haha vond je post wel grappigquote:
Jan Smit kunnen we overslaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Schakelen! ze zijn al bezig hoor!
Volgens mij heb ik te weinig avondeten op, want ik krijg hier serieus trek van.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
FF, ken je de Double Down van de KFC al?
[ afbeelding ]
Kiphamburger zonder broodjes
Ja heeeeerlijk!! Ik had zwijnenham met pittige mango-pompoen chutney vooraf, dan 2 hertenbiefstukjes en een bitterbal van hetenstoof met cranberrysaus. Heel lekker. Toe cookie and caramel ijs met mini marshmellows en een kletskop. Veel te lekker dus allemaalquote:
Heerlijk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja heeeeerlijk!! Ik had zwijnenham met pittige mango-pompoen chutney vooraf, dan 2 hertenbiefstukjes en een bitterbal van hetenstoof met cranberrysaus. Heel lekker. Toe cookie and caramel ijs met mini marshmellows en een kletskop. Veel te lekker dus allemaal
Mooi zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:33 schreef golfer het volgende:
Ja, en mijn opgewarmde nasi uit de vriezer was ook lekker.
Slaap maar eerst lekker uit, hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh Bluezz: klinkt ook heerlijk!!
Nu nog een Ardbegje.. heb op zich best wat wijn op al, maar volgens mij past het nog welZo wel naar bed, anders zijn we morgen nooit op tijd op pad
tuurlijk ken ik diequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
FF, ken je de Double Down van de KFC al?
[ afbeelding ]
Kiphamburger zonder broodjes
ja maar niet te lang hoor!! Moest van mijn vader echt echt echt niet later dan 3 uur daar zijn, want dat vind ie jammerquote:
Natuurlijk ook wel heel zielig als je niet eens 2 keer op vakantie kuntquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
mn zusje huilt heel erg. ze heeft een vakantie geboekt in Lloret en wil ook een weekje naar Bulgarije met een vriendin maar hoort nu de kosten (per dag) en dat kan ze nooit verdienen met 3 euro per uur bij de buurtsuper.
ik heb met pijn in mn hart advies gegeven om Bulgarije te skippen maar ik zou het liefst nu direct haar vakantie betalen.
conclusie; ik moet geen moeder worden anders kom ik ook straks op rtl4
wilde net voorstellen toch maar rond 8 uur weg te rijdenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:42 schreef FutureFairytale het volgende:
mn zusje huilt heel erg. ze heeft een vakantie geboekt in Lloret en wil ook een weekje naar Bulgarije met een vriendin maar hoort nu de kosten (per dag) en dat kan ze nooit verdienen met 3 euro per uur bij de buurtsuper.
vandaar ook mijn laatste conclusiequote:
Ja, dat. Ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:45 schreef ColdFeet het volgende:
Ach kom, dat zijn niet de grote drama's des levens, FFT. Komt ze wel weer overheen. Spendeer er je geld niet aan, je zult het nog hard nodig hebben later.
Als ik minder dan 3x per jaar op vakantie kan, word ik anders wel strontchagrijnigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:51 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, dat. Ofzo.
Ik ben vorig jaar voor het eerst in 8 jaar op vakantie geweest maar blijkbaar is het drama als je niet twee keer kunt.
Verdien jij ook 3 euro per uur?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik minder dan 3x per jaar op vakantie kan, word ik anders wel strontchagrijnig
Ik was laatst ook heel verdrietig toen ik die enorme plasma tv bij de media markt zag staan, die wil ik best graag, maar ja, hij was zo duur.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
en het klinkt misschien wel allemaal heel kort zo maar goed; ging ook maandenlange geschiedenis aan vooraf (qua die vakanties). niet ineens zomaar geboekt.
als ik verdriet heb ok jammer.. maar iemand om wie ik geef... dat wil ik echt niet
Even doorjanken en FFT koopt hem voor jequote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik was laatst ook heel verdrietig toen ik die enorme plasma tv bij de media markt zag staan, die wil ik best graag, maar ja, hij was zo duur.
Maak er in hemelsnaam niet zo'n drama van joh. Dit is echt geen 'groot verdriet'. Dit is gewoon pubergedoe.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:52 schreef FutureFairytale het volgende:
en het klinkt misschien wel allemaal heel kort zo maar goed; ging ook maandenlange geschiedenis aan vooraf (qua die vakanties). niet ineens zomaar geboekt.
als ik verdriet heb ok jammer.. maar iemand om wie ik geef... dat wil ik echt niet
Zit mijn strategie niet te verradenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Even doorjanken en FFT koopt hem voor je.
jullie verdienen allemaal al en zeker jij en nog een paar anderen mogen niet zeiken over salarisquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik was laatst ook heel verdrietig toen ik die enorme plasma tv bij de media markt zag staan, die wil ik best graag, maar ja, hij was zo duur.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jullie verdienen allemaal al en zeker jij en nog een paar anderen mogen niet zeiken over salaris
Klinkt eerder als een verwende puber die haar zin niet krijgt en ineens beseft hoe dramatisch het leven wel niet is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:54 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maak er in hemelsnaam niet zo'n drama van joh. Dit is echt geen 'groot verdriet'. Dit is gewoon pubergedoe.
Get some perspective.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |