je ergert je aan Knevelquote:Op zaterdag 15 januari 2011 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
Jezus, wat heb ik me geïrriteerd aan Knevel
Hopelijk doet hij in januari zijn blouse wel iets verder dicht dan tot zijn navel.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Gloeiende gloeiende... Die jakhals komt weer![]()
Hopelijk gaat ie weer met vogels gooienquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:15 schreef Paxcon het volgende:
Gloeiende gloeiende... Die jakhals komt weer![]()
Geen kritiek op Gijp a.u.b...da's namelijk een heldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Vasilevski het volgende:
René werd gevraagd naar de 'afscheidswedstrijd' van Coentje en hij ratelde meteen precies hetzelfde verhaal als in de VI vorige week. Jammer.Maar ja, in beide gevallen zit hij in goed gezelschap met mensen die het verhaal graag aanhoren. Uitsmijtertje, niks mis mee.
Hij vertelde wederom wat er zich die dag zoal had afgespeeld. Zo werkt dat bij veel mensen met herinneringen.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:18 schreef Vasilevski het volgende:
René werd gevraagd naar de 'afscheidswedstrijd' van Coentje en hij ratelde meteen precies hetzelfde verhaal als in de VI vorige week. Jammer.Maar ja, in beide gevallen zit hij in goed gezelschap met mensen die het verhaal graag aanhoren. Uitsmijtertje, niks mis mee.
dat had idd wel de dwdd gehaaldquote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:14 schreef Arbeitslos het volgende:
Eigenlijk had René Andriesje bij zijn kruis moeten grijpen.
Is toch heerlijk man zo'n kruisie hé? Ff pakken man... Heerlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat had idd wel de dwdd gehaald
Was een goede column jaquote:Op zondag 16 januari 2011 04:31 schreef DrDentz het volgende:
Gedreven door rancune bedacht hij vervolgens voor het kerstnummer van Nieuwe Revu het thema: Alle ouwe lullen moeten weg in 2011. Moeten Eric Clapton, Van Morrison en Mick Jagger stoppen, omdat ze zestigers zijn? Mogen Jack Nicholson, Robert De Niro en Jeff Bridges om die reden niet meer acteren? Ik verbeeld me niets, ik ken mijn beperkingen, maar de voetballerij zonder Johan Derksen kunt u zich toch niet voorstellen, dat wordt oersaai en dat gun ik niemand.
Ja maar wel deels onzin de babyboomgeneratie wordt net zo hard in stand gehouden door hun mede babyboomers wat volgens mij 1 van de grootste groepen is.quote:
Die vervelende Jakhals Erikquote:
Haha precies.quote:Op maandag 17 januari 2011 14:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Heerlijk man, effe werken nog en straks weer op m'n bankie VI kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |