Jaquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Ik word niet goed van de geklef van joeyboy
Daarbij komt dat hij in de tijd dat zij daar beide wonen wel alles betaald. Ondanks dat het niet zijn kind is, heeft hij hen tot nu toe niet op straat gezet. En betaald voor beide nogquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Zo erg lijkt je ex mij niet. Je woont in zijn huis op zijn kosten en hij stelt niet eens echt eisen. Je had slechter kunnen treffen.
En dat je op verkeerde mannen valt dat kan gebeuren, maar dat neemt niet weg dat wie papa ook mag zijn, hij ook een plicht heeft om na te komen.
Ik begin mij steeds meer af te vragen of er sprake is van meerdere boemannen of meer één boevrouw.
Owh bah, die moesten wij altijd met muziek doenquote:
Twix bekt best lekker beter dan dat anderequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja
Dat, plus het feit dat Twix voor geen meter bekt
Cadmium?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
Owh ja, en er mogen echt wel wat zware metalen in
nu moet ik aan de dansende piano van mijn muziekdocent denkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh bah, die moesten wij altijd met muziek doen
Wel leuke herinneringen aan, want de betreffende muziekdocent deed alles altijd een tandje sneller: lopen, praten en ook piano spelen. We deden dus altijd de speedversie van dit nummer
Lood, Cadnium, Nikkel, Chroomquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
Broekiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Twix bekt best lekker beter dan dat andere
Kwikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geweldig, geen enkel zwaar metaal
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:41 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geweldig, geen enkel zwaar metaal
Waar ligt dat? Ik ken alleen Nederlandquote:
Dat schreeuwde ik miepquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waar ligt dat? Ik ken alleen Nederland
ja dank, heel gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |