Ik ook.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:06 schreef Cerbie het volgende:
Vandaag een enveloppe voor de ECCO-schoenenkorting binnengekregen
Alleen ben ik geen medewerker meerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:42 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb er in 4 jaar tijd nog maar één keer gebruik van gemaakt.Na 2 maanden zaten er al gaten in de zool.
![]()
Ik denk dat ik net de verkeerde uitgekozen heb.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:18 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Alleen ben ik geen medewerker meer![]()
Maandag ff bellen. Heb ze vorig jaar opgemaakt, ecco's ftw!
Oh, ik bedoelde post die vanuit het buitenland hierheen komt. Dus een brief die in Duitsland of China gepost is.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:15 schreef Peterselieman het volgende:
in principe wordt het tegelijk verwerkt ja. Als het goed is moet de brief in het sorteerproces in het juiste vakje voor het land terecht komen. Daarna wordt deze post richting schiphol gebracht waarna het met vliegtuigen verder vervoerd wordt. Ik weet trouwens niet of er voor de verschillende Europese landen zoals Duitsland en België nog een tussenslag in het sorteren is.
ik heb ook eccos, maar ben er niet zo tevreden over. Ze lopen wel prima, maar ze zijn zo lek als een gieter, al vanaf toen ik ze heb gekocht eigenlijk. En nu laat de zool los ook nog. Maar weer eens nieuwe halen..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:19 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik net de verkeerde uitgekozen heb.![]()
Ze zien er voor de rest qua design enzo wel goed uit.
Same here, lang leve de Slingerweg...quote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:56 schreef sbientje het volgende:
vandaag was WEER de HSM kapot hier... altijd de 'onze' .
Waarom loop jij dan niet op je handen de post?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:42 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb er in 4 jaar tijd nog maar één keer gebruik van gemaakt.Na 2 maanden zaten er al gaten in de zool.
![]()
Ik wacht al een half jaar op de kleding, dus het duurt nog langer?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:26 schreef loonytik het volgende:
ik had pas na een jaar of wel meer mijn TNT kleding !ahd wel al een tnt jasje gekregen want daar hebben ze een paar van op reserve
Dan heb je nog geluk, zal de laatste nwe auto worden.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 23:36 schreef rub3n het volgende:
Ik weet niet hoe het zit met het bezorgen van post in een woonwijk. Maar ik vind het tijdens haalroutes en mijn boerenwijk toch wel prettig iets van TNT aan te hebben.
Ik gooi nog wel eens gedachteloos post in een brievenbus, en rijd dan terug om dat te herstellen. Dan zit je in dat brievenbusje te vissen. Beetje raar als je dan geen TNT kleding aan hebt!
Vandaag zaterdag 2 in de huurauto Opel Combo gedaan. Echt op het industrie en bungalow park is het een opgave. Dat in en uitstappen steeds. Maar voor de rest rijdt tie wel prima.
We schijnen een (spiksplinternieuwe) VW Caddy ervoor terug te krijgen (met elec. ramen) of anders een Renault Kangoo.
Beiden hebben zijn voordelen. Electrische ramen is natuurlijk uberhandig in de winter. Maar in de Renault kun je je HAH in een mooi vak leggen. Ook fijn!
Maar ik heb toch liever de Caddy haha. Die HAH leg ik wel in een kratje!
kan wel, niks. Kon altijd al maar 3 jaar geleden moest het nog eerst in een verzamelenvelop.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:01 schreef Miepiekiekuut het volgende:
Vraagje";![]()
Post gefrankeerd door een frankeerautomaat kan je niet gewoon in een gewone brievenbus gooien toch? Wat kan er misgaan als men dit wel doet?
Da's wel erg snel. Het probleem met die Ecco's is dat de zool een combinatie is van een zachte, poreuze binnenzool (zodat je lekker zacht loopt), en een harde buitenlaag. Op het moment dat de buitenzool versleten begint te raken (bij mij als eerste steevast bij de binnenzijdes van de hak) komt de binnenzool bloot te liggen, en is de zool niet waterdicht meer. En door de samenstelling van de zool is repareren of opnieuw verzolen geen optie.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:42 schreef Viper86 het volgende:
[..]
Ik ook.
Heb er in 4 jaar tijd nog maar één keer gebruik van gemaakt.Na 2 maanden zaten er al gaten in de zool.
![]()
Ik denk niet dat het bij ons veel effect heeft. Van de 6 fulltimers in mijn DVG zijn er 2 chauffeur (dus de raken hun dienst niet aan een pbz kwijt), 3 zijn er 55+ (dus hebben een aangepaste 55+ bestelling) en nr 6 is de postbode-plus (dus die heeft sowieso geen bestelling).quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:30 schreef gekkewiebel het volgende:
Minder leuk nieuws hier vandaag. Het schijnt dat alle postbodes hun vaste bestelling kwijtraken, en dus in principe postsorteerder worden. Hoewel we al een tijd met Optivo werkten (ik weet niet of dat hier erg op van toepassing is) was dit toch wel een klap voor velen. Positief nieuws was iig dat er niet in 2011 maar pas in 2013 wordt begonnen met het opdoeken van VBG's (drie per maand!).
Ben benieuwd wat dit voor effect op mij heeft als zaterdagwerker, ik werk toch vaak zo'n 3 à 4 dagen doordeweeks, ben benieuwd of dat straks nog steeds zo makkelijk gaat, we zullen zien.
Die autodiensten gaan weg, ws. dit jaar alquote:Op zondag 30 januari 2011 01:24 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het bij ons veel effect heeft. Van de 6 fulltimers in mijn DVG zijn er 2 chauffeur (dus de raken hun dienst niet aan een pbz kwijt), 3 zijn er 55+ (dus hebben een aangepaste 55+ bestelling) en nr 6 is de postbode-plus (dus die heeft sowieso geen bestelling).
Die fulltimers kunnen echt niet zomaar postsorteerder worden, want je kunt niet 8 uur per dag sorteren, zoveel sorteerwerk is er niet. En om 11.00 uur moeten alle wijken af zijn ivm afvoer naar de depots. Nu kun je theoretisch wel om 3 uur 's nachts beginnen, maar dan is de meeste post nog niet binnen.
En zolang de uitstroom van postbezorgers even groot is als de instroom blijft er hier nog zat werk over. Er lopen hier dagelijks tientallen uitzendkrachten en zaterdagwerkers rond.
Ik hoorde ook dat de sluiting van de kantoren is uitgesteld. De komende jaren worden er bij ons nog twee kleinere kantoren bijgepropt, en wij zelf gaan waarschijnlijk pas in 2015 dicht.
Bedankt voor de ophelderingquote:Op zaterdag 29 januari 2011 19:28 schreef Peterselieman het volgende:
Vanuit het buitenland is het traject precies andersom. Als het even kan worden ze in Amsterdam in de machines gegooid en kun je die brieven de volgende dag op de mat vinden.
Hoeveel contracten heb je eigenlijk gehad? Je mag nu na je derde tijdelijke contract ook nog een vierde krijgen (=een tijdelijke maatregel)quote:Op zondag 30 januari 2011 16:29 schreef xxiessiexx het volgende:
Zo te zien gaat er weer een nieuwe TC komen. Ben benieuwd of deze TC me nog even een vast contract kan geven (dromen kan altijd) want anders ga ik de vierde TC in drie jaar niet meer meemaken
Is er bij jullie ook zo vaak een nieuwe TC gekomen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |