WEEEEEEEEEEEEEEEEEKENDquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef xFriendx het volgende:
Hi iedereenFijn weekend gewenst for a start
Allemaal leuk en aardig. Maar eisen? Volgens mij is hij jou ook niets verplicht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nog maar even terug gebeld, wetsartikel voorgelezen, gezegd dat hij niet in slachtofferrol moet duiken "ja maar dat doe jij ook" LIKE UHM DOH. en geëist dat ik die mail voor maandagochtend heb.
Ik moest hem wel eerst nog even vertellen wat er in die mail moet staan natuurlijk. Want "hoi kan je een mail sturen dat je me per 1 maart op straat knikkert?" was niet duidelijk genoeg over wat erin moet staan
Alles tussen 1. en aangewezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat begrijp je er niet aan?
Let overigens alleen op lid 1 en niet op 2,3 en 4
Ik kan niks beloven maar ik zie net dat Air dat wel kan ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
De nieuwere pics ontvang ik wel in mijn PM he.
quote:
Hij kan de koffers inpakken en aan de straat zetten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat sowieso. Hij roept toch ook heel hard dat ie wil dat ik hier asap weg ben, nou dan helpt ie maar mee ook.
Maar schepen en kranen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik woon er iets te dichtbij, no thanks
Dat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig. Maar eisen? Volgens mij is hij jou ook niets verplicht.
Tof alstie het voor je wil doen maar doettie het niet hebbie toch echt pech.
En ik, en ik, en ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
De nieuwere pics ontvang ik wel in mijn PM he.
Als ie t niet doet heeft ie zelf ook pech, want dan blijft ie met haar "opgescheept" zitten in z'n huis..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef Tally het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig. Maar eisen? Volgens mij is hij jou ook niets verplicht.
Ghehe ik snap dat dat zo overkomt. R. is iemand die je een deadline moet geven anders blijft ie het voor zich uit schuiven.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef Tally het volgende:
[..]
De toegelaten instellingen huisvesten bij voorrang personen die door hun inkomen of door andere omstandigheden moeilijkheden ondervinden bij het vinden van hun passende huisvesting. Bij het in gebruik geven van door hen beheerde woningen met een verhoudingsgewijs lage huurprijs geven zij zo veel mogelijk voorrang aan woningzoekenden die, gelet op hun inkomen, in het bijzonder op die woningen zijn aangewezen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alles tussen 1. en aangewezen![]()
Heb de laatste maanden best moeite met mn hersenen normaal laten werken
Dat zijn die foto's die je chantabel maken, dus ik zou iets harder mijn best doen als ik jou was.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:08 schreef kres het volgende:
Ik kan niks beloven maar ik zie net dat Air dat wel kan ...
[..]
Ja, maar zou jij niet willen weten wat je tekent en waarom?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ie t niet doet heeft ie zelf ook pech, want dan blijft ie met haar "opgescheept" zitten in z'n huis..
Mjah dat komt door al het gezeik dat ik gisteren van hem over me heen kreegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:10 schreef Ripley het volgende:
Ik val er maar even in, maar ik vind in dir gesprek zoals je het schetst jou minder communicatief dan hij zo ongeveer, HM. Het staat er nogal defensief, terwijl iets aan jevraagt omdat je hem vraagt om iets te tekenen. Ik zou ook wel willen weten waarom.
Zeg Air.. Zal ik naar DH komen rijden.. Je had toch zin in chocola.. ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zijn die foto's die je chantabel maken, dus ik zou iets harder mijn best doen als ik jou was.
Dat is niet gek. Maar de vragen die hij stelt zijn op zich niet gek vind ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat komt door al het gezeik dat ik gisteren van hem over me heen kreeg
Ik heb hem toch teruggebeld, alles uitgelegd enz. Hij staat er huiverig tegenover, volgens mij omdat ie denkt dat ie dan als boeman wordt neergezet, maar hij doet het wel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:11 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, maar zou jij niet willen weten wat je tekent en waarom?
Kom dan maar naar Utrechtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef kres het volgende:
[..]
Zeg Air.. Zal ik naar DH komen rijden.. Je had toch zin in chocola.. ?
Dat is ook niet zo natuurlijk. Hij kan me ook gewoon op straat mieteren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Als ie t niet doet heeft ie zelf ook pech, want dan blijft ie met haar "opgescheept" zitten in z'n huis..
Dat snap ik wel. Hij moet zeggen dat ie je er uit gooit. Dan is ie ook de boeman die zijn vrouw en kind op straat zet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem toch teruggebeld, alles uitgelegd enz. Hij staat er huiverig tegenover, volgens mij omdat ie denkt dat ie dan als boeman wordt neergezet, maar hij doet het wel.
Ik zat aan wat anders te denken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:12 schreef kres het volgende:
Zeg Air.. Zal ik naar DH komen rijden.. Je had toch zin in chocola.. ?
Dus je bent weer echt helemaal beter?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kom dan maar naar Utrecht
Air heeft al
Dat heb ik toch al 10x gezegd?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dus je bent weer echt helemaal beter?
Niet zijn kind meen ik. Waar is de vader die alimentatie moet betalen in het verhaal?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Hij moet zeggen dat ie je er uit gooit. Dan is ie ook de boeman die zijn vrouw en kind op straat zet.
Ja maar het is wel om een doel te bereiken dat we allebei willen halen. Ik heb erom gevraagd, niet zo dat hij het opeens out of the blue tegen me zegt. Dus hij is geen boeman.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat snap ik wel. Hij moet zeggen dat ie je er uit gooit. Dan is ie ook de boeman die zijn vrouw en kind op straat zet.
Dat, is vast een nog langer en ingewikkelder verhaal..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet zijn kind meen ik. Waar is de vader die alimentatie moet betalen in het verhaal?
En als je stem weer terug is is hij heesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat heb ik toch al 10x gezegd?
Ik ben niet ziek meer, ik heb alleen geen stem.
En echt zieke trek in chocola. Dat wel
Jaaahaaaa we zijn er inmiddels al achter dat ik op de verkeerde mannen val.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Niet zijn kind meen ik. Waar is de vader die alimentatie moet betalen in het verhaal?
Ja. Bij vlagen ben ik hees.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En als je stem weer terug is is hij hees
Yuuks! Ik heb een foto. Wanna see?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Yummiequote:
Hai!quote:
Ohh ben je zo dichtbij.. ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kom dan maar naar Utrecht
Air heeft al
Ik vind het geen vreemd wantrouwen in een vechtscheiding. Hij wil zichzelf niet in een situatie manoeuvreren die hem achteraf in de narigheid brengt en dat is verstandig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar het is wel om een doel te bereiken dat we allebei willen halen. Ik heb erom gevraagd, niet zo dat hij het opeens out of the blue tegen me zegt. Dus hij is geen boeman.
Hij deed even alsof ik dit vroeg zodat IK hem kon zwartmaken. En dat is niet zo. Het is juist een hulpvraag.
Yes pleasequote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Yuuks! Huppel! Ik heb een foto. Wanna see?
Jij slet!quote:
En dat zeg jij?quote:
Zo erg lijkt je ex mij niet. Je woont in zijn huis op zijn kosten en hij stelt niet eens echt eisen. Je had slechter kunnen treffen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaaahaaaa we zijn er inmiddels al achter dat ik op de verkeerde mannen val.
Mag ik die beerput voor vanavond even dicht laten?
Wat voor narigheid?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:20 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind het geen vreemd wantrouwen in een vechtscheiding. Hij wil zichzelf niet in een situatie manoeuvreren die hem achteraf in de narigheid brengt en dat is verstandig.
Ik ben een beetje vergeetachtig.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |