haha vond je post wel grappigquote:
Jan Smit kunnen we overslaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Schakelen! ze zijn al bezig hoor!
Volgens mij heb ik te weinig avondeten op, want ik krijg hier serieus trek van.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
FF, ken je de Double Down van de KFC al?
[ afbeelding ]
Kiphamburger zonder broodjes
Ja heeeeerlijk!! Ik had zwijnenham met pittige mango-pompoen chutney vooraf, dan 2 hertenbiefstukjes en een bitterbal van hetenstoof met cranberrysaus. Heel lekker. Toe cookie and caramel ijs met mini marshmellows en een kletskop. Veel te lekker dus allemaalquote:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja heeeeerlijk!! Ik had zwijnenham met pittige mango-pompoen chutney vooraf, dan 2 hertenbiefstukjes en een bitterbal van hetenstoof met cranberrysaus. Heel lekker. Toe cookie and caramel ijs met mini marshmellows en een kletskop. Veel te lekker dus allemaal
Mooi zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
Ja, en mijn opgewarmde nasi uit de vriezer was ook lekker.
Slaap maar eerst lekker uit, hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh Bluezz: klinkt ook heerlijk!!
Nu nog een Ardbegje.. heb op zich best wat wijn op al, maar volgens mij past het nog welZo wel naar bed, anders zijn we morgen nooit op tijd op pad
tuurlijk ken ik diequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
FF, ken je de Double Down van de KFC al?
[ afbeelding ]
Kiphamburger zonder broodjes
ja maar niet te lang hoor!! Moest van mijn vader echt echt echt niet later dan 3 uur daar zijn, want dat vind ie jammerquote:
Natuurlijk ook wel heel zielig als je niet eens 2 keer op vakantie kuntquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
mn zusje huilt heel erg. ze heeft een vakantie geboekt in Lloret en wil ook een weekje naar Bulgarije met een vriendin maar hoort nu de kosten (per dag) en dat kan ze nooit verdienen met 3 euro per uur bij de buurtsuper.
ik heb met pijn in mn hart advies gegeven om Bulgarije te skippen maar ik zou het liefst nu direct haar vakantie betalen.
conclusie; ik moet geen moeder worden anders kom ik ook straks op rtl4
wilde net voorstellen toch maar rond 8 uur weg te rijdenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
mn zusje huilt heel erg. ze heeft een vakantie geboekt in Lloret en wil ook een weekje naar Bulgarije met een vriendin maar hoort nu de kosten (per dag) en dat kan ze nooit verdienen met 3 euro per uur bij de buurtsuper.
vandaar ook mijn laatste conclusiequote:
Ja, dat. Ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ach kom, dat zijn niet de grote drama's des levens, FFT. Komt ze wel weer overheen. Spendeer er je geld niet aan, je zult het nog hard nodig hebben later.
Als ik minder dan 3x per jaar op vakantie kan, word ik anders wel strontchagrijnigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, dat. Ofzo.
Ik ben vorig jaar voor het eerst in 8 jaar op vakantie geweest maar blijkbaar is het drama als je niet twee keer kunt.
Verdien jij ook 3 euro per uur?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik minder dan 3x per jaar op vakantie kan, word ik anders wel strontchagrijnig
Ik was laatst ook heel verdrietig toen ik die enorme plasma tv bij de media markt zag staan, die wil ik best graag, maar ja, hij was zo duur.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
en het klinkt misschien wel allemaal heel kort zo maar goed; ging ook maandenlange geschiedenis aan vooraf (qua die vakanties). niet ineens zomaar geboekt.
als ik verdriet heb ok jammer.. maar iemand om wie ik geef... dat wil ik echt niet
Even doorjanken en FFT koopt hem voor jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik was laatst ook heel verdrietig toen ik die enorme plasma tv bij de media markt zag staan, die wil ik best graag, maar ja, hij was zo duur.
Maak er in hemelsnaam niet zo'n drama van joh. Dit is echt geen 'groot verdriet'. Dit is gewoon pubergedoe.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
en het klinkt misschien wel allemaal heel kort zo maar goed; ging ook maandenlange geschiedenis aan vooraf (qua die vakanties). niet ineens zomaar geboekt.
als ik verdriet heb ok jammer.. maar iemand om wie ik geef... dat wil ik echt niet
Zit mijn strategie niet te verradenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Even doorjanken en FFT koopt hem voor je.
jullie verdienen allemaal al en zeker jij en nog een paar anderen mogen niet zeiken over salarisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik was laatst ook heel verdrietig toen ik die enorme plasma tv bij de media markt zag staan, die wil ik best graag, maar ja, hij was zo duur.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jullie verdienen allemaal al en zeker jij en nog een paar anderen mogen niet zeiken over salaris
Klinkt eerder als een verwende puber die haar zin niet krijgt en ineens beseft hoe dramatisch het leven wel niet is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maak er in hemelsnaam niet zo'n drama van joh. Dit is echt geen 'groot verdriet'. Dit is gewoon pubergedoe.
Get some perspective.
ik zeg het alleen maar omdat ik het zo dom vind.quote:
pff nou dat idd.. om het maar ff over perspectief te hebben..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
Ik zou erg graag dit jaar 1x een weekend met vakantie weg willen. Lijkt mij al heel wat.
oh ja ze is ontzettend verwend.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:55 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Klinkt eerder als een verwende puber die haar zin niet krijgt en ineens beseft hoe dramatisch het leven wel niet is.
Morgen is het over als ze is gaan troost shoppen ofzo
Ach, ik vind het wel lief hoor FF, dat grote zussen-gedoe!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh ja ze is ontzettend verwend.
laat maar, wat een geweldige vooroordelen hier weer
Right. Ik kan hier nare dingen neerzetten maar je wordt er niet beter vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jullie verdienen allemaal al en zeker jij en nog een paar anderen mogen niet zeiken over salaris
niet ff om het salaris hoor.. maar je wil toch ook liever kamperen dan in een hotel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
pff nou dat idd.. om het maar ff over perspectief te hebben..
ik voel me meeeeer dan gezegend dat ik in de zomer 2-3 weken weg kan (vrij low-budget hoor want niet vliegen en wel kamperen) en in de herfstvakantie nog een midweekje. Alles meer dan dat beschouw ik al een enorme luxe en voorrecht.. en dat met een gezamenlijk inkomen van ver boven modaalDus..
Weekendje Belgie? We zijn er vaak genoeg niet!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
Ik zou erg graag dit jaar 1x een weekend met vakantie weg willen. Lijkt mij al heel wat.
Ja, maar ik zou niet weten hoe ik bijv. 3 luxe vakanties in een hotel (wat je vaak hoort) zou moeten betalen hoor.. jeezz.. wat zijn we toch verwend allemaal tegenwoordig, bah!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
niet ff om het salaris hoor.. maar je wil toch ook liever kamperen dan in een hotel?
dat is het .... ik verwen mn zusje absoluut niet (ze krijgt een cadeautje voor haar verjaardag) maar ik denk dat meer mensen zich erin kunnen vinden om niet tegen het verdriet te kunnen van iemand van wie ze veel houdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:56 schreef minilot het volgende:
Ach, ik vind het wel lief hoor, dat grote zussen-gedoe.
Als mijn kleine broertje (nou ja, zeventien jaar) ergens sip over is, hoe onnozel ook, dan wil ik ook bergen verzetten.![]()
Ouders zijn voor de opvoeding, grote zussen voor de ongebreidelde grote zussenliefde!
Ja, nu nog even Pearl door en dan wordt het pas spannend tussen Esther en Ben.quote:
ooooh nu! spannend!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, nu nog even Pearl door en dan wordt het pas spannend tussen Esther en Ben.
verdriet omdat ze maar 1x op vakantie kan ipv 2x?? Good for her!! Echt.. kom op zeg wat een onzin..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is het .... ik verwen mn zusje absoluut niet (ze krijgt een cadeautje voor haar verjaardag) maar ik denk dat meer mensen zich erin kunnen vinden om niet tegen het verdriet te kunnen van iemand van wie ze veel houden
Wie weet gaan we daar nog wel een keer op in. Lief aangeboden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
Weekendje Belgie? We zijn er vaak genoeg niet!
Wil best een keertje huizenruil doen btwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:59 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie weet gaan we daar nog wel een keer op in. Lief aangeboden.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef golfer het volgende:
ik zou willen dat jullie het in perspectief konden zien. ik zeg 10x dat ik het over verdriet in het algemeen heb en toevallig was dit een voorbeeld.quote:
*zucht*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
verdriet omdat ze maar 1x op vakantie kan ipv 2x?? Good for her!! Echt.. kom op zeg wat een onzin..
Wij doen weliswaar zelden 'luxe' vakanties, maar afijn, het is natuurlijk net wat je prioriteiten zijn enzo. Wij hebben geen koophuis en geen Volvoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, maar ik zou niet weten hoe ik bijv. 3 luxe vakanties in een hotel (wat je vaak hoort) zou moeten betalen hoor.. jeezz.. wat zijn we toch verwend allemaal tegenwoordig, bah!
En Leuven is een leuk stadje heb ik mogen zienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:58 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weekendje Belgie? We zijn er vaak genoeg niet!
tja, als jij maar halve info geeft moet je ons niet verwijten te snel te oordelen. Lekker makkelijk weer dit..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou willen dat jullie het in perspectief konden zien. ik zeg 10x dat ik het over verdriet in het algemeen heb en toevallig was dit een voorbeeld.
Die zijn anders relatief goedkoop hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij doen weliswaar zelden 'luxe' vakanties, maar afijn, het is natuurlijk net wat je prioriteiten zijn enzo. Wij hebben geen koophuis en geen Volvo
ach het is omdat ik het zeg. helaas maar ik raak er bijna aan gewendquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef minilot het volgende:
Wat zijn jullie allemaal onaardig zeg! Het gaat hier toch gewoon om een pubermeisje dat haar bijbaantjes-inkomsten per ongeluk een beetje verkeerd heeft ingeschat, en verdrietig is omdat ze nu niet een tripje met een vriendin kan maken, iets waar ze dan waarschijnlijk heel veel zin in had? Dat dat dan even grienen is snap ik best, hoe futiel het voor ons grote mensen ook lijkt.
Nou vroeger kregen wij dat ook net zo hard te horen hoor.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef minilot het volgende:
Wat zijn jullie allemaal onaardig zeg! Het gaat hier toch gewoon om een pubermeisje dat haar bijbaantjes-inkomsten per ongeluk een beetje verkeerd heeft ingeschat, en verdrietig is omdat ze nu niet een tripje met een vriendin kan maken, iets waar ze dan waarschijnlijk heel veel zin in had? Dat dat dan even grienen is snap ik best, hoe futiel het voor ons grote mensen ook lijkt.
O, dan was ik me vermoedelijk niet bewust van een imago dat blijkbaar om je heenhangt! Excuus!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ach het is omdat ik het zeg. helaas maar ik raak er bijna aan gewend
Nee, ik snap best dat het zusje zich er druk om maakt, alleen niet dat FFT het zich zo enorm persoonlijk aantrekt. Want zo groot is het probleem gewoon niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef minilot het volgende:
helemaal waar. Wij kunnen ons ook weer luxe veroorloven omdat we geen heel groot huis gekocht hebben en geen kinderen hebben. Het gaat nu eenmaal om keuzes.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:01 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wij doen weliswaar zelden 'luxe' vakanties, maar afijn, het is natuurlijk net wat je prioriteiten zijn enzo. Wij hebben geen koophuis en geen Volvo
haha hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef minilot het volgende:
[..]
O, dan was ik me vermoedelijk niet bewust van een imago dat blijkbaar om je heenhangt! Excuus!
quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
helemaal waar. Wij kunnen ons ook weer luxe veroorloven omdat we geen heel groot huis gekocht hebben en geen kinderen hebben. Het gaat nu eenmaal om keuzes.
Ieder zijn ding hoor en hoe ze het invullen. Maar als puber mocht ik blij wezen als 1x al lukt.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef TAV74 het volgende:
[..]
helemaal waar. Wij kunnen ons ook weer luxe veroorloven omdat we geen heel groot huis gekocht hebben en geen kinderen hebben. Het gaat nu eenmaal om keuzen.
was al bij de auditie zo...quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:03 schreef golfer het volgende:
Fuck..Ben door.
Nou de winnaar van de VOH is bekend.
weekendje Lowlands was het hoogst haalbare.. maar ja, mij trok het dan ook niet zo om lowbudget je vol te laten gieten aan een costa en je gruwelijk te laten nemen door 4 jongens uit de provincie voor een biertje..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ieder zijn ding hoor en hoe ze het invullen. Maar als puber mocht ik blij wezen als 1x al lukt.
Onze ouwe peugeot is allicht goedkoper. En hee, wij gebruiken 'm niet voor kampeervakanties, natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:02 schreef Sunnythesun het volgende:
Die zijn anders relatief goedkoop hoor![]()
Zijn ze klaar?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onze ouwe peugeot is allicht goedkoper. En hee, wij gebruiken 'm niet voor kampeervakanties, natuurlijk.
Zal ik overigens nog even vertellen over de dooie hagedissen in de toiletten en de emmer-douches als je helemaal ondergestoft was? Onze afgelopen vakantie was echt niet luxe
Willen jullie een foto zien?
Nee, want ik zat op te letten dat jij hier niet weer teveel je liet gaan en niet teveel hapte.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
was al bij de auditie zo...
heb alleen gemist waarom Roel voor hem koos... weet jij dat nog?
ook nog wel een combinatie dat ik nog wat snel emotioneel benquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik snap best dat het zusje zich er druk om maakt, alleen niet dat FFT het zich zo enorm persoonlijk aantrekt. Want zo groot is het probleem gewoon niet.
Maar ik ben ook wel een beetje weinig empathisch, allicht - mijn kleine broertje is al veel te oud voor dit soort perikelen.
Absoluut!!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Onze ouwe peugeot is allicht goedkoper. En hee, wij gebruiken 'm niet voor kampeervakanties, natuurlijk.
Zal ik overigens nog even vertellen over de dooie hagedissen in de toiletten en de emmer-douches als je helemaal ondergestoft was? Onze afgelopen vakantie was echt niet luxe
Willen jullie een foto zien?
Dat liever dan als zombie zonder emoties onder de pillen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef FutureFairytale het volgende:
ook nog wel een combinatie dat ik nog wat snel emotioneel ben.
Precies. Dat kan op LL ook.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
weekendje Lowlands was het hoogst haalbare.. maar ja, mij trok het dan ook niet zo om lowbudget je vol te laten gieten aan een costa en je gruwelijk te laten nemen door 4 jongens uit de provincie voor een biertje..
Och.. Ik knuffel mijn broertje al hartstikke plat als -ie chagrijnig is omdat mijn lief van 'm wint met één of ander onzinnig Xbox-spelletje.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, ik snap best dat het zusje zich er druk om maakt, alleen niet dat FFT het zich zo enorm persoonlijk aantrekt. Want zo groot is het probleem gewoon niet.
ik ben gezakt hequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want ik zat op te letten dat jij hier niet weer teveel je liet gaan en niet teveel hapte.
die moet ik onthouden!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat liever dan als zombie zonder emoties onder de pillen.
lotgenootquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef minilot het volgende:
[..]
Och.. Ik knuffel mijn broertje al hartstikke plat als -ie chagrijnig is omdat mijn lief van 'm wint met één of ander onzinnig Xbox-spelletje.![]()
Ik vind het niet mijn taak om te oordelen over of iets wél of niet belangrijk voor 'm zou moeten zijn. Bij pubers is dat sowieso zinloos.
Als mijn broertje verdrietig of boos of gefrustreerd of wat dan ook is dan ben ik gewoon de Grote Zus Der Bemoedigende Woorden en Aaien Over de Bol en Heel Veel Troostchocolaatjes.
dat dusquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef TAV74 het volgende:
Ik ga maar eens slapen, morgen toch redelijk vroeg dag
Je gaat 30u slapen?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef TAV74 het volgende:
waarom waarschuwde je mij niet even?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, want ik zat op te letten dat jij hier niet weer teveel je liet gaan en niet teveel hapte.
Voor ons ook, maar we gaan nog niet slapen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:11 schreef TAV74 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |