abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91378831
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 17:31 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja dit soort grappen krijg je wanneer een kabinet maar zo hard en boos mogelijk moet doen om de PVV te plezieren. Laat dat jongetje gewoon hier verzorgd worden en uiteindelijk sterven.
Dat zal ook gewoon gebeuren hoor. Het bericht in kwestie is opgeklopt - en niet zo'n beetje ook.
pi_91378913
Het is dan ook van den zotte dat iemand jarenlang door kan procederen.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_91378951
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:56 schreef justanick het volgende:

[..]

Dat zal ook gewoon gebeuren hoor. Het bericht in kwestie is opgeklopt - en niet zo'n beetje ook.
Dan nog zou het IND er prima voor kunnen kiezen om de procedure even op te schorten. Als een moeder zo'n ziek kind heeft kan ze zich toch nooit goed voorbereiden op een rechtzaak?

En het gaat ook om het principe hoe je als samenleving met dit soort gevallen omgaat.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91378992
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:57 schreef Cerbie het volgende:
Het is dan ook van den zotte dat iemand jarenlang door kan procederen.
Zeker, een asielprocedure moet veel sneller tot duidelijkheid komen.
pi_91379028
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:51 schreef betyar het volgende:
Echt een super locatie gevonden voor mijn bedrijfje... Geïnformeerd over de huur

Antwoord ¤2000 huur in de maand
Auw, dat doet pijn. En opstarten in je eigen schuur (of een extra schuur) is geen optie? Je mag tegenwoordig zonder bouwvergunning of met een snelle vergunning best veel bouwen.
pi_91379110
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:59 schreef du_ke het volgende:

[..]

Zeker, een asielprocedure moet veel sneller tot duidelijkheid komen.
Net als dat Friese meisje van een aantal weken terug. 9 jaar procederen! Daar is heel wat te verbeteren.

Leers heeft trouwens al aangegeven ernaar te kijken
http://www.volkskrant.nl/(...)Abiram-serieus.dhtml

quote:
Oppositiepartijen PvdA, D66 en GroenLinks hebben met afschuw gereageerd en willen de minister aan de tand voelen over de kwestie, mogelijk dinsdag tijdens het mondelinge vragenuurtje in de Tweede Kamer.
Natuurlijk reageren die "met afschuw", die ruiken bloed. Alsof Leers doelbewust dit meisje uit wilde gaan zetten. Gelukkig gaan deze koene ridders dit wel even fixen. De helden van onze samenleving, het neusje van de zalm, ik ben benieuwd of we ze nog even mogen aanraken.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:02:28 #257
237554 Holograph
Compay Segundo
pi_91379114
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:00 schreef du_ke het volgende:

[..]

Auw, dat doet pijn. En opstarten in je eigen schuur (of een extra schuur) is geen optie? Je mag tegenwoordig zonder bouwvergunning of met een snelle vergunning best veel bouwen.
Of je gaat naar Maasdriel, daar zijn ze begonnen met het 'humaan handhaven' met vergunningen (= geen handhaving :D).
pi_91379156
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:02 schreef Holograph het volgende:

[..]

Of je gaat naar Maasdriel, daar zijn ze begonnen met het 'humaan handhaven' met vergunningen (= geen handhaving :D).
Maasdriel :D Dat staat dan ook bekend als afvoerputje vol tuig in de omgeving.
pi_91379557
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:02 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Net als dat Friese meisje van een aantal weken terug. 9 jaar procederen! Daar is heel wat te verbeteren.

Leers heeft trouwens al aangegeven ernaar te kijken
http://www.volkskrant.nl/(...)Abiram-serieus.dhtml

[..]

Natuurlijk reageren die "met afschuw", die ruiken bloed. Alsof Leers doelbewust dit meisje uit wilde gaan zetten. Gelukkig gaan deze koene ridders dit wel even fixen. De helden van onze samenleving, het neusje van de zalm, ik ben benieuwd of we ze nog even mogen aanraken.
Tja dat is ook weer politiek natuurlijk. We hebben nu een kabinet dat haar basis voor een groot deel heeft op het boos doen tegen buitenlanders en dan wordt een zaak als dit een makkelijk icoon voor protest tegen het kabinet.
pi_91379572
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:02 schreef Holograph het volgende:

[..]

Zal een lekker zooitje worden daar :P
pi_91379724
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:13 schreef du_ke het volgende:

[..]

Tja dat is ook weer politiek natuurlijk. We hebben nu een kabinet dat haar basis voor een groot deel heeft op het boos doen tegen buitenlanders en dan wordt een zaak als dit een makkelijk icoon voor protest tegen het kabinet.
Boos doen tegen buitenlanders als basis voor dit kabinet. Als het aan de linkerkant echt zo ervaren wordt snap ik dat gezuur wat beter.
pi_91379745
Wat is dit topic gigantisch gederailed trouwens _O-

Verhagen: Links voert verdrietige anticampagne
pi_91379895
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 19:58 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan nog zou het IND er prima voor kunnen kiezen om de procedure even op te schorten. Als een moeder zo'n ziek kind heeft kan ze zich toch nooit goed voorbereiden op een rechtzaak?

En het gaat ook om het principe hoe je als samenleving met dit soort gevallen omgaat.
Hoe moeten ze de procedure dan even opschorten? Ze zijn niet degenen die een beroepsprocedure starten en ze kunnen 'm ook niet stilleggen. De rechtbank kan evt de zitting iets vooruit schuiven maar dat kan de IND niet zelfstandig beslissen.
pi_91379913
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:16 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Boos doen tegen buitenlanders als basis voor dit kabinet. Als het aan de linkerkant echt zo ervaren wordt snap ik dat gezuur wat beter.
Ik ervaar juist dit kabinet als zuur en rancuneus zo van "wij gaan eens even lekker de linkse hobby's aanpakken omdat we vroeger op het schoolplein gepest werden :'( " Buiten dat en het boos doen tegen buitenlanders zie ik geen grotere lijn in dit kabinet.

En ja Rutte wou per se met de PVV aan de slag en dat is toch echt een one-issue partij die het moet hebben van het boos doen tegen buitenlanders.
pi_91379931
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:16 schreef Cerbie het volgende:
Wat is dit topic gigantisch gederailed trouwens _O-

Verhagen: Links voert verdrietige anticampagne
Ach uiteindelijk gaat het nog om het CDA :P.
pi_91379957
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:20 schreef justanick het volgende:

[..]

Hoe moeten ze de procedure dan even opschorten? Ze zijn niet degenen die een beroepsprocedure starten en ze kunnen 'm ook niet stilleggen. De rechtbank kan evt de zitting iets vooruit schuiven maar dat kan de IND niet zelfstandig beslissen.
Ze kunnen er wel om verzoeken. Dat lijkt me wel het minste wat ze kunnen doen.
pi_91380224
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:20 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ik ervaar juist dit kabinet als zuur en rancuneus zo van "wij gaan eens even lekker de linkse hobby's aanpakken omdat we vroeger op het schoolplein gepest werden :'( " Buiten dat en het boos doen tegen buitenlanders zie ik geen grotere lijn in dit kabinet.
Je ervaart het dus echt zo. Als we op dat niveau gaan denken zou ik het eerder benoemen als een kabinet dat eindelijk eens inziet dat die overdaad aan linkse hobbies slecht voor de samenhang in het land is.
quote:
En ja Rutte wou per se met de PVV aan de slag en dat is toch echt een one-issue partij die het moet hebben van het boos doen tegen buitenlanders.
Het lijkt me waarschijnlijker dat Rutte een groot aantal zetels zag.
pi_91380311
Om nog een bochtje af te snijden. De links-rechts indeling klopt niet.

Met links bedoelt men mensen die een externe locus of control hebben. Die met rechts worden aangeduid hebben een interne locus of control.

http://en.wikipedia.org/wiki/Locus_of_control
pi_91380699
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:27 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Je ervaart het dus echt zo. Als we op dat niveau gaan denken zou ik het eerder benoemen als een kabinet dat eindelijk eens inziet dat die overdaad aan linkse hobbies slecht voor de samenhang in het land is.
tja het komt mij allemaal zo verschrikkelijk rancuneus over. Ze doen geen dingen omdat ze ergens voor zijn maar omdat ze ergens tegen zijn. Het is allemaal vanuit een negatieve grondgedachte geredeneerd. En dat trekt mij niet zo :P.

quote:
[..]

Het lijkt me waarschijnlijker dat Rutte een groot aantal zetels zag.
Allicht een iets te groot deel van de VVD aanhang ziet ook het liefst een roomblank Nederland ;(.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:42:24 #270
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91380937
Du_ke is zo ontzettend zuur. Nu verwacht ik wel een reactie als 'nietes, jullie zijn zélf zuur', wat overigens weer een uiting zou zijn van zijn hoge zuurtegraad.
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_91380974
Echt niet, rechts is pas zuur.
pi_91381012
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:37 schreef du_ke het volgende:

[..]

tja het komt mij allemaal zo verschrikkelijk rancuneus over. Ze doen geen dingen omdat ze ergens voor zijn maar omdat ze ergens tegen zijn. Het is allemaal vanuit een negatieve grondgedachte geredeneerd. En dat trekt mij niet zo :P.
Zoals de PvdA nu bezig is? :P
quote:
[..]

Allicht een iets te groot deel van de VVD aanhang ziet ook het liefst een roomblank Nederland ;(.
Ik moet toegeven dat ik er niet rouwig om ben eindelijk in een roomblanke buurt te wonen. B-)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 20:44:37 #273
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_91381053
quote:
Op zaterdag 15 januari 2011 20:42 schreef Morendo het volgende:
Du_ke is zo ontzettend zuur. Nu verwacht ik wel een reactie als 'nietes, jullie zijn zélf zuur', wat overigens weer een uiting zou zijn van zijn hoge zuurtegraad.
du_ke lijkt op mijn geschifte boter.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
pi_91381067
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:43 schreef Monidique het volgende:
Echt niet, rechts is pas zuur.
HCl, dát is pas zuur.
pi_91381248
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 20:43 schreef Cerbie het volgende:

[..]

Zoals de PvdA nu bezig is? :P

[..]
Dat trekt me ook totaal niet :).
quote:
Ik moet toegeven dat ik er niet rouwig om ben eindelijk in een roomblanke buurt te wonen. B-)
Ik woon in de lokale 'achterstandswijk' maar hier gebeurt niks gelukkig :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')