hehehe, iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
EW draait niet om de leuke nummers, as we all fucking know
Gezien de reistijd moet ik een half uurtje later in de trein stappenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik om half 9 een verhuisbusje ophalen
en deze plaat is zo lekker!
nja....misschien pik ik ook nog wel mee. hangt van mn vermoeidheid af. ach, ik zie welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gezien de reistijd moet ik een half uurtje later in de trein stappenTegen half9 zal ik ook al wel wakker zijn, denk ik. Eén voordeel, ik kan van Groningen naar Zwolle slapen. Ik ga gewoon een deel van Rudy luisteren, maar niet tot 4 uur denk ik.
Het is gewoon Giel met Rudy die rondloopt hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gezien de reistijd moet ik een half uurtje later in de trein stappenTegen half9 zal ik ook al wel wakker zijn, denk ik. Eén voordeel, ik kan van Groningen naar Zwolle slapen. Ik ga gewoon een deel van Rudy luisteren, maar niet tot 4 uur denk ik.
het is gewoon Giel met Rudy als wandelende verslaggever.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
ah, dat scheelt....dan kan ik op zich gewoon naar bed. hoewel Rudy met wandelmic wel vet is!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Het is gewoon Giel met Rudy die rondloopt hoor
die bank is alleen voor dove mensenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef purplerose het volgende:
wat ik me afvraag he.. ik zie eigenlijk nooit de bankgasten ook uit hun dak gaan op de muziek
Concerten in de stromende regen vind ik juist cool, beter dan in de hitte zoals vorig jaar tijdens Rockin' Parkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef -Hans- het volgende:
Oh yeah !.
KUD plaat dit. Maar eens even checken of Rigby een beetje leuk is. Blij da ik binnen zit. Wat een regen!
Ik krijg geen geluid bij die stream van de Grote Markt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef -Hans- het volgende:
Oh yeah !.
KUD plaat dit. Maar eens even checken of Rigby een beetje leuk is. Blij da ik binnen zit. Wat een regen!
Alles om Rudy weer eens te horen hèquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, dat scheelt....dan kan ik op zich gewoon naar bed. hoewel Rudy met wandelmic wel vet is!
Lopen en zitten?quote:
Mja, het zal wel wat hebben maar ik was blij om gisteren tijdens de regen onder een tent te staanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:36 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Concerten in de stromende regen vind ik juist cool, beter dan in de hitte zoals vorig jaar tijdens Rockin' Park
nee, niet daarom, maar hij is gewoon best goed in interviewenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Alles om Rudy weer eens te horen hè
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die bank is alleen voor dove mensen
ik heb contact met Tjibbequote:
Duh, dat bedoel ik. Ik heb 't echt niet alleen maar over zijn zoetgevooisde stem hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, niet daarom, maar hij is gewoon best goed in interviewen
damn, moet ik me haar weer vervenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Heel lekker zijn. Blond zijn. Lange zwarte laarzen aan hebben.
ik moet een foto zoeken van een blond hoofd en zeggen dat ik dat ben ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:39 schreef alors het volgende:
[..]
lekker zijn en een foto mailen met je verzoek.
wie nietquote:
lolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:40 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik moet een foto zoeken van een blond hoofd en zeggen dat ik dat ben ?
idd.quote:
non blondes met cup c en 1.75 en maatje xs ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef purplerose het volgende:
[..]
lolneehoor, ook non blondes mogen zich aanmelden
Pics?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
non blondes met cup c en 1.75 en maatje xs ?
als je maar laarzen aantrekt is het al goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef miieejj het volgende:
[..]
non blondes met cup c en 1.75 en maatje xs ?
Jij wilt pics van 1.75 met maatje xs? Daar blijft niks van overquote:
dan kom ik niet eens in de buurt van 1.75quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
als je maar laarzen aantrekt is het al goed![]()
quote:
Geen idee, ik zie nooit vrouwen van 1.75 met maatje xs, ik zie uberhaupt nooit vrouwenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jij wilt pics van 1.75 met maatje xs? Daar blijft niks van over
Misschien.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:44 schreef naatje_1 het volgende:
Dit wordt het jaar van Ekstra Weekend
ik ook niet, zelfs niet met heelsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:43 schreef miieejj het volgende:
[..]
dan kom ik niet eens in de buurt van 1.75
quote:
Misschien moet je eens naar buiten gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:44 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie nooit vrouwen van 1.75 met maatje xs, ik zie uberhaupt nooit vrouwen
Jullie zijn beiden kleine vrouwen? Ik zit volgens mij tegen de 1.80quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik ook niet, zelfs niet met heelsen ben ook geen maatje xs de s vervangen door l
Ken je dat topic van Moonmovies?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:44 schreef CindieY het volgende:
[..]
Misschien moet je eens naar buiten gaan
jakkesquote:
't zelfdequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:44 schreef purplerose het volgende:
[..]
ik ook niet, zelfs niet met heelsen ben ook geen maatje xs de s vervangen door l
ong. 1.60quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jullie zijn beiden kleine vrouwen? Ik zit volgens mij tegen de 1.80Uiteraard ook geen maatje xs.
u zei sm?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef miieejj het volgende:
[..]
't zelfde![]()
o wacht.. ik maat s/m ofzo
1.59quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:45 schreef CindieY het volgende:
[..]
Jullie zijn beiden kleine vrouwen? Ik zit volgens mij tegen de 1.80Uiteraard ook geen maatje xs.
Dat is echt kleinquote:
ideaal! heb je als vrien van miieejj altijd een bijzettafeltje bij je!quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:46 schreef 3rdRock het volgende:
mmm, ik ben 186 cm en had ooit toch iets in de buurt van xs....maar dan weer cup c
ukkie!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef CindieY het volgende:
Ik voel me lang
En zet die Danny eens uit, wat een figuur..
splut!quote:
neequote:
Die 6 cm?quote:
ik ga morgen pumps kopen!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Die 6 cm?Jij bent een ukkie, 't gemiddelde van exen/scharrels/dates ligt toch echt boven de 1.90
Ik ook.. 19.2 oidquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
bij mij is het op het randje van meer eten, of gewoon goed
fappics!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef CindieY het volgende:
Wat voegen die bankgasten eigenlijk toe?
niks..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef CindieY het volgende:
Ik doelde op Danny, niet op de vrouwenquote:
Dat zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef miieejj het volgende:
[..]
niks..
mochten daar vroeger luisteraars daar zitten op die bank ?
Nja, dat heb ik al ervarenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:53 schreef miieejj het volgende:
[..]
nou idd..
maar dan kom je wel in beeld he..
je bent er als sexie versiering van de stustustudioquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef CindieY het volgende:
Zij zijn gewoon kleinquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:47 schreef CindieY het volgende:
Ik voel me lang
En zet die Danny eens uit, wat een figuur..
ja uiteraard, daar was het voor in het leven geroepen, dat de luisteraars erbij konden zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:52 schreef miieejj het volgende:
[..]
niks..
mochten daar vroeger luisteraars daar zitten op die bank ?
en leuk dat we het vondenquote:
Ja, ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef -Hans- het volgende:
Meer mensen hier die de kerstboom nog hebben staan?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, ikNog geen zin gehad om op te ruimen.
ik heb hem op de grond liggen maar heb geen ruimte om hem ergens anders heen te dingessen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef -Hans- het volgende:
die heb ik niet eens gezet!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef -Hans- het volgende:
een neppert of een echte?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
oow dan... dan maakt het toch niet uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een neppert, kleintje. Op kamers hè
't Staat nog zo kerstigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:59 schreef miieejj het volgende:
[..]
oow dan... dan maakt het toch niet uit
Haha ik dus ookquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ook zo'n nep ding zeker? Heb er ook zo een. Zit er over te denken om 'm versiert en al in een lege kast te stoppen. Hoef ik 'm volgend jaar alleen maar uit de kast te halen en dan is 'ie klaar /luiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
ik heb hem op de grond liggen maar heb geen ruimte om hem ergens anders heen te dingessen.
Ik laat m'n lichtjes er standaard in zitten. De kerstballen zijn van glas, dus die haal ik er wel uit. Zitten dingen bij van emotionele waarde enzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ik dus ook. Hoop er dit weekend wel zin in te hebben
.
[..]
Ook zo'n nep ding zeker? Heb er ook zo een. Zit er over te denken om 'm versiert en al in een lege kast te stoppen. Hoef ik 'm volgend jaar alleen maar uit de kast te halen en dan is 'ie klaar /lui
Rock volgend jaar toch wel??
Mja zo'n kleintje maar al mijn kasten enzo zitten volquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ook zo'n nep ding zeker? Heb er ook zo een. Zit er over te denken om 'm versiert en al in een lege kast te stoppen. Hoef ik 'm volgend jaar alleen maar uit de kast te halen en dan is 'ie klaar /lui
de kans is vrij klein...of ik moet tegen die tijd een vriendin heb die dat apprecieert. heb dan we leen kamer van ruim 3m hoog dus daar kan een puike boom in!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha ik dus ook. Hoop er dit weekend wel zin in te hebben
.
[..]
Oja, dat is wel begrijpelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik laat m'n lichtjes er standaard in zitten. De kerstballen zijn van glas, dus die haal ik er wel uit. Zitten dingen bij van emotionele waarde enzo
LOLquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mja zo'n kleintje maar al mijn kasten enzo zitten volHeb ook nog een kerstslingerding op de grond liggen
hijs te gladjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef miieejj het volgende:
domien denkt heel wat dat ie wat is he..
of heb ik dat nou?
Ja, echt te ergquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef miieejj het volgende:
of heb ik dat nou?
3 meter hoog, nice! Daar kan dan een vette boom in man. Heb ook 5 jaar lang niet zo'n boom gehad, maar had dit jaar wel zoiets van: ik neem er weer een. Maar het kerstgevoel is er niet heel veel sterker door gewordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de kans is vrij klein...of ik moet tegen die tijd een vriendin heb die dat apprecieert. heb dan we leen kamer van ruim 3m hoog dus daar kan een puike boom in!
ik ookXquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef CindieY het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die Domien wel kan waarderen of niet?
Ik ook, kan hem zelfs beter hebben dan Veenstraquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef CindieY het volgende:
jij valt gewoon op die mooiboy!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef CindieY het volgende:
kerstgevoel heb ik niet....nooit gehad ook eigenlijk.....t enige leuke vind ik het kerstpakket!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
3 meter hoog, nice! Daar kan dan een vette boom in man. Heb ook 5 jaar lang niet zo'n boom gehad, maar had dit jaar wel zoiets van: ik neem er weer een. Maar het kerstgevoel is er niet heel veel sterker door geworden.
opzich kan ik 'm wel waarderen.. maar 'hij kijkt altijd zo.. kijk mij nou de radio dj uithangen.."quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:05 schreef CindieY het volgende:
Is hij weer in de studio?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:03 schreef miieejj het volgende:
of heb ik dat nou?
quote:
en jullie ook!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ook, kan hem zelfs beter hebben dan Veenstra
Ik vind em zeker niet lelijk. En ik heb ook helemaal niet het idee dat hij zichzelf het helemaal vind.quote:
ja tuurlijk, lekkere wijven he, dan moet heertje Domien weer even indruk makenquote:
Toen ik klein was vond ik het wel tof vanwege de kado's, maar voor de rest... vreselijk commercieel gedoe. Kerspakket is inderdaad wel OK.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jij valt gewoon op die mooiboy!
[..]
kerstgevoel heb ik niet....nooit gehad ook eigenlijk.....t enige leuke vind ik het kerstpakket!
'het is maar een dun mannetje..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind em zeker niet lelijk. En ik heb ook helemaal niet het idee dat hij zichzelf het helemaal vind.
Self confidence is often confused with arrogance.
Hij was er vorige week ook en toen waren er geen lekkere wijven bij mijn weten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
ja tuurlijk, lekkere wijven he, dan moet heertje Domien weer even indruk maken
Dat werkt twee kanten opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vind em zeker niet lelijk. En ik heb ook helemaal niet het idee dat hij zichzelf het helemaal vind.
quote:
Valt inderdaad wel op dat hij er dan vaak is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef alors het volgende:
[..]
ja tuurlijk, lekkere wijven he, dan moet heertje Domien weer even indruk maken
wij deden altijd Sinterklaasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Toen ik klein was vond ik het wel tof vanwege de kado's, maar voor de rest... vreselijk commercieel gedoe. Kerspakket is inderdaad wel OK.
ah, nou, ik vind hem altijd een beetje arrogant overkomen en hij barst van t zelfvertrouwen ja. t 1 heeft soms wel met het ander te maken...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren EW, en als er lekkere wijven zijn dan komt 9 van de 10 keer Domien even om het hoekje gluren hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij was er vorige week ook en toen waren er geen lekkere wijven bij mijn weten.
Toch, als het kon zou ik er ook elke week binnenwandelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:09 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren EW, en als er lekkere wijven zijn dan komt 9 van de 10 keer Domien even om het hoekje gluren hoor.
2 jaar geleden zou hij beginnen met fitnessen, maar of hij doet nog doet? Heb het idee van niet. Tjibbe trouwens ook niet, haha.quote:
Ja ik snap het ook wel, alleen het is gewoon opvallend vaak zo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:10 schreef DaMook het volgende:
[..]
Toch, als het kon zou ik er ook elke week binnenwandelen.
En het probleem is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook wel, alleen het is gewoon opvallend vaak zo.
JA EN?????quote:
Ik loop er zelf ook wel eens tegenopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:09 schreef 3rdRock het volgende:
ah, nou, ik vind hem altijd een beetje arrogant overkomen en hij barst van t zelfvertrouwen ja. t 1 heeft soms wel met het ander te maken...
voelt zich totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet aangesprokenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik loop er zelf ook wel eens tegenopBeter iemand met zelfvertrouwen dan mensen die zichzelf het slachtofferhoekje in grienen.
BELEEFDE MENSEN ZEGGEN DAN HOI TERUGquote:
EN JIJ VERWACHT HIER BELEEFDE MENSEN TE VINDEN?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
BELEEFDE MENSEN ZEGGEN DAN HOI TERUG.
Als we tegen iedereen hoi en doei moesten zeggen, was 't topic vol voordat er ook maar iets anders gezegd was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef DaMook het volgende:
[..]
BELEEFDE MENSEN ZEGGEN DAN HOI TERUG.
JAquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
EN JIJ VERWACHT HIER BELEEFDE MENSEN TE VINDEN?
quote:
quote:
veegtquote:
quote:
Over 10 minuten maar eens overschakelen dan. Ik ben die Danny wel een beetjeboel zat nu.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Over 10 min De Staat !!! Geloof dat ze nu een soundcheck doen. Zie alleen nog geen beeld.
http://festival.eurosonic(...)e-streaming-3fm-nos/ (3FM tent)
De soundcheck wat nu bezig is sowieso wel leuk om te checken. Ze lopen flink te ouwehoeren en er zijn nu al gitaren te horen. EkStra weekend vind ik geen piep aan..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:16 schreef CindieY het volgende:
[..]
Over 10 minuten maar eens overschakelen dan. Ik ben die Danny wel een beetjeboel zat nu.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef Qunix het volgende:
Oh, ze zenden ook muziek uit blijkt... Goed moment om even te kijken of ik een jongetje of een meisje ben.
x2quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef miieejj het volgende:
The voice staat er op.. en anne zingt.. nog best wel goed..
#nutteloze informatie
Ik knal de streamripper wel ff aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef naatje_1 het volgende:
Wilt iemand de DJ Sandstorm mix opnemen en mij de ophaalplaats van mp3 pm'en? Want De Staat wil ik niet missen... Maar DJ Sandstorm ook niet, maar die laatste is dus op te nemen...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef Qunix het volgende:
Oh, ze zenden ook muziek uit blijkt... Goed moment om even te kijken of ik een jongetje of een meisje ben.
Weet je of er ook beeld bij te vinden is?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Over 10 min De Staat !!! Geloof dat ze nu een soundcheck doen. Zie alleen nog geen beeld.
http://festival.eurosonic(...)e-streaming-3fm-nos/ (3FM tent)
thnxquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:19 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik knal de streamripper wel ff aan
Was net tijdens het optreden van Rigby wel het geval. Ik hoop het echt!! Alleen geluid is leuk, maar met beeld erbij is super! Soundchecken klinkt in elk geval veelbelovendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Weet je of er ook beeld bij te vinden is?
Makkie! begint over ongeveer 5 minuten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:20 schreef naatje_1 het volgende:
volgens mij kan ik de mix nog meekrijgen voor de staat...
Begint lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Makkie! begint over ongeveer 5 minuten.
Ik upload dalijk de mix.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:25 schreef Qunix het volgende:
Knalt verdomme de stream er plots uit
Mooi stukje wel gemist
is ook een audio streamquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mix = goed! Ze beginnen nu. Zie nog geen beeld.
Go Staat !!!Rock 'n Roll.
Ik durf de boel niet opnieuw op te startenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:25 schreef CindieY het volgende:
Hello!Na de mix ook maar overschakelen op De Staat. Zonder beeld dus?
Helderquote:
Schijnt audiostream te zijn. Wel jammer, maar als 't geluid ook goed is!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik durf de boel niet opnieuw op te starten. Ik heb in elk geval geen beeld, maar het geluid is meer dan goed
nu al toeter!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:26 schreef -Hans- het volgende:
Crap wat een begin. Die gasten knallen er direct goed op los
MSN is zo ontzettend 2006quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik gebruik echt te veel smileys op MSN.
Die gasten zijn echt zwaar goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Schijnt audiostream te zijn. Wel jammer, maar als 't geluid ook goed is!
Valt wel meequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik gebruik echt te veel smileys op MSN.
Zonder helm bittequote:
Echt welquote:
Dankquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:34 schreef wolfrolf het volgende:
Sandstorm Mix: http://www.zshare.net/download/85232338a1ebcb2f/
Jep.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:35 schreef Elusive het volgende:
haha gooide hij nou nog een prullenbak uit het raam?
ja..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:35 schreef Elusive het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:35 schreef Elusive het volgende:
quote:
de mutsen zijn anders afgedekt....quote:
Goed nieuws dus. Alhoewel ik ook wel benieuwd ben naar 3FM zometeen icm ESNS.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Om 23:00 trouwens White Lies ook in de 3FM tent. Hoogstwaarschijnlijk ook wel te volgen via de stream. Vrees dat er geen stream is voor Absynthe Minded. Jammer!
Datquote:
Me2quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:38 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goed nieuws dus. Alhoewel ik ook wel benieuwd ben naar 3FM zometeen icm ESNS.
Daarom, ook altijd leuk om terug te horen. Heel vermoedelijk ook wel interviewtjes enzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Me2. Misschien dat ze het e.e.a. live doorprikken, maar ik gok dat ze ook veel eerder opgenomen opnames laten horen
maar hij smijt wel goed uit het raamquote:
White Liesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:38 schreef -Hans- het volgende:
Om 23:00 trouwens White Lies ook in de 3FM tent. Hoogstwaarschijnlijk ook wel te volgen via de stream. Vrees dat er geen stream is voor Absynthe Minded. Jammer!
Leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Daarom, ook altijd leuk om terug te horen. Heel vermoedelijk ook wel interviewtjes enzo.
Wit? Hoe onsexy is datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
breaking news! kim kotter heeft een witte beha aan!
ja, ze heeft dat ook niet op mijn verzoek gedaan hoorquote:
quote:
En terecht! Goede muziekquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
White LiesNieuwe album knalt al de ganse dag uit den speakers
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |