Gasten zijn slechts een gefaalde poging de legende die Hansie was te doen vergetenquote:Op maandag 17 januari 2011 17:19 schreef DrDentz het volgende:
Gasten zijn slechts figuranten in de grote Genee, Gijp en Derksen show
Mag die duivenwerper op zich wel...die durft tenminste soms de Snor aan te pakken...dat levert altijd mooie TV op...quote:
Sterker nog hij pakt hem altijd aan die Erik verkondigd namelijk niet zijn eigen mening, maar zegt liever het tegenovergestelde van wat Derksen vindt. Dat is 1 aflevering wellicht leuk, maar toen had ik ook gelijk genoeg van hem misschien komt dat mede omdat hij zelf ook extreem grappig denkt te zijn.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mag die duivenwerper op zich wel...die durft tenminste soms de Snor aan te pakken...dat levert altijd mooie TV op...
Er zijn slechtere/saaiere gasten.quote:Op maandag 17 januari 2011 18:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mag die duivenwerper op zich wel...die durft tenminste soms de Snor aan te pakken...dat levert altijd mooie TV op...
Tijl missenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Er zijn slechtere/saaiere gasten.
Ik mis Tijl overigens wel een beetje (om z'n grappen waar niemand om lacht, waarna ik vervolgens om in een deuk lag).
Tenenkrommend idd dat gespeelde tegendraadse. "Zie mij eens tegen Derksen in durven gaan"quote:Op maandag 17 januari 2011 18:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sterker nog hij pakt hem altijd aan die Erik verkondigd namelijk niet zijn eigen mening, maar zegt liever het tegenovergestelde van wat Derksen vindt. Dat is 1 aflevering wellicht leuk, maar toen had ik ook gelijk genoeg van hem misschien komt dat mede omdat hij zelf ook extreem grappig denkt te zijn.
quote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tijl missen
Slechtste tafelgast OOIT
Ik wil Hansie
Eerder plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 17 januari 2011 19:14 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze me niet dat je dit niet kostelijk vindt.
En dat dan ook zonder fatsoenlijke tegenargumenten, meestal als hij dan wat zegt faalt hij keihard.quote:Op maandag 17 januari 2011 19:10 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Tenenkrommend idd dat gespeelde tegendraadse. "Zie mij eens tegen Derksen in durven gaan"
Leuk voor 1x per kwartaal die Erik.
Dat had ik eerst ook, maar als je 'm een stuk of 4 keer ziet dan begin je het meer te waarderenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:15 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eerder plaatsvervangende schaamte
Zelfs na 10x te hebben gezien kwam ik niet meer bij van het lachenquote:Op maandag 17 januari 2011 19:20 schreef pberends het volgende:
Waarom is Schelvis altijd zo'n zoutpilaar?
[ afbeelding ]
Hij's bang om te vallen!
Geweldig, Kan deze niet in de OP ipv dat pauper Italie vesje?quote:Op maandag 17 januari 2011 19:20 schreef pberends het volgende:
Waarom is Schelvis altijd zo'n zoutpilaar?
[ afbeelding ]
Hij's bang om te vallen!
+1quote:Op maandag 17 januari 2011 19:28 schreef betting het volgende:
[..]
Geweldig, Kan deze niet in de OP ipv dat pauper Italie vesje?
"Het is bijna duidelijk dat Erwin Koeman hem opvolgt in Breda..."quote:
Hij heeft aardig wat kanaaltjes op zijn TV...dat moet dus wel lukken...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:27 schreef StringsOfLife het volgende:
Ik hoop dat Reneetje afgelopen weekend nog wat mooie fragmenten heeft gevonden.
Aftrapje, is toch heerlijk man.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:27 schreef StringsOfLife het volgende:
Ik hoop dat Reneetje afgelopen weekend nog wat mooie fragmenten heeft gevonden.
Lijkt me zo'n typisch links elitair grachtengordel programma...quote:Op maandag 17 januari 2011 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Die HaagsePietjes lijken me ook wel geinig erna
Soort TV Kantine. De tekeningen zijn prima, de teksten matig.quote:Op maandag 17 januari 2011 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Zal de Knudde slechter worden dan de stripjes aan de hand van maker ervan? Dat kan toch niet
Als voorbeeld de Knudde van vandaag
http://www.nusport.nl/fc-knudde/1000473/popup.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |