Had je dat nou op vakantie gedaan?quote:
Aah Strega, wat vervelend! Ik hoop dat het meevalt, maar kan me goed indenken dat je een knoop in je maag hebtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef Strega het volgende:
Verdomme, Midas is hier anderhalve dag al hangerig, eet weinig, slaapt veel, 4 maanden nu, tandvlees wat dik, dus wij denken wisselen.
Ineens heeft hij er ook buikpijn bij.
Dat we hem van z'n kussen pakten alweer in slaap, hing hij als een dweil.
Wilde alleen heel zachtjes knuffelen. Gisteren had ik hem al speciaal kitten vitamine drank gegeven en nutrigel. Maar nu lijkt hij opeens zo minnetjes.
Pagan is nu met hem in mand, met kruik en dekens naar de dierenkliniek.
Ik zit natuurlijk weer met een knoop in mijn maag.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef Strega het volgende:
Verdomme, Midas is hier anderhalve dag al hangerig, eet weinig, slaapt veel, 4 maanden nu, tandvlees wat dik, dus wij denken wisselen.
Wilde alleen heel zachtjes knuffelen. Gisteren had ik hem al speciaal kitten vitamine drank gegeven en nutrigel. Maar nu lijkt hij opeens zo minnetjes.
Ja, de eerste minuut wil je ze echt tegen het plafond schoppenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:49 schreef Oognip het volgende:
Dat lijkt me zo kriebelen! Heb ik gelijk of niet?
Was inderdaad op vakantie, anders zou ik die flauwekul niet doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Had je dat nou op vakantie gedaan?
Ja ik lurkte al ff stiekum mee zo af en toe![]()
ach ik hoop niets ernstigs, dat is toch die kleine rooie katerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef Strega het volgende:
Lijkt me heul vreemd ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:55 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, de eerste minuut wil je ze echt tegen het plafond schoppen
Het waren er ook best veel omdat ze niet zo'n trek hadden in de voeten van mijn reisgenoot.
[..]
Was inderdaad op vakantie, anders zou ik die flauwekul niet doen
Oh Qtje tochquote:
TNX!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:56 schreef indaha het volgende:
Vamperotica nog gefeliciteerd met je zoon
^^quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Muis006 het volgende:
Sterkte P+S! Ik hoop heel erg dat het goed afloopt.
Ja ik ook, op een of andere manier heb ik echter een heel naar unheimisch gevoelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Muis006 het volgende:
Ja, net 4 maanden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:55 schreef indaha het volgende:
[..]
ach ik hoop niets ernstigs, dat is toch die kleine rooie kater
Dat moet je niet doen! Denk aan de Law of Attraction enzo. Positief blijven!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja ik ook, op een of andere manier heb ik echter een heel naar unheimisch gevoel
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:54 schreef Muis006 het volgende:
Had ik niet eerder gelezen, maar idd. van harte!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:56 schreef indaha het volgende:
Vamperotica nog gefeliciteerd met je zoon
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Strega, ik hoop dat het meevalt met Midas en dat hij snel weer opknapt
Enkelkaas dan en zij had anti-muggenspul op haar voeten.quote:Waarom lustten die visjes hem niet, APK?Had jij lekkerdere tenenkaas?
Ja probeer ik ook, daarom post ik hier ook even!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat moet je niet doen! Denk aan de Law of Attraction enzo. Positief blijven!
Hoi.quote:
Lees eens een stukkie verder terug lieffiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat duurt de tijd lang als je wacht op wat de dierenarts zegt hè
Well helloooooquote:
Ja, de dierenkliniek is ook eerst een half uurtje rijden.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:01 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat duurt de tijd lang als je wacht op wat de dierenarts zegt hè
Ik probeerde alle PI's tegelijk te doen, maar dat lukte niet...quote:
Open er een topic over in Feedback!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:04 schreef APK het volgende:
[..]
Ik probeerde alle PI's tegelijk te doen, maar dat lukte niet...
Tsssquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Well hellooooo![]()
Ik heb WIDM gisteren gewoon gemist, was het vergeten![]()
Ja, maar even afwachten idd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:05 schreef Lottekoekkie het volgende:
hier is de DA ook niks dus ook stukkie verder
Dat bedoelde ik met tijd Strega, sterkte en fingers crossed
Gelukkig wel, ja!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:05 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Tsss
Gelukkig is er uitzendinggemist!
Nein, keine Musikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:01 schreef APK het volgende:
Enkelkaas dan en zij had anti-muggenspul op haar voeten.![]()
Kan jij trouwens de muziek bij dat filmpje horen?
Volgens youtube is dat nummer geblocked in Duitsland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:07 schreef Lottekoekkie het volgende:
vanmiddag grote BOEM, denk, oh, Shell ontploft
nee, bak in garage omgelazerd
Waar werk je nu of wat voor werk is het?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:14 schreef Ynske het volgende:
eerste cursusweek zit erop, heb echt toffe mensen ontmoet, tis heel gezellig, en nog interessant ook
Rosenkohlquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoe heten spruiten op z'n duits ook alweer
Schuif je dr toch gewoon een bordje onder de neus... Maar...hoe is Lotte met andere honden?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
ff bammen smeren, ga niet koken want zal je net zien dat Elies voor de deur staat als we zitten te kanen.
aaah eerst terug lezen en dan vragen stellenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:51 schreef Strega het volgende:
Oh JJH, gelukkig dat je er weer bent! Was een beetje ongerust.
Voor zover ik weet niet, maar dan kan ook overdag zijn gebeurd (dan zit ik amper op Fok! en ik lees ook bijna nooit terugquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:14 schreef Ynske het volgende:
hebben jullie alweer wat van JJH en het pakjesdrama gehoord?
Fijn Ynsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:14 schreef Ynske het volgende:
eerste cursusweek zit erop, heb echt toffe mensen ontmoet, tis heel gezellig, en nog interessant ook
fijn voor je zo'n eerste week is altijd spannendquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:14 schreef Ynske het volgende:
JJH is terecht, pakje nog niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:14 schreef Ynske het volgende:
Jij ook teruglezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:15 schreef vamperotica het volgende:
Schuif je dr toch gewoon een bordje onder de neus... Maar...hoe is Lotte met andere honden?
tis contactwerk voor een zorgverzekeraarquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:14 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waar werk je nu of wat voor werk is het?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
Rewimo, Dankeschön
en Vamp, had ik al gezegd schat........ff stukkie hoger kijken![]()
Lot blijft thuis zondag
JJH postte zelf in het vorige topic, volgens mij moet hij nog achter het pakje aan. En hebben ze hem gezegd nog eens bij de buren te vragen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:14 schreef Ynske het volgende:
t gaat, kan weer autorijdenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Fijn Yns![]()
Hoe is het met het pootje ondertussen?
Gelukkig dat er vooruitgang in zitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef Ynske het volgende:
t gaat, kan weer autorijden
thuis hobbel ik gewoon rond zonder problemen, trappen is nog feest, en langere stukken lopen ook, t terrein rond werk is niet al te effen das ook niet echt fijn
Da was n heul endje terug lezen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Lot is niet zó met andere honden dus die laten we zondag thuis.
Nee, Pagan zou bellen als hij meer weet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:19 schreef Ynske het volgende:
hoe is t met Midas Strega? weet je al wat?
das rukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:19 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gelukkig dat er vooruitgang in zit
Hier niet
wat was er met t pootje?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
t gaat, kan weer autorijden
thuis hobbel ik gewoon rond zonder problemen, trappen is nog feest, en langere stukken lopen ook, t terrein rond werk is niet al te effen das ook niet echt fijn
ik heb in september mn enkelbanden gescheurd na een aanvaring met t wieltje van een bureaustoelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Sein me ff in, wat is er met je pootje?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
Vamp, neem ik haar vh voorjaar wel weer mee, mét kamperfoelie
Heeft de burostoel het overleefdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb in september mn enkelbanden gescheurd na een aanvaring met t wieltje van een bureaustoel
die doet t denk ik nog welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:22 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Heeft de burostoel het overleefd![]()
hier 3 maanden geleden omgeknakt met poot, niks dokter, eigenwijs en nog auwa, domme doos ben ik maar beeldig kreupelend
is de tweede keer aan die kant, dat speelt er ook in mee, en ze waren goed ingescheurdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:24 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ynske, dat duurt errug lang, gescheurde enkelbanden en boel auw. Sterkte
Ik weet niet eens wat het isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:19 schreef clumsy_clown het volgende:
Vroagje. Wie hier had ook alweer een Furminator?
En wat zei je toen, 'Hm, oke?'.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:30 schreef JJH het volgende:
Lang in de wacht gehangen net, en er was nog niets bekend.
Helpdeskmedewerksters zei dat ik nog maar eens bij de buren rond moest vragen.
Trouwens, ik ga aan het werk. Tot later.
Leuk! De muziekkeuze ook!quote:
Dat had ik ook toen ik t laatste treetje van de trap miste.. scheenbeen kwam op de tree terecht en ik dacht.. waarom krakquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
die doet t denk ik nog wel
beterschap voor je, hier was t niet meer kunnen lopen en t krak horen zeggen
dan weet je t wel, tis weer zo laat
Ja, dat is ook echt geweldig met die gladheidquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:21 schreef Ynske het volgende:
en tel daar de sneeuw/ijsvlaktes bij op, erg lang met krukken in de weer
Stiekem moet ik daar wel om lachenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:31 schreef Lottekoekkie het volgende:
Mijn moeder, ooit wachtend op de srv man (ooit) in de vrieskouw, geitenwollen sokken om haar schoenen, zou helpen dus. Dus niet, SRV komt, mam stapt naar voren, sokken vastgevroren en 2 megadikke knietjes, wéken.
Ik moest er ook om lachen............quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Stiekem moet ik daar wel om lachen
Maar krukken glijden alle kanten op, dus dan zijn ijzertjes echt wel handig
Ah eten is klaar
lekker toch, een kind dat naar zijn lichaam luistertquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:56 schreef Rewimo het volgende:
Zo. dat was lekker
Wij hebben toch wel een apart kind. Hij was zo moe dat hij vroeg gegeten heeft en om 6 uur naar bed is gegaan
Daar slaapt ie nog niet, hij is nog niet afquote:
Och het zit jullie niet mee, zal duimen voor Midas.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:03 schreef Strega het volgende:
Nou Pagan belde net. Midas moet vannacht in de kliniek blijven, hij krijgt straks nog een echo.
Waarschijnlijk is het nierbekkenontsteking. Hij krijgt iig een infuus omdat die jonge dieren zo snel uitdrogen. Hij heeft al antibiotica gehad. Hij heeft nu ook behoorlijk koorts 41.2. Morgen zou hij in ieder geval wat moeten oppakken.
Wat ben ik blij dat we het niet over het weekend getild hebben.
Duimen maar dat ie morgen dus wat opknapt.
Arm beessie! idd fijn dat Pagan vandaag nog gegaan is, hoop dat Midas snel weer opknaptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:03 schreef Strega het volgende:
Nou Pagan belde net. Midas moet vannacht in de kliniek blijven, hij krijgt straks nog een echo.
Waarschijnlijk is het nierbekkenontsteking. Hij krijgt iig een infuus omdat die jonge dieren zo snel uitdrogen. Hij heeft al antibiotica gehad. Hij heeft nu ook behoorlijk koorts 41.2. Morgen zou hij in ieder geval wat moeten oppakken.
Agossie, arm beestje! Gelukkig dat jullie zo snel gehandeld hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:03 schreef Strega het volgende:
Ja, de kamer wordt echt heel erg leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Laat hem dan nog maar ff niet dat filmpje zien met die visjes![]()
Maar die kamer is wel heel erg
Ja, dank je.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:21 schreef asfalthooligan het volgende:
Minders van die kleine rooie rakker
Hij was inderdaad gister al niet zo fit
Duim hier mee
Bedankt allemaal héquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:28 schreef indaha het volgende:
Maar goed dat jullie zo snel gegaan zijn en hier wordt ook voor Midas geduimd
Ik heb daarstraks pas het verhaal meegekregen en ik vind het geweldig wat je gisteren voor mekaar gekregen hebtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:29 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik was over me slaap heen dus 3.00 uur op bed
En bijgekomen door dit weer heb ik nu haast geen stem
komt niet van gisteren dat merk ik amper met me zeehondenvet
welk sletje oh-oh of Greysquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:44 schreef Qwea het volgende:
Ik heb een vet toffe kaart voor mijn sletje gescoordvond die andere toch niet zo.
![]()
oh-oh is mijn sletje. Greys is mijn Anne Frankquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:51 schreef oh-oh het volgende:
Ik ging net ff liggen in bed en viel in slaap
Ach ja natuurlijk de onderduiksterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
oh-oh is mijn sletje. Greys is mijn Anne Frank
ok zijn een paar optiesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:53 schreef asfalthooligan het volgende:
grrrr word hier gek van en krijg het niet weg
Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 16:0)
Je adblocker uitzetten, rammen op f5 of je hostfile leegpleuren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:53 schreef asfalthooligan het volgende:
grrrr word hier gek van en krijg het niet weg
Benodigde javascript kon niet worden geactiveerd. Dit kan wellicht te maken hebben met het gebruik van adblockers. Schakel plugins als adblockplus en dergelijke uit op FOK! en probeer het daarna nog eens.
Belangrijke onderdelen van deze site kunnen niet (goed) werken indien er delen van de code geblokkeerd worden... (code: 16:0)
GMTAquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok zijn een paar opties
heb je een acblocker? uitzetten
als je control F5 doet, heb je hem dan nog?
of ben je de layout cq quote knop kwijt?
check of je hostfile leeg is c: windows: system32: drivers: etc: hostfile
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |