks aan
Je moet ook niet denken dat al die lobbyisten rondlopen met bruine enveloppen met geld ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat interessant! Dat wist ik allemaal niet en dat laatste is echt wooo![]()
Ik dacht (oprecht haha) dat lobbyisten iets was van de Amerikaanse politiek
In Groningen moeten ze er gewoon wat langer over nadenkenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:01 schreef LieLie het volgende:
Je moet ook niet denken dat al die lobbyisten rondlopen met bruine enveloppen met geld ofzo
Dat is in principe strikt verboden (maar goed, 15.000 op 15.000, zeg nooit nooit). Ze proberen te beïnvloeden door informatie en argumenten aan te leveren voor een parlementarier of ambtenaar. Die zijn relatief gezien met héél weinig, en kunnen niet over alle onderwerpen voldoende weten en er voldoende tijd in stoppen.
Vergelijk: in de Europese Unie is een afdeling van 7 a 8 mensen die zich bezig houden met alles wat er gebeurt op het gebied van water. Veiligheid, technologie, alles. De gemeente Groningen heeft ook een afdeling met mensen die werken aan alles wat met water te maken heeft, dat zijn er 28!
Dat de EU een kleinere bureaucratie heeft dan een Nederlandse stad is toch prima? Ik vond toch al dat ze zich niet op microniveau moeten bemoeien met de gang van zaken in individuele landen. Maar dat ze dan ook minder 'deskundigen' hebben, dat begrijp ik dan wel en vandaar de lobbyisten. Maar hoe objectief is een lobbyist nou eenmaal? Die werkt toch ook voor iemand (multinational etc) en zal zijn belangen behartigen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:03 schreef LieLie het volgende:
Nog een vergelijking:
De EU heeft ongeveer 500 miljoen inwoners, en 25.000 ambtenaren.
De gemeente Groningen heeft ongeveer 180.000 inwoners, en 7.000 ambtenaren.
De EU heeft een kleinere bureaucratie dan Amsterdam (buurtverenigingen meegeteld).
Een lobbyist is niet objectief. Maar dat weet de persoon die door hem benaderd wordt ook welquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat de EU een kleinere bureaucratie heeft dan een Nederlandse stad is toch prima? Ik vond toch al dat ze zich niet op microniveau moeten bemoeien met de gang van zaken in individuele landen. Maar dat ze dan ook minder 'deskundigen' hebben, dat begrijp ik dan wel en vandaar de lobbyisten. Maar hoe objectief is een lobbyist nou eenmaal? Die werkt toch ook voor iemand (multinational etc) en zal zijn belangen behartigen.
Het is net wetenschapquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:11 schreef LieLie het volgende:
Een lobbyist is niet objectief. Maar dat weet de persoon die door hem benaderd wordt ook welEn die wordt ook benaderd door mensen met een ander standpunt. De ambtenaar of europarlementariër moet daar vervolgens zelf een keuze uit maken of mening over vormen.
Ik weet het niet, maar ik denk zelf dat dat niet zo heel veel is. Het schijnt dat mijn ramen niet meer eenvoudig kunnen worden gewassen omdat glazenwassers niet zo hoog op ladders mogen staan. Maar ik weet niet of dat een fabeltje is of niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:11 schreef LieLie het volgende:
En weet jij hoeveel procent van de regelgeving die jouw dagelijks leven beïnvloeden uit Europa komt?
Het is ongeveer 70 tot 75 procent.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet het niet, maar ik denk zelf dat dat niet zo heel veel is. Het schijnt dat mijn ramen niet meer eenvoudig kunnen worden gewassen omdat glazenwassers niet zo hoog op ladders mogen staan. Maar ik weet niet of dat een fabeltje is of niet.
Meen je dat nou!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:17 schreef LieLie het volgende:
Het is ongeveer 70 tot 75 procent.
En dat van die glazenwassers weet ik ook niet
Bloessiequote:
Matras is al ruim 9 jaarquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:26 schreef Bluezz het volgende:
Pee, je zou denken dat nu je lichter wordt je matras juist minder te verduren heeft ?
Mogge! En koopse/eetsequote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:25 schreef Bluezz het volgende:
Hola vriendjes
En weer weg, lunch kopen voor de suntavjes
Oh ja dat had ik ook, toen we een nieuwe hadden was het wegquote:Op zaterdag 15 januari 2011 11:27 schreef PdeHoog het volgende:
Matras is al ruim 9 jaarDenk dat-ie zijn beste tijd gehad heeft
maar ja, dat idee had ik ook eigenlijk
Maar ik word wakker met pijn in mijn heup van het liggen sinds een paar maanden en ik heb het idee dat ik de vering voel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |