Dat is altijd meegenomenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
OhJa, same ol' shit he... Gaat redelijk, met een uithaler naar beneden hier en daar...
Maar goed, het is iig weekend!
Ik share wel! Maar als ik dat wil en dit was geen willenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jij bent een Tribbiani.
"I"m a Tribbiani..I don't share food."
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN ziet kres zitten met een pot Nutella voor zich
Fijn hé, koop avondquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef Royco1 het volgende:
Pfff moet nog 50 minuten werken en daarna een vergadering en heb nu al geen zin meer
I pity youquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, moet nog ff voordat ik mijn laptop twee weken kwijt ben. Te horror!
That's me.quote:
Jij hierquote:
Ahaa..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik share wel! Maar als ik dat wil en dit was geen willen
Ja? Kom mij dan snel es troosten voor het zover is.quote:
Beetje verkouden, verder erg goed!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:13 schreef Cue_ het volgende:
Nu niet goed meer![]()
Nee, maar gaat redelijk
en met jou dan?
Ik ben gewoon op msn hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Kom mij dan snel es troosten voor het zover is.
Het is veel beter voor mijn ego als jij mij aanspreekt. Dan denk ik 'ze wil me, hard en lang' enzo.quote:
Top Gear? Die is gaafquote:
We hebben een nieuwe Samzz!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Top Gear? Die is gaafspannend momentje erin
Als je dan onderweg ook nog even een tussenstop maakt in Amersfoort dan komt het helemaal goed..:)quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja? Kom mij dan snel es troosten voor het zover is.
Hij maakt onverklaarbare piepjes. Verder niks mis mee, maar ik heb geen zin om te wachten tot er wel wat mis mee is. Dus de fabrikant komt een volgende week halen, zet 'm dan tien weken in een magazijn, stuurt 'm dan weer terug en dan zeggen ze dat ze het hebben opgelost. Ik weer helemaal blij!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef kres het volgende:
Air..
Waarom ben je dan je laptop kwijt ?
Ja! Maar niet als je 'm al 300 keer hebt gezienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |