ik heb nog wel een pasje om de slagbomen te openen van kijfhoek, zullen wel een live verslag gaan makenquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:24 schreef Psy-freak het volgende:
Heb Rijnmond geïnformeerd, misschien zo op de radio
Misschien wordt je al dronken als je in de buurt staatquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:26 schreef SilverFrame het volgende:
Wtf die cameraman @ rijnmond heeft teveel sapjes op denk ik
Hey ik ben geen ervarings deskundige ik vertel je all1 wat ik weet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:22 schreef SilverFrame het volgende:
[..]
@ Livestream zie ik t nog net zo hard branden als net. En als t onder de wagons brand, bij een eventueel lek, krijg je t niet geblust als je vanaf zo'n afstand water spuit lijkt me?
Ethanol is toch iets met alcoholquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:26 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Misschien wordt je al dronken als je in de buurt staat
Het waren natuurlijk Polen die geen drank meer hadden! En illegale, uit Polen verkregen sigaretten rookten, terwijl ze probeerden alcohol te jatten!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:27 schreef SilverFrame het volgende:
[..]
Ethanol is toch iets met alcohol? Misschien kan je gratis dronken worden door de rook in te ademen. Scheelt nogal met die prijzen van een biertje tegenwoordig
Waarom nietquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:25 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik heb nog wel een pasje om de slagbomen te openen van kijfhoek, zullen wel een live verslag gaan maken
Waren wel -polen dan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:28 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Het waren natuurlijk Polen die geen drank meer hadden! En illegale, uit Polen verkregen sigaretten rookten, terwijl ze probeerden alcohol te jatten!
Opgelost.
In andere woorden, over 2 millenia vergaat de wereld?quote:je bedoelt 13052000 x 2???? dat betekend 16104000 :S:S:S
Misschien een grapjas met een overgebleven lawinepijlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef Xperia het volgende:
zojuist een keiharde knal, weet niet of deze afkomstig is van deze trein wagons
Ik wacht eerder op een live feed die t wel doet bij mij............quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:29 schreef SilverFrame het volgende:
Het wachten is nu eigenlijk op de grote boem.
nee dit is abolsuut geen lawine pijlquote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:30 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Misschien een grapjas met een overgebleven lawinepijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |