Dat is echt snel hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef loonytik het volgende:
De grote loop postwijken(+3 uur lopen) zijn hier in principe om 9 uur de deur uitsame voor de autowijken. En dan komen de kleinere wijken binnendruppelen
Ik begin meestal gewoon half 7 of tien voor half 7(vaag tijdstip maar dat is gewoon zo ._.) als ik de postbussen in moet.
Dat hang er vanaf hoe laat je school uit is, als dat vroeg in de middag is in principe wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 04:03 schreef electrocrash het volgende:
Hallo ik zou graag wat willen weten
1. i.v.m. met school,vrienden en andere dingen heb ik niet echt veel tijd, is dit een geschikte bijbaantje als postbezorger voor paar uurtjes door de week na school?
Ja, dat kanquote:2. Kun je kiezen hoeveel dagen je wilt werken?
Dat zou een probleem kunnen zijn, tenzij ze voor jou een wijk hebben die met een karretje (Postboy) gelopen wordt.quote:3. is het erg als je niet wil/kan fietsen?
Nee, het verdient heel erg slecht. Iemand van 18 krijgt EUR 3,74 per uur. Je kunt beter zaterdagbesteller worden, dan krijg je (bij 18 jaar) EUR 6,30 per uur.quote:4. verdient het goed voor een 18 jarige of kun je beter iets anders zoeken voor meer geld minder uren?
Daarna komen nog wel enkele wijken van 2.5 uur en 2 uur. die beginnen dan om 9 uur.. dus die zijn alsnog wel later klaar:<quote:Op zondag 23 januari 2011 10:06 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat is echt snel hoor.
Ik heb elke week een grote wijk van 3 uur en ga pas half 12 - 12 uur de deur uit en begin ook 8 uur. En daarna heb ik nog een kleine wijk van 1 uur en een oplosstuk.
Bij ons ook teveel zatedagmedewerkers nu. We hadden gisteren 3 mensen reserve in ons team. Dat was voordat het scenario maatwerk rustig werd, waardoor eigenlijk nog een paar andere mensen ook niks te doen hadden.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:37 schreef loonytik het volgende:
[..]
Daarna komen nog wel enkele wijken van 2.5 uur en 2 uur. die beginnen dan om 9 uur.. dus die zijn alsnog wel later klaar:<
Bij ons hebben je juist een overschot aan zaterdagbestellers x') en binnenkort raakt er een ook zijn autowijk kwijt aan"emotion (mmm schrijf het verkeerd geloof ik x))" zit er nog een extra bij :<
Ja gisteren een uitdraai gekregen, hoe het alleen niet te ondertekenen oid. Ik heb zelf geen idee waar het op gebaseerd is (na 2,5 jaarquote:Op zondag 23 januari 2011 15:59 schreef Think_Pad het volgende:
Hebben jullie trouwens ook een uitdraai van verlofuren gekregen? Ik kreeg dat vorige week, en moet het controleren en dan ondertekenen en inleveren.
Maar wat zijn die uren precies? Ik werk nog niet zo heel lang bij TNT dus ik weet niet hoe ik kan controleren of het juist is
Heb 4:25 volgens die uitdraai
In 'mijn' vesting komt er ook een wisseling van de wacht eind januari. Toch even achteraan gaan komende week dan. Bedankt voor de infoquote:Op zondag 23 januari 2011 17:43 schreef Smeich het volgende:
ja, kan soms zelfs wat langer duren. Ik had het gevoel dat mijn TC mijn verlofuren niet direct had laten uitbetalen want er was een wisseling van de wacht en beide wisten niet meer of zij het hadden gedaan..,,uhuh. Dus ik ben er zelf achter aangegaan en naar HR gebeld en inderdaad, die aardige man aan de telefoon kon mij vertellen dat dit inderdaad het geval was en dat ik er maar achter aan moest gaan want het schijnt vaker te gebeuren. Hij wist mij ook te vertellen dat het gehele proces zeker zestig dagen duurt, wat hij ook erg onzinnig vind.
Ik heb nog niks gehad.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:59 schreef Think_Pad het volgende:
Hebben jullie trouwens ook een uitdraai van verlofuren gekregen? Ik kreeg dat vorige week, en moet het controleren en dan ondertekenen en inleveren.
Maar wat zijn die uren precies? Ik werk nog niet zo heel lang bij TNT dus ik weet niet hoe ik kan controleren of het juist is
Heb 4:25 volgens die uitdraai
Moet wel fietstas op kunnen dus...quote:Op zondag 23 januari 2011 21:36 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Een gloednieuwe koga miyata van 3000 euro zou ik anders niet erg vinden hoor.
Hoe geniaal ben je danquote:Op zondag 23 januari 2011 20:07 schreef Taneli het volgende:
Ik zit zelf op 104 verlofuren, kan een half jaar vrij nemen op zaterdag!![]()
![]()
Kwam trouwens onderstaande foto tegen op de site van AT5, een Amsterdamse (zaterdag)postbode had blijkbaar niet zoveel zin om te werken en dacht z'n postwijk veilig vast te maken aan een brievenbus (![]()
):
[ afbeelding ]
En dan hopen dat het er maandag nog staat!quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:50 schreef carboni het volgende:
[..]
Moet wel fietstas op kunnen dus...
[ afbeelding ]
Maar misschien zijn die normtijden wel met een racefiets + wielrenner bepaald of deze postbode:quote:Op maandag 24 januari 2011 13:45 schreef Viper86 het volgende:
[..]
![]()
Denk dat zo'n fiets bij 5 keer stoepje op, stoepje af al afgeschreven kan worden.
quote:Op maandag 24 januari 2011 14:04 schreef carboni het volgende:
[..]
Maar misschien zijn die normtijden wel met een racefiets + wielrenner bepaald of deze postbode:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:27 schreef rub3n het volgende:
Gisteren was het bij 1 Service Point echt stervens druk (lees: veel pakketten). Had na mijn eerste servicepoint mijn halve bus al vol. Terwijl ik nog 2 servicepoints moest. De andere twee servicepoints maar (geheel tegen mijn principes in) via de zijdeur ingeladen.
Ik heb altijd een systeem in mijn bus. Via de zijdeur liggen netjes 6 buslichtingzakken gestapeld (2x3). En de servicepoints pak ik achterin. Dus netjes gestapeld. Zodat ik bij het lossen niet de halve bus in hoef te kruipen. Dat ging dus niet door gisteren!
[ [url=http://twitpic.com/show/thumb/3t14od.jpg]afbeelding ]*klikbaar[/url]
Nee totaal niet herkenbaar. Gaat hier altijd vloeiend de brievenbus in eigenlijk. Ik heb laatst nog een mail gestuurd aan de H&M of ze meer reclame willen maken, want ik breng graag H&M pakjes rond.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:42 schreef Balisto het volgende:
Vinden jullie die 'zachte' buspakjes waar kleding o.i.d. inzit, zoals van de H&M, ook zo vervelend?
Het zijn er vaak ook meerdere per adres, ik ben dan echt minuten bezig om het er allemaal in te proppen.
Ik ook, heb laatst zelf o.a. 10 H&M pakketjes besteld, de postbode belde zelfs aan om me te bedanken dat ik er voor gezorgd heb dat hij zulke goed passende pakketjes mag bezorgen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee totaal niet herkenbaar. Gaat hier altijd vloeiend de brievenbus in eigenlijk. Ik heb laatst nog een mail gestuurd aan de H&M of ze meer reclame willen maken, want ik breng graag H&M pakjes rond.
Verschilt per vestiging of ze mensen nodig hebben. Het is zeker mogelijk met een zaterdagcontract, heb zelf zelfs een half jaar 6 dagen per week gewerkt met een zaterdagcontractquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:06 schreef Denzo het volgende:
Weet iemand of het met een zaterdagcontract mogelijk is om eventueel doordeweeks nog extra wijkjes te lopen (mits die natuurlijk vrij zijn). Ik heb zo heel af en toe dat ik wel eens in moet vallen maar ik bedoel gewoon 2x in de week na school ofzo een wijkje lopen, kan de centen namelijk wel goed gebruiken
Maandag he, hier heb je dus nu ook servicepunten die zaterdag en zondag open zijn. En maar een gedeelte word voorgelicht maandagochtend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:27 schreef rub3n het volgende:
Gisteren was het bij 1 Service Point echt stervens druk (lees: veel pakketten). Had na mijn eerste servicepoint mijn halve bus al vol. Terwijl ik nog 2 servicepoints moest. De andere twee servicepoints maar (geheel tegen mijn principes in) via de zijdeur ingeladen.
Ik heb altijd een systeem in mijn bus. Via de zijdeur liggen netjes 6 buslichtingzakken gestapeld (2x3). En de servicepoints pak ik achterin. Dus netjes gestapeld. Zodat ik bij het lossen niet de halve bus in hoef te kruipen. Dat ging dus niet door gisteren!
[ [url=http://twitpic.com/show/thumb/3t14od.jpg]afbeelding ]*klikbaar[/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |