Wat is onder controle dan? De brandweer komt, ziet dat het brand, en roept "Het brand idd"? Tell mequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:17 schreef Piles het volgende:
[..]
Onder controle is niet hetzelfde als brandmeester (dat ze het snel uit gaan krijgen)..
Ik ging daar nooit heen maar nu is er dus niets meer hier. Ja paar kroegjes en een tapastentquote:
Geen uitbreiding meer denk ik ongeveerquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:18 schreef SilverFrame het volgende:
[..]
Wat is onder controle dan? De brandweer komt, ziet dat het brand, en roept "Het brand idd"? Tell me
Al een tijdje geloof ik.quote:is de blue dicht?
Ja maar sinds wanneer betekend dat dan dat t niet fel branden kan? Onder controle houd in dat ze er zeker van zijn dat t niet verder escaleerd. Meer niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:16 schreef SilverFrame het volgende:
[..]
Volgens mij riepen ze net al dat de brand onder controle was?
de ironiequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:19 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Al een tijdje geloof ik.
Volgens de gemeente is het te gevaarlijk vanwegen het risico dat het rangeer terrein vormt.
Daar worden namelijk gevaarlijke stoffen vervoert en stel dat het mis zou gaan, dan zouden discogangers de klos zijn.
Dat is gewoon een mooie troef van de gemeente die ze altijd hebben gehad.
Als de discotheek teveel overlast zou veroorzaken konden de gemeente de tent op elk gewenst moment sluiten.
Slimme zet toch?
Maar als de andere wagons vol zitten met brandbare gassen, is er dan geen uitbreiding mogelijk?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:19 schreef Piles het volgende:
[..]
Geen uitbreiding meer denk ik ongeveer
Nee, want dat hebben ze op dit moment onder controlequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:20 schreef SilverFrame het volgende:
[..]
Maar als de andere wagons vol zitten met brandbare gassen, is er dan geen uitbreiding mogelijk?
Ze zijn bang dat de tank breekt door de hitte en de brandende ethanol zich misschien over het rangeerterrein verspreid.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:20 schreef SilverFrame het volgende:
[..]
Maar als de andere wagons vol zitten met brandbare gassen, is er dan geen uitbreiding mogelijk?
dat is idd wel vreemdquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:20 schreef Silven het volgende:
Ik vraag me wel af hoe wagons (en ernaast wagons met staal) zo gemakkelijk branden... Metaal vliegt toch niet zomaar in de fik, en dit is toch waar goederentreinen voornamelijk uit bestaan...
Dan is het toch niet onder controlequote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:20 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Ze zijn bang dat de tank breekt door de hitte en de brandende ethanol zich misschien over het rangeerterrein verspreid.
Op dit moment.....quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef SilverFrame het volgende:
[..]
Dan is het toch niet onder controle?
Lijkt mij ook niet maar waren ook niet mijn woordenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef SilverFrame het volgende:
[..]
Dan is het toch niet onder controle?
Niet als de brandweer die goed koud houd met water.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:20 schreef SilverFrame het volgende:
[..]
Ja. Ik bedoel, een wagon met staal, voor zover ik weet is zo'n wagon zelf ook van staal gemaakt of iets dergelijks, hoe vat dat zomaar vlam?quote:
De blue was echt een waardelozo tokoquote:Ik ging daar nooit heen maar nu is er dus niets meer hier. Ja paar kroegjes en een tapastent . Niet heel veel verandering het was al niks en nu is het nog minder.
@ Livestream zie ik t nog net zo hard branden als net. En als t onder de wagons brand, bij een eventueel lek, krijg je t niet geblust als je vanaf zo'n afstand water spuit lijkt me?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:21 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet als de brandweer die goed koud houd met water.
scheelt per regio. Hoofdlijn is als volgt: onder controle als er gern uitbreidingsgevaar is en eventuele slachtoffers in veiligheid zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:18 schreef SilverFrame het volgende:
[..]
Wat is onder controle dan? De brandweer komt, ziet dat het brand, en roept "Het brand idd"? Tell me
Omdat Zwijndrechtquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:22 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
De blue was echt een waardelozo toko
Er kwam geen kip, behalve op de 14+ avonden, dan werd het overspoeld met 14-15 jarigen.
ik heb nog wel een pasje om de slagbomen te openen van kijfhoek, zullen wel een live verslag gaan makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef Psy-freak het volgende:
Heb Rijnmond geïnformeerd, misschien zo op de radio
Misschien wordt je al dronken als je in de buurt staatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:26 schreef SilverFrame het volgende:
Wtf die cameraman @ rijnmond heeft teveel sapjes op denk ik
Hey ik ben geen ervarings deskundige ik vertel je all1 wat ik weet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:22 schreef SilverFrame het volgende:
[..]
@ Livestream zie ik t nog net zo hard branden als net. En als t onder de wagons brand, bij een eventueel lek, krijg je t niet geblust als je vanaf zo'n afstand water spuit lijkt me?
Ethanol is toch iets met alcoholquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Misschien wordt je al dronken als je in de buurt staat
Het waren natuurlijk Polen die geen drank meer hadden! En illegale, uit Polen verkregen sigaretten rookten, terwijl ze probeerden alcohol te jatten!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:27 schreef SilverFrame het volgende:
[..]
Ethanol is toch iets met alcohol? Misschien kan je gratis dronken worden door de rook in te ademen. Scheelt nogal met die prijzen van een biertje tegenwoordig
Waarom nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik heb nog wel een pasje om de slagbomen te openen van kijfhoek, zullen wel een live verslag gaan maken
Waren wel -polen dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Het waren natuurlijk Polen die geen drank meer hadden! En illegale, uit Polen verkregen sigaretten rookten, terwijl ze probeerden alcohol te jatten!
Opgelost.
In andere woorden, over 2 millenia vergaat de wereld?quote:je bedoelt 13052000 x 2???? dat betekend 16104000 :S:S:S
Misschien een grapjas met een overgebleven lawinepijlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef Xperia het volgende:
zojuist een keiharde knal, weet niet of deze afkomstig is van deze trein wagons
Ik wacht eerder op een live feed die t wel doet bij mij............quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef SilverFrame het volgende:
Het wachten is nu eigenlijk op de grote boem.
nee dit is abolsuut geen lawine pijlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Misschien een grapjas met een overgebleven lawinepijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |