abonnement Unibet Coolblue
pi_91530315
Hoi allemaal,

Binnenkort heb ik mijn rijbewijs en wil graag een bijbaantje waarbij ik ook lekker op de weg zit. Zodoende kwam ik uit bij chauffeur bij TNT. Op de site staat eigenlijk alleen maar standaardinformatie, dus daarom vraag ik het maar hier.
Zijn hier ervaringsdeskundigen? Leuk/niet leuk? Hoe ziet een werkshift eruit? En geldt die loontabel in OP nog steeds?
pi_91531453
Wanneer krijgen we weer salaris? Tabelletje in de TS is niet meer actueel :+
pi_91535053
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 16:51 schreef Balisto het volgende:
Vandaag bezorgd in een oude wijk met allemaal veel te kleine brievenbussen. }:| Er zat een dikke envelop bij met kartonnen rug, die ik door stevig in de lengte te vouwen er net doorheen kon duwen. Ik heb wel aangebeld, ook bij verschillende buren, maar in de hele straat leek er niemand thuis. :{

Toen het al op de mat lag bedacht ik me dat er misschien foto's of fotopapier in zou kunnen zitten, of iets anders wat niet gevouwen hoorde te worden. Ik voel me er nu best wel schuldig over als dat zo is. :@
Aan de andere kant, die mensen hebben een te kleine brievenbus, en op de brief zelf stond geen "niet vouwen". Niet mijn verantwoordelijkheid toch?
als er niet op staat 'niet vouwen' en het kan er dubbel in, dan gaat het er dubbel in bij mij. Moeten ze maar een normale bus hebben, jammer maar helaas. Voor die bol-pakketjes schrijf ik wel meestal een kennisgeving, maar soms vergeet ik die idd ook..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91541511
Een tijdje terug had ik voor één adres ineens een stuk of 15 brievenbuspakjes, was gewoon bijna een hele tas vol. En uiteraard was er niemand thuis én hadden ze een buitenbus. :') Dat heb ik toen toch maar bij de buren afgegeven, anders blijf je elke dag die zooi heen en weer slepen terwijl er toch nooit iemand thuis is :P

Maar, kennisgevingen? Hoe kom je daar überhaupt aan? Als ik geluk heb zit er zo'n rood boekje in één van de tassen met daarin een blaadje waarop ik m'n begin- en eindtijd in moet vullen, maar dat was het dan ook wel. :P
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_91541542
Het is al helemaal leuk om die pakketen dan ook te gaan inleveren bij het servicepunt. Dan staan ze er elke keer op dat ze het inscannen en dat je een overdrachtsbon tekent (net zoals bij agt). Staan ze elke keer te klunzen om die barcode op die bol.com doos te scannen. Als je ze vertelt dat dit post is die geen aanvullende diensten heeft dan kijken ze je aan alsof er water brand.

Hier is het de bedoeling dat er van die kennisgevingen in zo'n rode map zit. Maar zo'n rode map zit niet in de postbodewijken en vaak missen ze alsnog.
Bij de bupo staat een kast met veel van die dingen maar ik denk niet dat veel collega's altijd die kennisgevingen bij zich hebben.
pi_91543347
In de bezorgersmap kunnen kennisgevingen op. Als je je tijden erop zet: zet erbij: Graag kennisgevingen. Dan kunnen ze er zo een paar erbij in doen.
pi_91548697
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:22 schreef rub3n het volgende:
In de bezorgersmap kunnen kennisgevingen op. Als je je tijden erop zet: zet erbij: Graag kennisgevingen. Dan kunnen ze er zo een paar erbij in doen.
Haha ik vul de rechterkant van die bezorgrapporten nooit in, eigenwijs als ik ben. Er staat "postbezorger" boven en dat ben ik niet. :6 De begin en eindtijden kijken ze toch niet naar.
pi_91557450
de digitale salarisstrook is er *O*

bijna 900 euro, niet verkeerd!

edit - en ik ben omhooggegaan in salaris! dat had ik ook wel verwacht eigenlijk, maar toch leuk om te zien :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91570299
Deze week zijn ze begonnen met Georoute. Ik mocht vandaag wat plattegronden bestuderen die Georoute had gemaakt. Wat een puinhoop! Diverse huisnummers stonden er niet op, of op volkomen de verkeerde plaats! En dat was dan nog een simpele rechtoe rechtaan woonwijk.

Dus een programma dat duidelijk niet eens de adressen weet te vinden moet nu gaan uitrekenen wat de beste route langs die adressen is? Dat wordt ongetwijfeld een succes! |:(
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 19 januari 2011 @ 17:36:20 #85
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_91570359
Zei ik je toch
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_91575766
Ach als ie het in een normale wijk met "Kerkstraat 9" al niet voor elkaar krijgt dan beloofd dat nog heel wat voor de wijken in Lelystad waar ze zelfs met DigiD nog moeite mee hebben. Google maps is ook kansloos qua huisnummers. Hier bestaat dus 40% van de straten uit dit soort dingen en 25% uit wijken die bestaan uit 1 straatnaam.

Hier bijvoorbeeld is een google maps faal. Zitten duizenden in, TomTom heb je geen reet aan maar de routebeschrijving via bordjes komt altijd uit als je niet een afslag mist.
http://maps.google.com/ma(...)000944,0.002411&z=19
Twee keer Tjalk straatnr 19 huisnr 2 :')
pi_91585999
Nice, 150% extra uren gedraaid in december. Lekker salaris ^O^
Out for my own, to live my own way...
  woensdag 19 januari 2011 @ 21:55:11 #88
308865 Miepiekiekuut
Ik doe ook maar mijn best
pi_91586359
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:22 schreef rub3n het volgende:
In de bezorgersmap kunnen kennisgevingen op. Als je je tijden erop zet: zet erbij: Graag kennisgevingen. Dan kunnen ze er zo een paar erbij in doen.
Ik heb soms helemaal geen postbezorgersmapje erbij! 8)7
En dan vandaag (2e keer deze week :? ) post die echt niet door de brievenbus kan!
Een heel dik boekwerk, en één of ander onderdeel (ik denk zo'n gewicht van een klok, het was behoorlijk zwaar en massief, beide heel goed verpakt trouwens) Ik dacht dat dit bij pakketpost hoort, controleert men hier niet op? :@
Leven en laten leven
pi_91589198
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 17:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Deze week zijn ze begonnen met Georoute. Ik mocht vandaag wat plattegronden bestuderen die Georoute had gemaakt. Wat een puinhoop! Diverse huisnummers stonden er niet op, of op volkomen de verkeerde plaats! En dat was dan nog een simpele rechtoe rechtaan woonwijk.

Dus een programma dat duidelijk niet eens de adressen weet te vinden moet nu gaan uitrekenen wat de beste route langs die adressen is? Dat wordt ongetwijfeld een succes! |:(
Heb zelf ook een stapel van die dingen voor 1 DVG, wat een drama, moet je alle bussenfrontjes neerzetten, als ze nou willen bezuinigen, dan moeten ze dit niet invoeren, als je bedenkt dat ieder adres in Nederland gemapt moet worden, daar gaan zoveel uren inzitten.
pi_91590190
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 21:55 schreef Miepiekiekuut het volgende:

[..]

Ik heb soms helemaal geen postbezorgersmapje erbij! 8)7
En dan vandaag (2e keer deze week :? ) post die echt niet door de brievenbus kan!
Een heel dik boekwerk, en één of ander onderdeel (ik denk zo'n gewicht van een klok, het was behoorlijk zwaar en massief, beide heel goed verpakt trouwens) Ik dacht dat dit bij pakketpost hoort, controleert men hier niet op? :@
Niet echt. Had vorige maand zelfs een "echt" pakket er tussen zitten (6,75 portokosten + barcode), gelukkig was de bewoner thuis.
pi_91603644
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 22:48 schreef carboni het volgende:
Het is al helemaal leuk om die pakketen dan ook te gaan inleveren bij het servicepunt. Dan staan ze er elke keer op dat ze het inscannen en dat je een overdrachtsbon tekent (net zoals bij agt). Staan ze elke keer te klunzen om die barcode op die bol.com doos te scannen. Als je ze vertelt dat dit post is die geen aanvullende diensten heeft dan kijken ze je aan alsof er water brand.
Inderdaad ja
  donderdag 20 januari 2011 @ 18:14:11 #92
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_91621947
Vanochtend ineens verrast door de gladheid, schaafpartijen op m'n handen, armen en een pijnlijke pols waarvoor ik morgen foto's moet laten maken en een compleet verscheurde broek en de nodige plekken op een been. ;(
Wandelde maar naar m'n afhaalpunt en toen ik binnen kwam werd ik me toch een dosis duizelig en misselijk, maar even in de kantine gezeten en wat water op en toen trok het wel weer weg gelukkig.
Uitiendelijk nog een deel van m'n ochtendwijk gedaan en m'n middagwijk gelopen, benieuwd hoe de boel morgen voelt na een nachtje rust. :@
  donderdag 20 januari 2011 @ 18:46:50 #93
308865 Miepiekiekuut
Ik doe ook maar mijn best
pi_91623149
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:14 schreef Lastpost het volgende:
Vanochtend ineens verrast door de gladheid, schaafpartijen op m'n handen, armen en een pijnlijke pols waarvoor ik morgen foto's moet laten maken en een compleet verscheurde broek en de nodige plekken op een been. ;(
Uitiendelijk nog een deel van m'n ochtendwijk gedaan en m'n middagwijk gelopen, benieuwd hoe de boel morgen voelt na een nachtje rust. :@
*) Groot respect voor je hoor! Ik hoop dat er niets aan de hand is, sterkte! ~:)
Leven en laten leven
pi_91623435
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:14 schreef Lastpost het volgende:
Vanochtend ineens verrast door de gladheid, schaafpartijen op m'n handen, armen en een pijnlijke pols waarvoor ik morgen foto's moet laten maken en een compleet verscheurde broek en de nodige plekken op een been. ;(
Wandelde maar naar m'n afhaalpunt en toen ik binnen kwam werd ik me toch een dosis duizelig en misselijk, maar even in de kantine gezeten en wat water op en toen trok het wel weer weg gelukkig.
Uitiendelijk nog een deel van m'n ochtendwijk gedaan en m'n middagwijk gelopen, benieuwd hoe de boel morgen voelt na een nachtje rust. :@
Da's klote :{ en niet om je te sarren, maar kan best zijn dat je je morgen slechter voelt. Toen ik laatst op m'n bek ging had ik in eerste instantie niet zoveel last, maar de 1-2 dagen daarna aan m'n hele linkerkant (spier)pijn. Sterkte ermee iig ^O^
pi_91630160
Was vorig jaar ook gevallen en had een gekneusde knie na een paar dagen rust weer aan het werk gegaan,maar als het glad is dan doe ik kousen over mijn schoenen,is nog wel uitkijken maar werkt perfekt!!!!!
En als het glad is op de wegen dan ga ik lopend naar mijn wijk.
  donderdag 20 januari 2011 @ 21:55:12 #96
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_91634247
Krijgen we over het loon van December trouwens ook iets van feestuiterking? :P
Heb namelijk enorm veel overgewerkt.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_91635495
feestdagenuitkering heb je toch vorige maand al gehad :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 20 januari 2011 @ 22:18:40 #98
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_91635830
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:13 schreef sbientje het volgende:
feestdagenuitkering heb je toch vorige maand al gehad :D
Jammer, toen heb ik niks gewerkt _O-
Godver haha
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_91636384
Is maar iets van 35 euro voor een part time contract.
pi_91636671
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:18 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Jammer, toen heb ik niks gewerkt _O-
Godver haha
was geen bonus op je uren hoor, gewoon adhv je contract idd.. volgens mij had ik 25 euro ofzo, of 30
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 20 januari 2011 @ 22:42:50 #101
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_91637409
Oh gewoon contracturen, okey.. dan maakt het niks uit :P
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_91639594
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 22:26 schreef carboni het volgende:
Is maar iets van 35 euro voor een part time contract.
En 20 voor zaterdagbestellers.
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:14 schreef Lastpost het volgende:
Vanochtend ineens verrast door de gladheid, schaafpartijen op m'n handen, armen en een pijnlijke pols waarvoor ik morgen foto's moet laten maken en een compleet verscheurde broek en de nodige plekken op een been. ;(
Wandelde maar naar m'n afhaalpunt en toen ik binnen kwam werd ik me toch een dosis duizelig en misselijk, maar even in de kantine gezeten en wat water op en toen trok het wel weer weg gelukkig.
Uitiendelijk nog een deel van m'n ochtendwijk gedaan en m'n middagwijk gelopen, benieuwd hoe de boel morgen voelt na een nachtje rust. :@
Van zulke valpartijen kan je idd flink naar worden, heel je evenwicht verstoord, herkenbaar. Je zal er morgen volgens mij nog wel wat van voelen helaas.
pi_91639802
Ja hoi, ik ben een klant O+

Als een pakket op een verkeerd adres is afgeleverd en deze persoon is niet eerlijk en besluit de hele rotzooi te houden?
Gaat de TNT de spullen dan weer ophalen of wat gaat er gebeuren?

En hoe kan een verzekerd pakket bij een verkeerd adres geleverd zijn?

Ik ben er zoooo klaar mee :')
pi_91640885
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef BaraCuda het volgende:
Ja hoi, ik ben een klant O+

Als een pakket op een verkeerd adres is afgeleverd en deze persoon is niet eerlijk en besluit de hele rotzooi te houden?
Gaat de TNT de spullen dan weer ophalen of wat gaat er gebeuren?

En hoe kan een verzekerd pakket bij een verkeerd adres geleverd zijn?

Ik ben er zoooo klaar mee :')
0900-0990 (10 ct/min)

Ja geen 058-2333 333 meer, mensen moeten nu dokken voor het bespaar van onze bazen.
Je kan ook twitteren :') naar TNT Post webcare.

TNT zal er wel niet achteraan gaan, maar je kunt altijd aangifte doen bij de politie. Aangezien het een pakket is, is het bezorgd door subcontractors van pakketservice die betaald krijgen per geleverd pakketje. Is goedkoper.
pi_91641711
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:48 schreef carboni het volgende:

[..]

0900-0990 (10 ct/min)

Ja geen 058-2333 333 meer, mensen moeten nu dokken voor het bespaar van onze bazen.
Je kan ook twitteren :') naar TNT Post webcare.

TNT zal er wel niet achteraan gaan, maar je kunt altijd aangifte doen bij de politie. Aangezien het een pakket is, is het bezorgd door subcontractors van pakketservice die betaald krijgen per geleverd pakketje. Is goedkoper.
Thanks voor je reactie, ik heb voorlopig even het probleem bij de verzender gelegd.

Ik zal in elk geval nooit meer via TNT zelf iets versturen. En je wil niet weten hoeveel mensen daar hetzelfde over denken :X

Weltrusten enzo O+
pi_91642423
de alternatieven zijn niet veel beter, in mijn ogen :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91643314
Idd, je hebt UPS en FEDEX (verstuurt niet binnen NL) maar dan ben je heel veel geld kwijt.
UPS kost je minstens 13 euro en dan is het niet verzekerd + je kan een eind rijden als je niet thuis kan zijn en je moet ook nog is thuis zijn om het af te geven
DHL is goedkoper maar die versturen via selekvracht oftewel de huisvrouwen in rammelbakken.


[ Bericht 13% gewijzigd door carboni op 21-01-2011 00:51:48 ]
pi_91643677
Selektvracht :') Zie ik hier regelmatig rijden, inderdaad zo'n in zichzelf mompelende huisvrouw met pittig kapsel in een Nissan Micra die bijna door z'n assen zakt van alle pakjes. Geen gezicht :D

Maar goed, het doel heiligt de middelen, lijkt me.
"You wanna be bald? Do what I did: wait a while. In the meantime, there is no excuse for running around looking like a freshly circumcised dick."
pi_91646491
pas kreeg ik een pakket van selektvracht dat helemaal naar de rook stonk,
Die rookte gewoon in d'r station en alles zal wel gestonken hebben :X
pi_91652333
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 05:17 schreef tntster het volgende:
pas kreeg ik een pakket van selektvracht dat helemaal naar de rook stonk,
Die rookte gewoon in d'r station en alles zal wel gestonken hebben :X
Dat heb ik pas ook nog gehad :{
Selektvracht :r
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_91653165
dat is toch echt wel te ranzig!
Ik heb ooit een heel onbeleefde chauffeur van ups getroffen.. heeft het voor mij meteen verpest :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91658629
dan heb je ook nog de DPD heb ik zelf niet zoveel mee eigenlijk.... met de rest van de pakketbezorgers nog geen last van gehad ging allemaal prima ^O^ heb ze hier allemaal wel aan de deur gehad :P
pi_91658877
Geld is binnen, maar nog geen loonstrook...
pi_91660739
same! wel een stuk meer als ik verwacht had.. niet erg natuurlijk! maar ben nu wel benieuwd naar die loonstrook :P van waar dat vandaan komt :P

[ Bericht 22% gewijzigd door loonytik op 21-01-2011 15:01:36 ]
pi_91661222
Hier ook meer geld dan verwacht, zal wel veel ORT toeslag bij zitten, maar idd geen loonstrook, zal morgen wel komen.
pi_91663845
Er is vandaag een pakketje onder rembours naar mij verzonden. Die wordt dan maandag pas aangeboden toch? Is het mogelijk om dat pakketje morgen al op te halen bij het sorteercentrum?
Anders heb ik het pakketje pas vrijdag omdat ik gewoon moet werken volgende week.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:05:17 #117
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_91663914
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:03 schreef FrankRicard het volgende:
Er is vandaag een pakketje onder rembours naar mij verzonden. Die wordt dan maandag pas aangeboden toch? Is het mogelijk om dat pakketje morgen al op te halen bij het sorteercentrum?
Anders heb ik het pakketje pas vrijdag omdat ik gewoon moet werken volgende week.
Doen ze niet sorry, voor bedrijven willen ze nog wel eens uitzonderingen maken maar dat komt omdat MyTNT Businesspost in het sorteercentrum zit bij ons.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 16:06:23 #118
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_91663965
Zelf ook mijn geld binnen, ook meer dan verwacht O+ Lekker hoor, haha.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_91664528
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:05 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Doen ze niet sorry, voor bedrijven willen ze nog wel eens uitzonderingen maken maar dat komt omdat MyTNT Businesspost in het sorteercentrum zit bij ons.
Pakjegemak is dan een uitkomst. Helaas is dat bij heel veel webwinkels geen optie.
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_91664653
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 23:25 schreef BaraCuda het volgende:
Ja hoi, ik ben een klant O+

Als een pakket op een verkeerd adres is afgeleverd en deze persoon is niet eerlijk en besluit de hele rotzooi te houden?
Gaat de TNT de spullen dan weer ophalen of wat gaat er gebeuren?

En hoe kan een verzekerd pakket bij een verkeerd adres geleverd zijn?

Ik ben er zoooo klaar mee :')
Als het een verzekerd pakket is lijkt het mij simpel: neem contact op met de afzender en laat weten dat je het nooit gehad hebt. TNT moet dan gaan onderzoeken wat er met het pakket gebeurd is, en bij vermissing een schadebedrag gelijk aan het verzekerde bedrag uitbetalen aan de afzender.

Jij hebt iets gekocht bij de afzender, dus met die persoon moet je contact opnemen. De afzender moet het vervolgens zelf maar uitzoeken met TNT.

TNT is helaas niet meer wat het geweest is, maar de concurrentie is nog veel beroerder is mijn ervaring, en/of stukken duurder (DHL, Fedex, UPS). Selektvracht is een amateuristisch zootje, en echt de absolute bottom of the barrel is GLS. Dat is echt een ramp. Ik koop veel via Ebay, voornamelijk uit het buitenland, en heb dus redelijk wat ervaring met deze bedrijven. FedEx en UPS zijn peperduur, dus dan blijven TNT, Selectvracht, DHL en GLS over. En dan is TNT echt nog het minste van deze 4 kwaden. En dat zeg ik niet omdat ik er zelf werk (bij TNT Post overigens, niet bij TNT Pakketservice).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_91664705
Ik ben ook aangenaam verrast door mijn salaris. :) Het is een stuk meer dan het aantal gewerkte uren keer mijn uurloon, dus ik ben erg benieuwd naar de salarisspecificatie.
pi_91671315
Als iedereen verrast is dat het zoveel is en de strookjes er nog niet zijn dan is het misschien weer een fout. Hadden we vorig jaar ook niet zo iets? :(
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 16:20 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Als het een verzekerd pakket is lijkt het mij simpel: neem contact op met de afzender en laat weten dat je het nooit gehad hebt. TNT moet dan gaan onderzoeken wat er met het pakket gebeurd is, en bij vermissing een schadebedrag gelijk aan het verzekerde bedrag uitbetalen aan de afzender.

Jij hebt iets gekocht bij de afzender, dus met die persoon moet je contact opnemen. De afzender moet het vervolgens zelf maar uitzoeken met TNT.

TNT is helaas niet meer wat het geweest is, maar de concurrentie is nog veel beroerder is mijn ervaring, en/of stukken duurder (DHL, Fedex, UPS). Selektvracht is een amateuristisch zootje, en echt de absolute bottom of the barrel is GLS. Dat is echt een ramp. Ik koop veel via Ebay, voornamelijk uit het buitenland, en heb dus redelijk wat ervaring met deze bedrijven. FedEx en UPS zijn peperduur, dus dan blijven TNT, Selectvracht, DHL en GLS over. En dan is TNT echt nog het minste van deze 4 kwaden. En dat zeg ik niet omdat ik er zelf werk (bij TNT Post overigens, niet bij TNT Pakketservice).
Het kan echt niet slechter dan selekvracht hoor :') Het meest genaaid is eigenlijk DHL(4You), die internationaal een goede naam heeft maar binnenlands heel via selekvracht bezorgen en dat eigenlijk niet de aan de klant communiceren.
TNT is zo goed als je chauffeur maar aangezien ze daar nu ook steeds minder betalen daal de kwaliteit daar ook mee.

[ Bericht 39% gewijzigd door carboni op 21-01-2011 19:22:58 ]
pi_91676906
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:05 schreef carboni het volgende:
Als iedereen verrast is dat het zoveel is en de strookjes er nog niet zijn dan is het misschien weer een fout. Hadden we vorig jaar ook niet zo iets? :(
Wat ging er toen fout dan? Ik ga niet terugbetalen hoor. :{w
pi_91681625
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 20:56 schreef Balisto het volgende:

[..]

Wat ging er toen fout dan? Ik ga niet terugbetalen hoor. :{w
Als het fout gegaan is wel dus. Maar heb even opgezocht hoe het nou zat: was vorig jaar februari dat ze een fout gemaakt hadden en toen hebben ze een voorschot betaald. Maar dat voorschot klopte meestal precies.
pi_91687672
Ik wil m'n salaris ook wel weten :P
Maar ben te lui om m'n random reader te pakken

Morgen weer half zeven beginnen, voor zulke tijden kan je gewoon niet op tijd gaan slapen :')
  zaterdag 22 januari 2011 @ 10:53:24 #126
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_91698216
Ik heb gewoon m'n vaste uren gekregen terwijl ik in december zat uren extra heb gedraaid, maar weer langs de teamchef volgende week. :+
  zaterdag 22 januari 2011 @ 11:02:29 #127
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_91698389
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 18:53 schreef Ohrpolster. het volgende:

[..]

Da's klote :{ en niet om je te sarren, maar kan best zijn dat je je morgen slechter voelt. Toen ik laatst op m'n bek ging had ik in eerste instantie niet zoveel last, maar de 1-2 dagen daarna aan m'n hele linkerkant (spier)pijn. Sterkte ermee iig ^O^
Dat heb ik gemerkt inderdaad, kon amper meer gewoon in bed liggen en gek genoeg krijg je na een dag pas door waar je nog meer last hebt.
M'n rib doet sinds gisteren bijzonder veel pijn, schaafwonden op plekken die ik niet eens eerder had opgemerkt en alles is trekkerig.
Gelukkig weekend en pas dinsdag weer beginnen, hoop dat het dan toch wel weer meevalt allemaal. :P
pi_91699771
Ik ben moed aan het verzamelen om mijn boerenwijk te gaan rijden. Ik heb namelijk een Opel Combo als huurauto. In dat ding sleep je bijna met je kont over het asfalt, dus uitstappen is een hele opgave... Helemaal met mijn omvang. Even thuis een zooi boterhammen eten en ik ga maar op pad denk ik...
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 22 januari 2011 @ 12:00:32 #129
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_91699880
Sterkte
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_91704684
Zijn de jaaropgaven al verstuurd?
Wil hem ondertussen wel eens hebben :)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_91706461
Vandaag was wel redelijk dagje, 10:35 begonnen, 14:20 klaar met m'n wijk.

Had 6 tassen in totaal (eigenlijk 5,5) waarvan het grootste deel HAH.

Ik vond de HAH wel irritant, dat kleine AH Bonus foldertje bleef vaak hangen omdat ik hem onderop m'n stapeltje wat ik in de bus gooide had.

En die Bonaparte gidsen waren ook vervelend (redelijk zwaar waardoor ze naar beneden gaan hangen in je bundel).

Maar het was droog, en ik was aardig snel klaar dus verder weinig te klagen :)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 15:49:20 #132
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_91708111
Kort dagje vandaag. 06:15 begonnen en was al om 13:00 klaar. :)

Merk wel dat ik zonder boco een stukje sneller optrek en afrem dan voorheen. :P :')
Nothing is what it seems
pi_91709566
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 14:06 schreef Jesse_ het volgende:
Zijn de jaaropgaven al verstuurd?
Wil hem ondertussen wel eens hebben :)
Zo te zien niet, heb vandaag alleen loonstrook (welke bij mij ook prima meeviel, mja best veel gewerkt in de vakantie) en verlofurenoverzicht gekregen.

Hier ook kort dagje van 6:30 tot 13:00 uur. Wel veel post, waardoor m'n tc me een wijk minder liet lopen :7
  zaterdag 22 januari 2011 @ 17:39:39 #134
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_91712496
Hier lang dagje.. van 05.00 tot 07.00 kranten en van 08.00 tot 17.00 TNT.

Ben helemaal gesloopt haha.
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_91712607
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:39 schreef Dionysiou het volgende:
Hier lang dagje.. van 05.00 tot 07.00 kranten en van 08.00 tot 17.00 TNT.

Ben helemaal gesloopt haha.
Jezus.
Bed al gevonden? :P
pi_91712705
jaaropgaaf is toch meestal pas begin feb?

bij ons was het ook een rotdag, en volgens mij word ik ziek.. heb de hele dag met van die spaghettibenen gelopen, maar nu ik klaar ben voel ik me echt slap... Hopelijk valt het mee :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 22 januari 2011 @ 17:45:09 #137
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_91712784
ook een keer gehad ja. Juist doordat ik in de frisse lucht gewerkt had toen zette het niet door :P
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_91712903
quote:
14s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef Peterselieman het volgende:
ook een keer gehad ja. Juist doordat ik in de frisse lucht gewerkt had toen zette het niet door :P
ik heb geloof ik een half uurtje buitengelopen, dus dat gaat me vrees ik niet redden. Tot half 3 binnen zitten voorbereiden, bleh! Had het echt zo gehad vanaf een uur of 1...
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91713500
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:47 schreef sbientje het volgende:

[..]

ik heb geloof ik een half uurtje buitengelopen, dus dat gaat me vrees ik niet redden. Tot half 3 binnen zitten voorbereiden, bleh! Had het echt zo gehad vanaf een uur of 1...
Pff, het beste is als je om tien uur de deur uit bent eigenlijk.
pi_91713617
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:00 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Pff, het beste is als je om tien uur de deur uit bent eigenlijk.
dat komt bij ons helaas nooit voor. En aangezien ik nu een van de meer ervaren sorteerders ben, ben ik de sjaak. Ach, normaal vind ik het niet zo erg, maar nu voel ik me al niet zo lekker.. en dan dit nog..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91713642
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:02 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat komt bij ons helaas nooit voor. En aangezien ik nu een van de meer ervaren sorteerders ben, ben ik de sjaak. Ach, normaal vind ik het niet zo erg, maar nu voel ik me al niet zo lekker.. en dan dit nog..
Nee bij ons ook niet maar t zou wel lekker zijn :')
pi_91713791
haha ja idd, het zou wel lekker zijn das waar :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:55:33 #143
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_91715702
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 17:41 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Jezus.
Bed al gevonden? :P
Mijn lichaam wel.

En jezus dat Optivo is echt vreselijk. Ik was er totaal niet mee bekend omdat we een TC hadden die alles wel oké vond maar die is nu naar een andere vestiging en we kregen iemand die eerst bij DHL Mail zat volgensmij. En die deed meteen zo streng en dan zegt ie steeds; Ja sorry, Procedure niet persoonlijk. Zo kom je niet echt goed over. :P
Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 18:58:04 #144
153189 Viper86
Hakuna matata
pi_91715804
De autodiensten bij ons zijn meestal rond een uur of 9 de deur uit. De gewone fietswijken beginnen vaak een stukje later. ( 10 - 11 uur )

Loonstrookje ziet er goed uit. :) :7
Nothing is what it seems
pi_91716007
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef Viper86 het volgende:
De autodiensten bij ons zijn meestal rond een uur of 9 de deur uit. De gewone fietswijken beginnen vaak een stukje later. ( 10 - 11 uur )

Loonstrookje ziet er goed uit. :) :7
Hier beginnen de autodiensten pas om 9:00 met de voorbereiding. De meeste zijn om 10:30 de deur uit. Ik vaak pas om 11:00-11:30 omdat ik ook nog een andere wijk bij de dienst heb :(
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 22 januari 2011 @ 19:40:41 #146
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_91717638
als ik sorteer begin ik ook pas om 9:15 uur. Als ik alleen dan de autoroute moest sorteren dan was ik normaal wel om 10:15 uur de deur uitgeweest, maar er is dan nog een wijk en daarvoor moet je zeker een uur extra rekenen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_91719132
De grote loop postwijken(+3 uur lopen) zijn hier in principe om 9 uur de deur uit :P same voor de autowijken. En dan komen de kleinere wijken binnendruppelen :X Ik begin meestal gewoon half 7 of tien voor half 7(vaag tijdstip maar dat is gewoon zo ._.) als ik de postbussen in moet.
pi_91722215
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef loonytik het volgende:
De grote loop postwijken(+3 uur lopen) zijn hier in principe om 9 uur de deur uit :P same voor de autowijken. En dan komen de kleinere wijken binnendruppelen :X Ik begin meestal gewoon half 7 of tien voor half 7(vaag tijdstip maar dat is gewoon zo ._.) als ik de postbussen in moet.
oh das vroeg.. dat is bij ons niet hoor.. de autowijken zijn denk ik zo rond 10 uur klaar, meestal vertrekken die na de koffiepauze en die is om 10 uur :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_91722454
Ik ben volgens mij altijd de eerste die bij ons vestiging vertrekt, meestal tussen 8.35 en 8.45. Maar goed in december was ik dan ook wel regelmatig ruim 5 uur kwijt aan de wijk.

Salaris ook meer dan verwacht :)
pi_91724627
172 meeruren:D lekker salaris!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')