Dan ga ik binnenkort maar eens een belletje geven naar mijn TC. Maar ik denk wel dat ik afhaak als het niet een van de twee usual wijken is. Heb wel eens andere gelopen maar door de intelligente mensen die die wijken ingedeeld hebben zijn al die andere echt kut om te lopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef loonytik het volgende:
wat een liefde voor de H&M pakjes <3ze gaan er zo makkelijk in idd . I WANT MORE
![]()
@Denzo kan prima doe ik ook gewoon doorgeven aan de leiding en kijken of het idd mogelijk is
typisch t5 ;dquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:02 schreef carboni het volgende:
Overigens ben ik geen fan van buslichtingszakken bij de schuifdeur, die de schuifdeur sluit minder snel/makkelijk als de achterdeur. Ding blijf vaak klemmen en dan gaat de boordcomputer zeiken in het duits "TUR RECHTS HINTER OFFEN" ipv "SERVICE JETZT"
Jawohl, *piep* bitte service jetzt! *piep* immer gerade ausquote:
Hier gaat de schuifdeur prima. En de enkele keer dat tie open blijft. Ach, ik rijd max. 400-600 meter dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:02 schreef carboni het volgende:
Overigens ben ik geen fan van buslichtingszakken bij de schuifdeur, die de schuifdeur sluit minder snel/makkelijk als de achterdeur. Ding blijf vaak klemmen en dan gaat de boordcomputer zeiken in het duits "TUR RECHTS HINTER OFFEN" ipv "SERVICE JETZT"
ik ben op vakantie dan, maar daar hoefde ik dus geen vrij voor te vragenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:27 schreef carboni het volgende:
Bedenkt me net... 30 apr valt op een zaterdag weer een dag geld krijgen voor feest vieren
heb m in de wikiOP gezet iig..quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:03 schreef gekkewiebel het volgende:
Nieuwe emolumentenschema
[ afbeelding ]
Hier is iedereen allang z'n vaste bestelling kwijt, hele nieuwe diensten etc. Raak maar gewend aan continue verandering.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef gekkewiebel het volgende:
Minder leuk nieuws hier vandaag. Het schijnt dat alle postbodes hun vaste bestelling kwijtraken, en dus in principe postsorteerder worden. Hoewel we al een tijd met Optivo werkten (ik weet niet of dat hier erg op van toepassing is) was dit toch wel een klap voor velen. Positief nieuws was iig dat er niet in 2011 maar pas in 2013 wordt begonnen met het opdoeken van VBG's (drie per maand!).
Ben benieuwd wat dit voor effect op mij heeft als zaterdagwerker, ik werk toch vaak zo'n 3 à 4 dagen doordeweeks, ben benieuwd of dat straks nog steeds zo makkelijk gaat, we zullen zien.
Bij mij ging het ook vrij snel. Begon om 07:30 en was om 13:00 klaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:03 schreef Taneli het volgende:
Weer een recordtijd hier, 11.45 al klaar! Weinig post, geen C1000 HaH meer () en vanochtend ook nog een half uur op de auto staan wachten, kortom had nog eerder klaar kunnen zijn!
Long story, maar in het kort:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:19 schreef xxiessiexx het volgende:
Hier ook mooie tijd klaar, 6:30 tot 13:00.
Hoezo geen C1000 HAH meer Taneli? Hier was het er nog wel
Bij ons komt de AH nog 'gewoon' op dinsdag samen met de Gamma en/of Blokker meestal, dus volgende week zaterdag ietsje drukker hier hooguit door de Makro...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:41 schreef Deezertje het volgende:
Normaal heb ik elke week C1000 op zaterdag, had vandaag alleen AH (die normaal bij VSP folders zit....) Dus geen C1000....
Mag hopen dat volgende week niet Makro + C1000 + AH is....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |