Is op loopafstandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef Vronsky het volgende:
Hoever zit dat eigenlijk van het centraal station verwijdert?
http://maps.google.comquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:51 schreef Vronsky het volgende:
Hoever zit dat eigenlijk van het centraal station verwijdertd?
quote:
Nope, er is maar 1 manier om te zorgen dat ik er wel ben.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben daar Guinness! En ruimte zat om ergens anders te gaan staan.....
hoeren? Een chemiesbrandje?quote:Op zaterdag 15 januari 2011 00:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope, er is maar 1 manier om te zorgen dat ik er wel ben.
gratis bier?quote:
Tuurlijk mag je komen! Maar voor een marinier is overleven boven de poolcirkel veel stoerder!quote:Op zaterdag 15 januari 2011 13:55 schreef Rave_NL het volgende:
Ik mag toch niet komen..
En daarnaast zit ik dan ergens boven de poolcirkel, dus ndáág..
En lekker pubvoerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
![]()
Ze hebben daar Guinness! En ruimte zat om ergens anders te gaan staan.....
We proberen het zo centraal mogelijk te houden... ER en ik zijn ook afhankelijk van openbaar vervoer hoorquote:Op maandag 17 januari 2011 00:12 schreef Erasmo het volgende:
Trouwens wel jammer dat meets bijna altijd in de Randstad zijn, nu moet ik kiezen tussen geen bier drinken en met de auto komen of wel bieren maar eerder weg moeten ivm ov.
Als je het echt centraal wilt houden moet je het in Veenendaal houdenquote:Op maandag 17 januari 2011 15:21 schreef Lotusss het volgende:
[..]
We proberen het zo centraal mogelijk te houden... ER en ik zijn ook afhankelijk van openbaar vervoer hoor
ga je vanuit cios open dag gelijk door?quote:
Bij de Mac in Veenendaal hebben ze ervaring met meetings! DE Motor-Forum(.nl) megameeting is daar altijd.quote:Op maandag 17 januari 2011 16:08 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Als je het echt centraal wilt houden moet je het in Veenendaal houden
dat staat idd in de planningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 14:25 schreef m.k het volgende:
[..]
ga je vanuit cios open dag gelijk door?
Zo'n motor-forum mega meeting wil ik ook nog eens heen, lijkt me zeer amusantquote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:09 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Bij de Mac in Veenendaal hebben ze ervaring met meetings! DE Motor-Forum(.nl) megameeting is daar altijd.
En maar 10 minuten fietsen voor mij!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 15:29 schreef Erasmo het volgende:
Het is zo uit mijn hoofd de plaats die precies in het midden van NL ligt. Maar qua stad is het minder geschikt om te meeten
Amersfoort zou mee leuker lijken, een keer wat anders en het ligt maar 14 minuten van Utrecht af.
ik denk dat jij en ik bijna dezelfde agenda hebben 5 febquote:
mini meet @ cios :pquote:Op dinsdag 18 januari 2011 16:07 schreef m.k het volgende:
[..]
ik denk dat jij en ik bijna dezelfde agenda hebben 5 feb
quote:
Amersfoort is maar 14 minuten van Utrecht af met de trein.quote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef Vronsky het volgende:
Utrecht is alleen handiger qua OV voor de meeste mensen, blijft het centrale overstap station van Nederland.
OVquote:Op maandag 24 januari 2011 13:35 schreef Vronsky het volgende:
Utrecht is alleen handiger qua OV voor de meeste mensen, blijft het centrale overstap station van Nederland.
als je mij komt ophalen vind ik het bestquote:
Schiermonnikoog?quote:Op maandag 24 januari 2011 14:07 schreef m.k het volgende:
[..]
als je mij komt ophalen vind ik het best
in de buurt van leidenquote:
Als je korting wilt op de heenweg met het OV wil ik wel even eerst met de trein naar Leidenquote:Op maandag 24 januari 2011 14:07 schreef m.k het volgende:
[..]
als je mij komt ophalen vind ik het best
ik heb zelf ook een kortingskaart, kaartje naar utrecht kost dus niks. heb alleen geen zin in 50 keer overstappen naar amersfoort. maar als het moet dan moet hetquote:Op maandag 24 januari 2011 18:14 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Als je korting wilt op de heenweg met het OV wil ik wel even eerst met de trein naar Leiden
(Ik reis gratis 1e klas)
Amsterdam cs een optie? Of haarlem ik weet het nog nietquote:Op maandag 24 januari 2011 18:14 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Als je korting wilt op de heenweg met het OV wil ik wel even eerst met de trein naar Leiden
(Ik reis gratis 1e klas)
Dat zou dan eigenlijk wel in Rotterdam moeten gebeuren...quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:41 schreef hoogvlieger het volgende:
aangezien er mensen in DEF zijn die niet weten wat een kapsalon is gaan we met de meeting verplicht kapsalon eten
Of bij Opa's in Breda. Geweldige tent is dat. Op een keer hoefde we er maar binnen te lopen, die kerel zag ons en zonder iets te zeggen had hij al een paar kapsalons in de oven staanquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zou dan eigenlijk wel in Rotterdam moeten gebeuren...
heb je het over die tent bij het station?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Dat zou dan eigenlijk wel in Rotterdam moeten gebeuren...
Kapsalonquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:41 schreef hoogvlieger het volgende:
aangezien er mensen in DEF zijn die niet weten wat een kapsalon is gaan we met de meeting verplicht kapsalon eten
Natuurlijk! Morgen geef ik aan wanneer de meet precies is. Nu slapen na een zeer korte nacht...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:01 schreef TMartina het volgende:
Wie komen er eigenlijk allemaal dan?
Ik ben zelfwoonachtig in Utrecht. Mag ik ook komen
En?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 21:58 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Natuurlijk! Morgen geef ik aan wanneer de meet precies is. Nu slapen na een zeer korte nacht...
Tikkie laat niet? Sommige mensen moeten al om 9 uur weg om de laatste trein/bus te halen.quote:Op zondag 30 januari 2011 18:35 schreef Lotusss het volgende:
Knoop doorgehakt!
Zaterdag 5 februari aanstaande in Mick O' Connells te Utrecht.
Inloop vanaf 19:00.
Organiseer jij dan maar de volgende meetquote:Op zondag 30 januari 2011 20:01 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Tikkie laat niet? Sommige mensen moeten al om 9 uur weg om de laatste trein/bus te halen.
P&R Walraven. Dan met de tram of bus naar centrum. Da's tenminste nog een beetje te betalen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:26 schreef Erasmo het volgende:
Iemand nog suggesties voor een parkeerplaats in de buurt?
De laatste nachttrein naar de crib van ErwinRommel in Breda gaat om 3:16.quote:
Het is niet echt mijn intentie om in de crib van ER te eindigenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:45 schreef Lotusss het volgende:
[..]
De laatste nachttrein naar de crib van ErwinRommel in Breda gaat om 3:16.
Dichtstbijzijnde optie qua parkeergarage is de Kruisstraat.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Het is niet echt mijn intentie om in de crib van ER te eindigen
Maar dan weet ik waar ik moet parkeren. Tot hoelaat duurde de vorige meet?
Ik heb wel een goede maaltijd nodig om de avond te startenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:40 schreef Thaboel het volgende:
Ik denk het niet maar er zal vast een plaat borrel hapjes komen.
is dit nog steeds je planning? er zit namelijk wel een hoopje tijd tussen cios en meetquote:
Roger that. Jammer joh! Ander keertje.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:41 schreef Vortix het volgende:
Mensen, ik ga jullie teleurstellen, ik blijf thuis![]()
Ben al de hele dag in touw en moet morgen ook weer het hele land af om eerst een bezoek te brengen aan mijn arme moeder en daarna met mijn arme vader naar Breda te rijden dus ik vind het wel mooi geweest voor vandaag.
Ik wens jullie in elk geval veel plezier, en drink er een paar op me!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |