Kerel ik weet pas sinds NET dat die wet er is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb het er gewoon over dat je niet weet waar je moet zijn, bij welk loket, bij welke instantie, wie waartoe bevoegd is et cetera. Maar je gaat maar lekker in de hoek zitten wenen, want daarmee kom je verder in de wereld.
Bij mij staat die al aan...quote:
Is het niet fantastischquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:31 schreef MissMSX het volgende:
Hij gaat nog echt door dit kutweer chocola halen. Wat een vrouw
Nieuwe kopenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:30 schreef PeuRac het volgende:
waarom krijg ik mn oude telefoon niet up-to-date
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:31 schreef MissMSX het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:31 schreef kres het volgende:
[..]
Bij mij staat die al aan...
Deze is wel leuk..
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:31 schreef MissMSX het volgende:
En ik al die jaren maar denken dat ik met een man getrouwd benquote:
Dat dusquote:
nog 3 maandenquote:
Wat voor toestel is je oude dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nog 3 maandenmn huidige moet voor repatie, dus wil mn oude ff updaten enzo, zodat ik die twee weken kan gebruiken.
hehe, nog even en we zijn van Limbabwe afquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
Hier regent het overigens ook echt belachelijk hard...
Zo zie ik Watersnoodramp 2.0 wel gebeuren
MDA Compact IV (ik heb alle MDA's gehadquote:
Ja! Kloptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind die james may altijd geweldig, zo super droog
In je dromen misschienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ik over 20 jaar.. minus tv carrière
Ah die is toch niet zo moeilijk te updaten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MDA Compact IV (ik heb alle MDA's gehad)
Wat is dat een schijttelefoon zeg.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
MDA Compact IV (ik heb alle MDA's gehad)
Hier is het eindelijk beetje droog..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:34 schreef Samzz het volgende:
Hier regent het overigens ook echt belachelijk hard...
Zo zie ik Watersnoodramp 2.0 wel gebeuren
Hamster is 40 en cute, ik ben 26 met een ouwe kop, en das weer niet goed..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Klopt
Ze zijn alle drie leuk, maar Hammond is gewoon cute.
[..]
In je dromen misschien
Hier neemt het iets af nu, maar dat zal niet lang durenquote:
Daarom is het ook wel handig dat je je probleem deelt met anderen, kunnen die mee zoeken naar lichtpuntjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kerel ik weet pas sinds NET dat die wet er is.
Ik ben al geweest bij:
Makelaars
wonigbouwverenigingen
sociale dienst
uwv
maatschappelijk werk
leger des heils
recreatieparken in de omgeving (daar staan ook nog wel eens huisjes te huur)
Als ik door iedereen van het kastje naar de muur wordt gestuurd en geen info krijg over welke afdeling, hoe ik die kan bereiken of niet eens voorbij de balie kom dan houdt het even op. Als ik dan na veel uitzoeken zelf heb ontdekt waar ik moet zijn en ik ga bellen zit er echt ALTIJD een overijverige receptioniste tussen die je hele verhaal wil weten.
Dat kan op 2 manieren aflopen (heb ik de afgelopen maanden gemerkt)
1) je verteld het en die dame is blijkbaar zo op de hoogte van alles dat zij je al verteld dat niemand je kan helpen en als je doorzeurt verbreekt ze gewoon de verbinding.
2) je verteld niks en dan blijkt dat je alles MOET vertellen aan de receptioniste.
Dit heb ik ook al meegemaakt als ik ergens aan de balie stond.
Daarnaast ben ik hier al sinds oktober mee bezig en worden mn zelfmoordneigingen steeds heftiger. Ik voel dat nu pas letterlijk wegebben omdat ik nu eindelijk een lichtpuntje zie dankzij die wet.
je meent hetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:36 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat is dat een schijttelefoon zeg.![]()
Dat ik dat ding ooit heb uitgekozen..
neuh, maar t wil niet zoals ik t wil hebben en niet alle apps die ik op de V heb, kunnen ook op de IV dus moet ik een tijdje zonderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah die is toch niet zo moeilijk te updaten.
Jij lijkt totaal niet op hemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hamster is 40 en cute, ik ben 26 met een ouwe kop, en das weer niet goed..
In je broek?quote:
Ik heb dus ontdekt dat jij lang zo dom nog niet bent he.quote:
Oei.. Dat is wel heel optimistisch ...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hier neemt het iets af nu, maar dat zal niet lang duren
En ik wilde morgen nog wel op de fiets gaan
Als jij dat zwart op wit krijgt, met zijn handtekening, dan hoef je geen notaris of wat dan ook maar te hebben. Dan ga je naar de instelling om je punt kracht bij te zettenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus ontdekt dat jij lang zo dom nog niet bent he.
Stel, STEL!!! dat R. me eruit kickt. Maar omdat hij niet als een harteloze klootzak wil overkomen zegt ie je hebt tot 1 maart. Ik noem maar iets.
Moet ik dat dan zwart op wit krijgen van hem? Via notaris oid ook? Dan heb ik toch wel een god ik weet ook niet wat ik dan heb![]()
Echt hoor met dat wetsartikel durf ik voor het eerst sinds maanden hoop te hebben, it makes me cry
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb dus ontdekt dat jij lang zo dom nog niet bent he.
Stel, STEL!!! dat R. me eruit kickt. Maar omdat hij niet als een harteloze klootzak wil overkomen zegt ie je hebt tot 1 maart. Ik noem maar iets.
Moet ik dat dan zwart op wit krijgen van hem? Via notaris oid ook? Dan heb ik toch wel een god ik weet ook niet wat ik dan heb![]()
Echt hoor met dat wetsartikel durf ik voor het eerst sinds maanden hoop te hebben, it makes me cry
Mooi dan ga ik gewoon zeggen dat ie me eruit moet knikkeren met een redelijke termijn. Dan ben ik toch al een stukje dichter bij een woning?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij dat zwart op wit krijgt, met zijn handtekening, dan hoef je geen notaris of wat dan ook maar te hebben. Dan ga je naar de instelling om je punt kracht bij te zetten. Desnoods vraag je hem of hij een verklaring af wil leggen of zo.
Ook ff navragen bij de woningbouw denk ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij dat zwart op wit krijgt, met zijn handtekening, dan hoef je geen notaris of wat dan ook maar te hebben. Dan ga je naar de instelling om je punt kracht bij te zetten. Desnoods vraag je hem of hij een verklaring af wil leggen of zo.
Maar eigenlijk is het op papier zetten al een verklaring. Eventueel mondeling door hem toe te lichten bij de instantie.
Ja in principe sta je sterker als je echt geen onderdak meer hebt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik gewoon zeggen dat ie me eruit moet knikkeren met een redelijke termijn. Dan ben ik toch al een stukje dichter bij een woning?
Het zou je urgentie punt wel veel sterker maken denk ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi dan ga ik gewoon zeggen dat ie me eruit moet knikkeren met een redelijke termijn. Dan ben ik toch al een stukje dichter bij een woning?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |