Dat zal ik onthoudenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mijn vader moet je gewoon niets in de buurt laten liggen
quote:
Stiekem wil ie mij gewoon spanken, dit is een excuusquote:
Nouja, dat dus. Al moet ik zeggen dat ik er ook wel een handje van heb, als er ergens snoep ligtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Bij mijn vader moet je gewoon niets in de buurt laten liggen
Vul in plaats van chocola KFC in en dan had het een post van jou kunnen zijn.quote:
Met kleine man bedoel je? Ja gelukkig welquote:
Dat dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alsof jij ooit in de buurt van mijn vader komt
Daar is niks stiekems aan anders.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:08 schreef Samzz het volgende:
Stiekem wil ie mij gewoon spanken, dit is een excuus
En jou.. want jij zat toch ook neit geheel lekker in je vel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
Met kleine man bedoel je? Ja gelukkig wel
Hoe is het met u?
Heb net een pot Nuttella gekochtquote:
Ja, moet nog ff voordat ik mijn laptop twee weken kwijt ben. Te horror!quote:
Jij bent een Tribbiani.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeAls ik dat had gewild, dan had ik ze wel een stuk aangeboden.
Ohquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En jou.. want jij zat toch ook neit geheel lekker in je vel?
Hier wel redelijk
* AirwiN ziet kres zitten met een pot Nutella voor zichquote:
Dat lekkere stel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:10 schreef Yuki het volgende:
Ik erger me echt al de hele dag aan mijn buren.
En nu zijn ze nog "muziek" aan het maken ook
Dat is altijd meegenomenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
OhJa, same ol' shit he... Gaat redelijk, met een uithaler naar beneden hier en daar...
Maar goed, het is iig weekend!
Ik share wel! Maar als ik dat wil en dit was geen willenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent een Tribbiani.
"I"m a Tribbiani..I don't share food."
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN ziet kres zitten met een pot Nutella voor zich
Fijn hé, koop avondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef Royco1 het volgende:
Pfff moet nog 50 minuten werken en daarna een vergadering en heb nu al geen zin meer
I pity youquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, moet nog ff voordat ik mijn laptop twee weken kwijt ben. Te horror!
That's me.quote:
Jij hierquote:
Ahaa..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik share wel! Maar als ik dat wil en dit was geen willen
Ja? Kom mij dan snel es troosten voor het zover is.quote:
Beetje verkouden, verder erg goed!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef Cue_ het volgende:
Nu niet goed meer![]()
Nee, maar gaat redelijk
en met jou dan?
Ik ben gewoon op msn hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Kom mij dan snel es troosten voor het zover is.
Het is veel beter voor mijn ego als jij mij aanspreekt. Dan denk ik 'ze wil me, hard en lang' enzo.quote:
Top Gear? Die is gaafquote:
We hebben een nieuwe Samzz!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Top Gear? Die is gaafspannend momentje erin
Als je dan onderweg ook nog even een tussenstop maakt in Amersfoort dan komt het helemaal goed..:)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Kom mij dan snel es troosten voor het zover is.
Hij maakt onverklaarbare piepjes. Verder niks mis mee, maar ik heb geen zin om te wachten tot er wel wat mis mee is. Dus de fabrikant komt een volgende week halen, zet 'm dan tien weken in een magazijn, stuurt 'm dan weer terug en dan zeggen ze dat ze het hebben opgelost. Ik weer helemaal blij!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef kres het volgende:
Air..
Waarom ben je dan je laptop kwijt ?
Ja! Maar niet als je 'm al 300 keer hebt gezienquote:
Ik kan al die afleveringen ook dromenquote:
Ja zeg en mijn ego dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is veel beter voor mijn ego als jij mij aanspreekt. Dan denk ik 'ze wil me, hard en lang' enzo.
Ohh standaard verhaal dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij maakt onverklaarbare piepjes. Verder niks mis mee, maar ik heb geen zin om te wachten tot er wel wat mis mee is. Dus de fabrikant komt een volgende week halen, zet 'm dan tien weken in een magazijn, stuurt 'm dan weer terug en dan zeggen ze dat ze het hebben opgelost. Ik weer helemaal blij!
Mind the PIquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan al die afleveringen ook dromen
Nog nooit gezien, dus leuk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Maar niet als je 'm al 300 keer hebt gezien
10 weken??????????quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij maakt onverklaarbare piepjes. Verder niks mis mee, maar ik heb geen zin om te wachten tot er wel wat mis mee is. Dus de fabrikant komt een volgende week halen, zet 'm dan tien weken in een magazijn, stuurt 'm dan weer terug en dan zeggen ze dat ze het hebben opgelost. Ik weer helemaal blij!
ik ga met je meekijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mind the PI
[..]
Nog nooit gezien, dus leuk!
Zeker leuk, aanraderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mind the PI
[..]
Ja, sowiesoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mind the PI
[..]
Daar zorg ik daarna wel voor.quote:
Werkdagen... Maximaal.quote:
Ik dacht al dat je me negeerdequote:
Ik die champignonnetjes niet die nog zo heerlijk in de koelkast op me liggen te wachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
Can't get the chocolate out of my head.... Must have...
Snap je nu hoe ik me voel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
Ja, ik was de PI vergetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mind the PI
[..]
Kom maar halen ..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
Nee joh...quote:
Ik moet mij verdorie helemaal omkleden omdat ik niet in mijn pauperoutfit de deur uit wil.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
Ik die champignonnetjes niet die nog zo heerlijk in de koelkast op me liggen te wachten
Dat moet ik even overleggen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:22 schreef kres het volgende:
[..]
Kom maar halen ..![]()
[..]
Nee joh...
Neucken ?
Kijk hoe ik het lot in eigen hand neem en ervoor zorg dat er wel chocola gaat komen.quote:
Dat valt toch niet op bij jou in de wijk .... ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet mij verdorie helemaal omkleden omdat ik niet in mijn pauperoutfit de deur uit wil.
Er ligt nog chocoladefonduespulquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet mij verdorie helemaal omkleden omdat ik niet in mijn pauperoutfit de deur uit wil.
Oke.... Ik heb hier nog chocola in huis.. Dus we kunnen hem afleiden...quote:
Hoezo? Ben je weer aan het rondkijken hier waar je nu weer gaat inbreken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:22 schreef kres het volgende:
Dat valt toch niet op bij jou in de wijk .... ?
Owh, je bedoelt met jou? Ik dacht dat je met Air bedoeldequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:23 schreef kres het volgende:
[..]
Oke.... Ik heb hier nog chocola in huis.. Dus we kunnen hem afleiden...
Nee ik was meer op zoek naar een uitkijk punt..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je weer aan het rondkijken hier waar je nu weer gaat inbreken?
Alweer? We hebben dit jaar toch al geneukt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:24 schreef MissMSX het volgende:
Owh, je bedoelt met jou? Ik dacht dat je met Air bedoelde
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh, je bedoelt met jou? Ik dacht dat je met Air bedoelde
Gelukkig heb je zelf voorgesteld om met hem te MSN'en.quote:
Haha, ik heb er wel eentje met drie kragen. Ik zag 'm, ik vond 'm er niet uitzien maar ik moest hem gewoon hebben vanwege de pimpfactor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de collectie met die drie kragen echtvind.
Ik houd heel erg van simpele blousjes.
Je zult t vast uitgelokt hebbenquote:
Nou ja, daarom wilde ik ook eerst even overleggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alweer? We hebben dit jaar toch al geneukt?
Moet je dat doen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door m'n kop tegen de kast te stoten?
Op mijn verjaardag pas weer hoor...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef MissMSX het volgende:
Nou ja, daarom wilde ik ook eerst even overleggen
Nee, dat heb ik gedaan en daar plaagt ie me meequote:
Ik weet helaas weinig van de kwaliteit van jouw dienstenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef kres het volgende:
Ohh ja...
Samzz nu kan je met MSX overleggen voor wat mijn diensten betreft..
Oh, okequote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha, ik heb er wel eentje met drie kragen. Ik zag 'm, ik vond 'm er niet uitzien maar ik moest hem gewoon hebben vanwege de pimpfactor.
Vrouwen zullen zulk gedrag vast herkennen.
Mooi he..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:28 schreef Yuki het volgende:
"I wanna blend in!"
- "To what? Toy Story?"
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik gedaan en daar plaagt ie me mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |