Ja zeg en mijn ego dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is veel beter voor mijn ego als jij mij aanspreekt. Dan denk ik 'ze wil me, hard en lang' enzo.
Ohh standaard verhaal dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij maakt onverklaarbare piepjes. Verder niks mis mee, maar ik heb geen zin om te wachten tot er wel wat mis mee is. Dus de fabrikant komt een volgende week halen, zet 'm dan tien weken in een magazijn, stuurt 'm dan weer terug en dan zeggen ze dat ze het hebben opgelost. Ik weer helemaal blij!
Mind the PIquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan al die afleveringen ook dromen
Nog nooit gezien, dus leuk!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja! Maar niet als je 'm al 300 keer hebt gezien
10 weken??????????quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij maakt onverklaarbare piepjes. Verder niks mis mee, maar ik heb geen zin om te wachten tot er wel wat mis mee is. Dus de fabrikant komt een volgende week halen, zet 'm dan tien weken in een magazijn, stuurt 'm dan weer terug en dan zeggen ze dat ze het hebben opgelost. Ik weer helemaal blij!
ik ga met je meekijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mind the PI
[..]
Nog nooit gezien, dus leuk!
Zeker leuk, aanraderquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mind the PI
[..]
Ja, sowiesoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mind the PI
[..]
Daar zorg ik daarna wel voor.quote:
Werkdagen... Maximaal.quote:
Ik dacht al dat je me negeerdequote:
Ik die champignonnetjes niet die nog zo heerlijk in de koelkast op me liggen te wachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
Can't get the chocolate out of my head.... Must have...
Snap je nu hoe ik me voel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
Ja, ik was de PI vergetenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mind the PI
[..]
Kom maar halen ..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:20 schreef AirwiN het volgende:
Nee joh...quote:
Ik moet mij verdorie helemaal omkleden omdat ik niet in mijn pauperoutfit de deur uit wil.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:21 schreef MissMSX het volgende:
Ik die champignonnetjes niet die nog zo heerlijk in de koelkast op me liggen te wachten
Dat moet ik even overleggen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:22 schreef kres het volgende:
[..]
Kom maar halen ..![]()
[..]
Nee joh...
Neucken ?
Kijk hoe ik het lot in eigen hand neem en ervoor zorg dat er wel chocola gaat komen.quote:
Dat valt toch niet op bij jou in de wijk .... ?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet mij verdorie helemaal omkleden omdat ik niet in mijn pauperoutfit de deur uit wil.
Er ligt nog chocoladefonduespulquote:Op vrijdag 14 januari 2011 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik moet mij verdorie helemaal omkleden omdat ik niet in mijn pauperoutfit de deur uit wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |