Ach laat gaan joh.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef pberends het volgende:
Prima uitzending toch, en nog vrij inhoudelijk ook. Andries deed tegen verwachting prima mee, en had zich ook wat ingestudeerd.
Laat maar komen danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Iemand gaat de .mp4 hier zo posten.
Alleen die opmerking naar Genee dat 'ie even stil moest zijn was wel wat minderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:27 schreef pberends het volgende:
Prima uitzending toch, en nog vrij inhoudelijk ook. Andries deed tegen verwachting prima mee, en had zich ook wat ingestudeerd.
Hoelang nog?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:33 schreef Arbeitslos het volgende:
[..]
Iemand gaat de .mp4 hier zo posten.
Tnx!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:09 schreef michaeld het volgende:
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)_International_s.mp4
Waarom vraag je dat in Godsnaamquote:
het vervolg van Genee was nog mooier: Ja bij jou vinden ze alleen die enorme cd-collectie!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:35 schreef pberends het volgende:
De beste grap van vanavond vond ik van Johan: "Als inbrekers in mijn huis geld zouden gaan zoeken zou ik meehelpen om het te vinden"
Was toch een heerlijke uitzending man. Laat gaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 10:50 schreef DUK het volgende:
Knevel was verschrikkelijk. Dat geforceerde amicale naar Johan...brrr....
Goed, ik ben een beetje bevooroordeeld maar hij heeft het beeld wat ik van hem had niet kunnen veranderen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |