Ik weet niet hoe diep jouw v-halsjes zijn...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verplicht, iets dat je niet ziet?
Wat voor overhemd is dat dan dat je niet kan dragen als man? Een wollen?
Die instanties zijn er ook niet voor jou maar voor hun eigen winst he.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dat weet ik pas sinds nu dus.
Want stel je voor dat instanties je ook echt helpen als je compleet overstuur en nog net NIET met een mes op je pols aan de balie staat
Ik moet sowieso dubbele laag bij lichte overhemden van de zaak, omdat m'n tattoo's er anders doorheen komenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verplicht, iets dat je niet ziet?
Dan leveren ze pauperoverhemden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet sowieso dubbele laag bij lichte overhemden van de zaak, omdat m'n tattoo's er anders doorheen komen
Ik had toch het idee dat instanties als maatschappelijk werk, steunpunt huiselijk geweld, sociale dienst er waren voor de burgers. Voor mij dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die instanties zijn er ook niet voor jou maar voor hun eigen winst he.
Maar kop op, je weet nu al meer dan gisteren.
Ga me eigen er even in vastbijten en dan kijken wat eruit komt
Niet helpen kost minder geldquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je dat is nog wel het ergste geloof ik. Mensen die bij sociale dienst, UWV, woningbouw, steunpunt huiselijk geweld en maatschappelijk werk werken zouden dit toch ook moeten weten?
No offence!!
Ik moet dit via een stel fokkers op een forum ontdekken en AL die instanties die er zogenaamd zijn om je te helpen laten je gewoon barsten? En waarom? Waarschijnlijk omdat duizenden vrouwen wel teruggaan naar de relatie omdat het wel makkelijk is ofzo.
Zij gaan uit van standaard protocollen en ze hebben gelijk, want je hebt nu een huis. Dus jij (of R) moeten er voor zorgen dat je die basis kwijt bent. Dan is alles ineens mogelijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Weet je dat is nog wel het ergste geloof ik. Mensen die bij sociale dienst, UWV, woningbouw, steunpunt huiselijk geweld en maatschappelijk werk werken zouden dit toch ook moeten weten?
No offence!!
Ik moet dit via een stel fokkers op een forum ontdekken en AL die instanties die er zogenaamd zijn om je te helpen laten je gewoon barsten? En waarom? Waarschijnlijk omdat duizenden vrouwen wel teruggaan naar de relatie omdat het wel makkelijk is ofzo.
Die inderdaad wel, ik had het over de woningcoperatiesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had toch het idee dat instanties als maatschappelijk werk, steunpunt huiselijk geweld, sociale dienst er waren voor de burgers. Voor mij dus.
En een heleboel vrouwen gaan uiteindelijk toch terug naar die vent die ze sloeg.quote:
Niet zo diep. Maar ik doe nooit een tee-shirt of watdanook onder mijn overhemden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe diep jouw v-halsjes zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Mjah echt he alles draait om poenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Laatste poging, en ja het shirt is wit, ik heb even niet anders
We have a winner!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker de leukste foto jofu
♥ || Baby catcher in training || ♥
Dan moeten ze niet zeggen dat er NIKS is dat ik/ze kunnen doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij gaan uit van standaard protocollen en ze hebben gelijk, want je hebt nu een huis. Dus jij (of R) moeten er voor zorgen dat je die basis kwijt bent. Dan is alles ineens mogelijk.
Ik denk dat jij het kan hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet zo diep. Maar ik doe nooit een tee-shirt of watdanook onder mijn overhemden.
En datquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
En een heleboel vrouwen gaan uiteindelijk toch terug naar die vent die ze sloeg.
Eindelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
We have a winner!
Zeker de leukste foto jofu
Stuk beter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hoe dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Raar, want ik kan wel gewoon urgentie aanvragen bij Lefier Zuidoost Drenthe en bij Domesta.
Het KAN ook wel. Dat hebben we allemaal 300 topics geleden al vastgesteld.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
Raar, want ik kan wel gewoon urgentie aanvragen bij Lefier Zuidoost Drenthe en bij Domesta.
Overhemden.quote:
Je kan alleen een v hals shirt ook hebbenquote:
Scheelt een hoop. Dus nooit meer dat bovenste knoopje dicht he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Het KAN dus niet bij de woningbouw zoals meneer zegt:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het KAN ook wel. Dat hebben we allemaal 300 topics geleden al vastgesteld.
https://zodrenthe.lefier.nl/huren/uitleg/urgentiequote:urgentie
Per januari 2007 worden woningzoekenden niet meer met voorrang geholpen. Bent u van mening dat u toch snel aan een (andere) woning geholpen moet worden, dan kunt u opties nemen op woningclusters waar u snel aan de beurt bent.
U kunt ook reageren op woningen die direct te huur worden aangeboden. U moet dan wel bij Lefier ingeschreven staan.
Maar natuurlijk ....quote:
Dan zou ik ze toch eens die wet opsturen en om uitleg vragenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het KAN dus niet bij de woningbouw zoals meneer zegt:
[..]
https://zodrenthe.lefier.nl/huren/uitleg/urgentie
Ik zou je doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Alleen bij stropdassen! Maar dan doe ik hem vaak erachter weer open.. Doe ik alleen zodat stropdas redelijk goed zitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Scheelt een hoop. Dus nooit meer dat bovenste knoopje dicht he!
Precies, tijd om te wassen en te kuisen. Hoe warm was jij je overhemden?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:38 schreef kres het volgende:
Maar natuurlijk ....
Het is vrijdagavond.. Stom van mij..
Opsturen? Maandagochtend om 9 uur met die wet uitgeprint aan de balie staan zeker.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan zou ik ze toch eens die wet opsturen en om uitleg vragen.
En er staat Schneider Kreuznach op zijn lens.quote:
Met een baby er in?quote:
Wat is er met jou pop?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef rival het volgende:
Oké huppel geholpen, jofu geholpen...
Kunnen we nu mijn nare situatie oplossen?
Wat is je nare situatie?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef rival het volgende:
Oké huppel geholpen, jofu geholpen...
Kunnen we nu mijn nare situatie oplossen?
Die paar overhemden die ik heb gaan bij mij op 40 gr...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, tijd om te wassen en te kuisen. Hoe warm was jij je overhemden?
Variogon!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En er staat Schneider Kreuznach op zijn lens.
Probeer eens een papiertje voor de flitser te houden en de belichtingscompensatie omhoog miepen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |