Dat heb ik gemerkt inderdaad, kon amper meer gewoon in bed liggen en gek genoeg krijg je na een dag pas door waar je nog meer last hebt.quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:53 schreef Ohrpolster. het volgende:
[..]
Da's kloteen niet om je te sarren, maar kan best zijn dat je je morgen slechter voelt. Toen ik laatst op m'n bek ging had ik in eerste instantie niet zoveel last, maar de 1-2 dagen daarna aan m'n hele linkerkant (spier)pijn. Sterkte ermee iig
Zo te zien niet, heb vandaag alleen loonstrook (welke bij mij ook prima meeviel, mja best veel gewerkt in de vakantie) en verlofurenoverzicht gekregen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:06 schreef Jesse_ het volgende:
Zijn de jaaropgaven al verstuurd?
Wil hem ondertussen wel eens hebben
Jezus.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:39 schreef Dionysiou het volgende:
Hier lang dagje.. van 05.00 tot 07.00 kranten en van 08.00 tot 17.00 TNT.
Ben helemaal gesloopt haha.
ik heb geloof ik een half uurtje buitengelopen, dus dat gaat me vrees ik niet redden. Tot half 3 binnen zitten voorbereiden, bleh! Had het echt zo gehad vanaf een uur of 1...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
ook een keer gehad ja. Juist doordat ik in de frisse lucht gewerkt had toen zette het niet door
Pff, het beste is als je om tien uur de deur uit bent eigenlijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:47 schreef sbientje het volgende:
[..]
ik heb geloof ik een half uurtje buitengelopen, dus dat gaat me vrees ik niet redden. Tot half 3 binnen zitten voorbereiden, bleh! Had het echt zo gehad vanaf een uur of 1...
dat komt bij ons helaas nooit voor. En aangezien ik nu een van de meer ervaren sorteerders ben, ben ik de sjaak. Ach, normaal vind ik het niet zo erg, maar nu voel ik me al niet zo lekker.. en dan dit nog..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:00 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Pff, het beste is als je om tien uur de deur uit bent eigenlijk.
Nee bij ons ook niet maar t zou wel lekker zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
dat komt bij ons helaas nooit voor. En aangezien ik nu een van de meer ervaren sorteerders ben, ben ik de sjaak. Ach, normaal vind ik het niet zo erg, maar nu voel ik me al niet zo lekker.. en dan dit nog..
Mijn lichaam wel.quote:
Hier beginnen de autodiensten pas om 9:00 met de voorbereiding. De meeste zijn om 10:30 de deur uit. Ik vaak pas om 11:00-11:30 omdat ik ook nog een andere wijk bij de dienst hebquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef Viper86 het volgende:
De autodiensten bij ons zijn meestal rond een uur of 9 de deur uit. De gewone fietswijken beginnen vaak een stukje later. ( 10 - 11 uur )
Loonstrookje ziet er goed uit.![]()
oh das vroeg.. dat is bij ons niet hoor.. de autowijken zijn denk ik zo rond 10 uur klaar, meestal vertrekken die na de koffiepauze en die is om 10 uurquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef loonytik het volgende:
De grote loop postwijken(+3 uur lopen) zijn hier in principe om 9 uur de deur uitsame voor de autowijken. En dan komen de kleinere wijken binnendruppelen
Ik begin meestal gewoon half 7 of tien voor half 7(vaag tijdstip maar dat is gewoon zo ._.) als ik de postbussen in moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |