Het is je vader?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja daar wel, maar de tandarts zei dat hij hem er wel uithaalt als het zover isen doe mij maar liever de tandarts die ik ken en mij kent sinds ik in mijn ma's buik zat.
De enige giftige slang in Nederlandquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Breng mn beperkte kennis dan niet aan het twijfelen
[..]
Nooit geweten dat ze giftig waren
nee helemaal niet. Alleen mijn moeder komt al meer dan 25 jaar bij dezelfde tandarts en ik ben 24quote:
Heb ze wel eens gezienquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige giftige slang in Nederland
Mooie beesten hoor:
[ afbeelding ]
Op een vespaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef backgammon het volgende:
ik zei dus; morgen mn vespa op halen! ik word zo mega hip
Uhm groep 1 zijn de beginners, groep 4 doen meer vrij trainen dan nog echt les krijgen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh, hij kijkt af bij andere groepen, daarom issie zo goed
Ja en?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef backgammon het volgende:
Dan kan het nog altijd je vader zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef cafpow het volgende:
[..]
nee helemaal niet. Alleen mijn moeder komt al meer dan 25 jaar bij dezelfde tandarts en ik ben 24
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef backgammon het volgende:
En jij gaat thuis op de bank zitten wachten, en nieteens kijken bij 'm? Jij spoort nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op een vespa
[..]
Uhm groep 1 zijn de beginners, groep 4 doen meer vrij trainen dan nog echt les krijgen.
Hij zit in de laatste groep, is daar de jongste. Lopen wel damn lekkere jochies van een jaar of 20 rond daar
Waarom weet je dan niet dat adders de enige giftige slangen in Nederland zijn?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb ze wel eens gezienaltijd leuk natuur freaks in je familie
Ik vindt ze niet zo mooi, heb ooit een slang in blijdorp aangeraakt, en dat doe ik niet meer, voelde zo onprettig aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
De enige giftige slang in Nederland
Mooie beesten hoor:
[ afbeelding ]
Nee. Nee, dat word je niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef backgammon het volgende:
Dat konden we net ook lezenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:44 schreef backgammon het volgende:
ik luister niet naar alles wat me gezegd wordquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom weet je dan niet dat adders de enige giftige slangen in Nederland zijn?
Ik vind ze echt prachtigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik vindt ze niet zo mooi, heb ooit een slang in blijdorp aangeraakt, en dat doe ik niet meer, voelde zo onprettig aanik kreeg er de kriebels van
Ik vind ze juist grappig aanvoelenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
Ik vindt ze niet zo mooi, heb ooit een slang in blijdorp aangeraakt, en dat doe ik niet meer, voelde zo onprettig aanik kreeg er de kriebels van
Voelt wel lekker gladquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind ze echt prachtig
Vooral regenboog boa's.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Kwam net een oud filmpje tegen op m'n photobucket
[ link | afbeelding ]
Basisschool materiaal ditquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik luister niet naar alles wat me gezegd word
Daar lette ik zéker niet opquote:
Story of my lifequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juist niet.
[..]
Het is de schuld van HW
lol, iedereen had zo'n ding vroeger, behalve ikquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef CherryLips het volgende:
Kwam net een oud filmpje tegen op m'n photobucket
[ link | afbeelding ]
Alles wat ik nodig heb is zo'n koele zonnebril, pastel gekleurde korte broek en mn vespaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
met deze mentaliteit niet natuurlijk
Laat 'm in de waanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
met deze mentaliteit niet natuurlijk
Groentensoep, met heel veel balletjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
wat voor soep?
Hier eten we straks spaggeti met tomatensaus
ik ben juist na de basischool gestopt met oplettenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar lette ik zéker niet opben pas na mn middelbare school gaan opletten in de les.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef backgammon het volgende:
[..]
Alles wat ik nodig heb is zo'n koele zonnebril, pastel gekleurde korte broek en mn vespa
Het feit dat het totaal niet hip is telt en deze zeker niet?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef backgammon het volgende:
[..]
Alles wat ik nodig heb is zo'n koele zonnebril, pastel gekleurde korte broek en mn vespa
Een chaotisch leven voornamelijkquote:
oe, lekker. Ik heb al jaren geen groentensoep opquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Groentensoep, met heel veel balletjes
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het feit dat het totaal niet hip is telt en deze zeker niet?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat 'm in de waan![]()
Kan nog leuk worden
Dat is een keuze, natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een chaotisch leven voornamelijk.
Kloonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef backgammon het volgende:
[..]
ik geitenkaasomeletquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
wat voor soep?
Hier eten we straks spaggeti met tomatensaus
Er is genoegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe, lekker. Ik heb al jaren geen groentensoep op
Ach, gaat ie Nando bellen als z'n Vespa gejat is en hij te voet naar het sportfondsebad moetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat 'm in de waan![]()
Kan nog leuk worden
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geweldig, Furby heette zo'n ding toch?
Ik wel. Frummel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er nooit eentje gehad thank god
Ja. Maar hij is een keer op hol geslagen, toen kon ie alleen nog maar hard gillen. Dat klonk best eng, beetje Terminator-effectquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geweldig, Furby heette zo'n ding toch?
geitenkaasomelet heb ik echt nooit geproefd. En spinazie mwa, ben ik niet zo'n fan van..maar tomaatjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik geitenkaasomeletmet spinazie, tomaatjes en kastanjechamps
orry maar dat wordt een andere keer, want voor spaggeti in tomantensaus laat ik alles staanquote:
LOL, ik zat meer met Chuckie in mn hoofdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Maar hij is een keer op hol geslagen, toen kon ie alleen nog maar hard gillen. Dat klonk best eng, beetje Terminator-effect
care to share?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Leuk, oude foto's op m'n Photobucket
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Maar hij is een keer op hol geslagen, toen kon ie alleen nog maar hard gillen. Dat klonk best eng, beetje Terminator-effect
heb t ook nog nooit gemaaktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
geitenkaasomelet heb ik echt nooit geproefd. En spinazie mwa, ben ik niet zo'n fan van..maar tomaatjes![]()
[..]
Ik krijg hier honger van, LDGquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik geitenkaasomeletmet spinazie, tomaatjes en kastanjechamps
precies, laat straks maar weten hoe het smaaktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb t ook nog nooit gemaakten t klonk wel lekker eehm anders
had je aquote:
huh? pas op de poes is en pasop poes?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oppaspoezen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
jij hield toch niet zo van katten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oppaspoezen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oppaspoezen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Echt super engquote:
ik ookquote:
Snap ik, dat is ook heel lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef cafpow het volgende:
Sorry maar dat wordt een andere keer, want voor spaggeti in tomantensaus laat ik alles staan
Nog last v het water? Of woon je niet in de buurt v de kade?quote:
en ik ben sinds klein af aan een spaggeti freak...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Snap ik, dat is ook heel lekker
Nee, maar ik wil er best op passen als mensen op vakantie gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij hield toch niet zo van katten?
LOLquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt super eng![]()
En dan wilde ik de batterijen eruit slopen en dan kon alleen met een bepaalde schroevendraaier die ik dus nergens kon vinden, terwijl dat beest loopt te gillen
Nee helemaal geen last van. Vorig jaar zijn wel een keer alle putten overstroomd hier, toen woonde ik ineens wel aan, nee, in het waterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:54 schreef YipYip het volgende:
[..]
Nog last v het water? Of woon je niet in de buurt v de kade?
als ik een poes zou nemen zou jij dan oppas willen doen voor 1 tot 2 maanden..want wij hebben geen kat omdat we nooit iemand hadden die oppas kon doenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil er best op passen als mensen op vakantie gaanIk zou ze zelf niet nemen. Maar die zwartwitte is een beetje een kutbeest.
Nou, als het goed is eet ik met een half uurtje. Dus nog eventjes wachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ooken t duurt nog ff voordat ik ga eten ( ivm visite) dus ik ben maar aan n pak koekjes begonnen
Ligt eraan, ik doe het nu omdat ik zelf toch geen woonruimte heb, dat wordt wel anders als ik ooit zelf een toko heb want dan zit ik met m'n eigen huisdieren die ik dan wil hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
als ik een poes zou nemen zou jij dan oppas willen doen voor 1 tot 2 maanden..want wij hebben geen kat omdat we nooit iemand hadden die oppas kon doen
wij eten meestal tussen half 7 en 8 uurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, als het goed is eet ik met een half uurtje. Dus nog eventjes wachten
Cheers!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
*klik, pssscht, klok, klok, klok*
het is weekend.
Hopen dat het niet erger wordt danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee helemaal geen last van. Vorig jaar zijn wel een keer alle putten overstroomd hier, toen woonde ik ineens wel aan, nee, in het water
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND!!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
het is weekend.
ik nog iets later, begin meestal rond 7u met kokenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:57 schreef cafpow het volgende:
[..]
wij eten meestal tussen half 7 en 8 uur
aaa..dat veranderd het verhaal. Maar wat voor dieren wil je??quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik doe het nu omdat ik zelf toch geen woonruimte heb, dat wordt wel anders als ik ooit zelf een toko heb want dan zit ik met m'n eigen huisdieren die ik dan wil hebben
Konijntjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:58 schreef cafpow het volgende:
[..]
aaa..dat veranderd het verhaal. Maar wat voor dieren wil je??
Ik moest meteen hieraan denken:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
het is weekend.
Cheers. *trekt ook maar weer en biertje open*quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
het is weekend.
Ik denk eraan dit jaar wat meer (en vooral langer) te gaan reizen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan, ik doe het nu omdat ik zelf toch geen woonruimte heb, dat wordt wel anders als ik ooit zelf een toko heb want dan zit ik met m'n eigen huisdieren die ik dan wil hebben
Toe maar konijntje, toe maar wiebelen, wiebelenquote:
Konijnen kwetsbaar? Howcome?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lijken me alleen zo kwetsbaar dus ik durf niet helemaal
valt wel mee hoor. Alleen kunnen ze makkelijker verstoppertje spelen als je ze los laat in huis..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze lijken me alleen zo kwetsbaar dus ik durf niet helemaal
Cheers matequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:56 schreef HeatWave het volgende:
het is weekend.
ach, maar dat heeft ieder welquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met hun darmen. Even niet eten en ze zijn dood
Tnxquote:
Nou nou, zo'n vaart loopt het ook weer niet. Als ze genoeg hooi hebben moet het wel heel gek gaan hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met hun darmen. Even niet eten en ze zijn dood
De mogelijkheden tot flauwe grappen zijn haast eindeloosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:04 schreef Samzz het volgende:
Ah, m'n vinger is aan het genezen, hij jeukt als een gek
Ghehe goed bezig dusquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tnx.
hier ff inbieren, daarna door naar het Happy Hour op het Leidse.
En dat terwijl ik al 3 dagen ziek ben.
Begin danquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mogelijkheden tot flauwe grappen zijn haast eindeloos.
Verras mequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
De mogelijkheden tot flauwe grappen zijn haast eindeloos.
Ik niet, ik ben zo weg hierquote:
FOK! is van 9:00 tot 17:30quote:
dan heb je nog 20minquote:
Oh wee als ik je buiten die tijden om toch spoot, meneertjequote:
Kloptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
na ja zeg, laat je ons gewoon zitten hierzo
Dat is iets wat ik zoveel mogelijk probeer te mijden. Echt kut is dat! sterkte!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:10 schreef rival het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens?.. Zit je op je werk, en dan moet je daadwerkelijk werken... Wtf is dat nou weer
ja, wat dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wee als ik je buiten die tijden om toch spoot, meneertje
Dat laatstequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:11 schreef rival het volgende:
[..]
Sta je nu met de mobiel op de borrel of drinken jullie gewoon op de werkplek?
Kan ik je met je eigen regel bitch slappenquote:
Wat erg!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:10 schreef rival het volgende:
Hebben jullie dat ook weleens?.. Zit je op je werk, en dan moet je daadwerkelijk werken... Wtf is dat nou weer
Waar blijven de grappen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh wee als ik je buiten die tijden om toch spoot, meneertje
Nouhouquote:
Arme damesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat laatste. De dames van Arrangementen zijn nog aan het werk
.
Aha, sja, eeehmmm... en dan?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik je met je eigen regel bitch slappen
Deed ik toch, ik maakte geen flauwe grap. Vroeg me gewoon af waar de rest bleefquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
NouhouLaat mij ook eens typtyfus hebben...
Dat is genoegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:14 schreef rival het volgende:
[..]
Deed ik toch, ik maakte geen flauwe grap. Vroeg me gewoon af waar de rest bleef
Ik heb het overleeft, en ben het niet meer van plan de laatste 15 minuutjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik zoveel mogelijk probeer te mijden. Echt kut is dat! sterkte!
Eerst container plaatsenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef STING het volgende:
Thuis
Ff met zo'n callcentre bellen.![]()
Van Philips
Top voor je.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
Sorry, dit moet even:
![]()
Hij heeft een kom soep op
![]()
Zeg, ben jij nou een man?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef STING het volgende:
Thuis
Ff met zo'n callcentre bellen.![]()
Van Philips
Soep van papa/mama is ALTIJD lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Top voor je.
Zowel dat hij weer eet, en dat je soep dus lekker is
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
Sorry, dit moet even:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Top voor je.
Zowel dat hij weer eet, en dat je soep dus lekker is
wij zeggen altijd, een zieke die eet zal niet stervenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
Sorry, dit moet even:
![]()
![]()
Beterrrrrrr!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
Sorry, dit moet even:
![]()
![]()
Nee. Nee hoor. Nee echt niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Soep van papa/mama is ALTIJD lekker
Nee hoor, ken jij de kookkunsten van mijn moeder niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:17 schreef missbehavin het volgende:
Sorry, dit moet even:
![]()
![]()
Dat moet te handelen zijn.. Zo een telefoon weegt niet zo heel erg veel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef PeuRac het volgende:
Ik mag mn telefoon opsturen voor reparatie![]()
2 weken onder mijn telefoon![]()
Altijd prettig, complimenten voor de ballen krijgenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kreeg zelfs extra complimenten voor de balletjes
Nee. Nee, echt niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat moet te handelen zijn.. Zo een telefoon weegt niet zo heel erg veel.
Dan is het goedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:19 schreef STING het volgende:
[..]
Om een defect te melden, niet voor een "hoe doe ik?" vraag.
[..]
[..]
Nou, mijn papa z'n soep wel, en mijn mama d'r aardappelpuree ookquote:
Rij je niet te pletter in the wall he!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
klojo
![]()
Ik stap over 10min in de auto in jouw richting
Ben al aan t zoekenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
Die Belgen met die Mobistar actie..
Wie plaatst ff link?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd prettig, complimenten voor de ballen krijgen
[..]
Ik gok dat het druk isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rij je niet te pletter in the wall he!
Ik las mobsterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:22 schreef rival het volgende:
[..]
Die Belgen met die Mobistar actie..
Wie plaatst ff link?
The Leidsche Rijn Wall! Jammer dat die niet om heel Leidsche Rijn heen staat. Met metershoog prikkeldraad en wachttorens.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Rij je niet te pletter in the wall he!
Volgens mij is het daar nooit druk.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gok dat het druk isben er nog nooit geweest eigenlijk
Haha, dus hij is into old school hiphopquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
Hehe, ineens begint ie te zingen 'I like big butts and I can't deny'
Whut? minipuber?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
The Leidsche Rijn Wall! Jammer dat die niet om heel Leidsche Rijn heen staat. Met metershoog prikkeldraad en wachttorens.
Yup,hij is beter aan het wordenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Haha, dus hij is into old school hiphop
Fijn weekend buurman!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:24 schreef rival het volgende:
Fijn weekend mensen ik pik ff 5 minuten van de baas
je gokt verkeerd..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik gok dat het druk isben er nog nooit geweest eigenlijk
+1 en dan kaartjes verkopen zodat je ze onder begeleiding kan bekijken, zoals in een dierentuin, maar dan andersquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
The Leidsche Rijn Wall! Jammer dat die niet om heel Leidsche Rijn heen staat. Met metershoog prikkeldraad en wachttorens.
quote:
Kan me ook niet voorstellen dat het goed looptquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je gokt verkeerd..ik gok dat die winkels binnenkort failliet gaan.
Q. ik heb bierquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:23 schreef Q. het volgende:
[..]
mooiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je gokt verkeerd..ik gok dat die winkels binnenkort failliet gaan.
Niet over die katten heen rijden trouwens, die wonen daar in de buurtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 en dan kaartjes verkopen zodat je ze onder begeleiding kan bekijken, zoals in een dierentuin, maar dan anders
Uiteraard niet, katten zijnquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet over die katten heen rijden trouwens, die wonen daar in de buurt
Vreemd kereltje, maar I likequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, en hij schudde met zijn billen erbij
Volgens mij is het meer locatie + winkelaanbod. Op de Saturn misschien na zit er niks waarvoor je dus daar naartoe zou willen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mooi![]()
Nederlanders zijn niet gewend aan zulke Malls
En ook nog zulke looks, o wee als ie later met een lelllek wief thuiskomtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Agree, tenminste wat ik kan opmaken uit de verhalen hier
Locatie is echt raar idd.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij is het meer locatie + winkelaanbod. Op de Saturn misschien na zit er niks waarvoor je dus daar naartoe zou willen.
Hij heeft toch hele goede smaak enzo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En ook nog zulke looks, o wee als ie later met een lelllek wief thuiskomt
Bus, autoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Locatie is echt raar idd.
Ik zou niet weten hoe ik er kom sowieso.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij heeft toch hele goede smaak enzo?
Dan jaag je d'r meteen naar buiten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel met een dikke reet gezien zijn muziekkeuzequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die heeft ie dan gewoon omdat ze easy isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Auto heb ik niet.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die heeft ie dan gewoon omdat ze easy is
Daar kan ik mee levenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel met een dikke reet gezien zijn muziekkeuze
Wat denk je wel niet van dat jong!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef YipYip het volgende:
[..]
Die heeft ie dan gewoon omdat ze easy is
Zo ff kijken, nu nog aan de lijn met zo'n callcentre figuurquote:
Duh! Dat jochie heeft dan ook zn hormonen die het overnemen. Komt vanzelf goedquote:
De bus verbinding schijnt heel slecht te zijnquote:
Die troep houden ze maar lekker in de USA, met hun o zo gezellige strip malls en Wall Marts die alle main streets kapoet maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mooi![]()
Nederlanders zijn niet gewend aan zulke Malls
Vraagje, heb jij ook een achterkantje van een MDA Vario V?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel met een dikke reet gezien zijn muziekkeuze
Philips callcenterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:29 schreef STING het volgende:
[..]
Zo ff kijken, nu nog aan de lijn met zo'n callcentre figuur
Point and laugh.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
+1 en dan kaartjes verkopen zodat je ze onder begeleiding kan bekijken, zoals in een dierentuin, maar dan anders
Twee keer per uur was het eerst. Ben er al een tijdje niet geweest met de busquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De bus verbinding schijnt heel slecht te zijn
dat vind ik best slechtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Twee keer per uur was het eerst. Ben er al een tijdje niet geweest met de bus
Die main streets zagen er altijd al kut uit. Dat land is nog nieuwquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Die troep houden ze maar lekker in de USA, met hun o zo gezellige strip malls en Wall Marts die alle main streets kapoet maken.
Ik wil er nog niet aan denkenquote:
Nee die heb ik helaas niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vraagje, heb jij ook een achterkantje van een MDA Vario V?
Alsie thuis komt met iemand als Yuki of Samzz is er niets aan de hand toch?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik wil er nog niet aan denken
Nee, zolang het niet volgend jaar al isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alsie thuis komt met iemand als Yuki of Samzz is er niets aan de hand toch?
Wat een koning als hij als 11 jarige met een 23 jarig meisje thuis komtquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, zolang het niet volgend jaar als is
Die zijn belachelijk duurquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee die heb ik helaas niet.
Kun je het beste bij een T-Mobile shop proberen
Nou, dan zou ik toch oppassen, want zoals Yuki over 'm postquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, zolang het niet volgend jaar als is
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat een koning als hij als 11 jarige met een 23 jarig meisje thuis komt
Ik heb echt heule rare MI's vandaag
Jofu, doe normaalquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik toch oppassen, want zoals Yuki over 'm post
Het is nog erger als je weet hoe hij over Yuki praatquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nou, dan zou ik toch oppassen, want zoals Yuki over 'm post
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is nog erger als je weet hoe hij over Yuki praat
Lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef Watertornado het volgende:
Oeh, ik heb net een halve pindakaaspot leeggelepeld.
Ik hou van dat jongquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh ja, pindakaasquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef Watertornado het volgende:
quote:
HTC is sowieso duur met accesoiresquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die zijn belachelijk duurachja, ik stuur em wel mee, in t ergste geval raken ze em kwijt
tanden poetsenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef Watertornado het volgende:
Vertel?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
En dan moet ik geen rare dingen zeggen?
Je kent 't wel, eerst even een chocolate-chip koekje, maar dan toch nog even de honger verder stillen met een plak snijkoek met pindakaas. Dan kijk je in die pot en dan denk je. Mja fuck it dan ook maar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
LekkerMaar de helft blijft mij altijd in m'n slokdarm hangen en dat doet PIJN
Hij vindt haar 'héél mooi'quote:
Ik ga gewoon nergens meer heen. Bovendien moet ik nog avondeten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tanden poetsennu meur je uit je muiltje
Uiteraard van Albert Heijn, mét nootjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeh ja, pindakaas
Met of zonder nootjes?
Eerste keer dat minipuber mij zag (op foto, zonder make-up) zei hij herhaaldelijk dat ik mooi ben.quote:
Jummiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Uiteraard van Albert Heijn, mét nootjes.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eerste keer dat minipuber mij zag (op foto, zonder make-up) zei hij herhaaldelijk dat ik mooi ben.
En later heeft hij gezegd dat Shakira niet mooi is.
En hij vindt me lief
Dan moet ik toch wel van 'm houden?
Ik heb het wel weer steeds koudquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik hoor het al, jij bent weer beter.
Nee, ben nog niet klaar met netjes makenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé STING. Homecinema al gefotografeerd?
Dat was minstens net zo priceless iddquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
En mijn vader mijn kwijlen bij Shakira
Ik loop nog in paupertee-shirt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:43 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb het wel weer steeds koud
En ik kan nog steeds niet praten
Maar verder voel ik me prima
Ik zit weer in pyjamaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik loop nog in paupertee-shirt.
Die nieuwe KEF Reference met WWMTMWW-opstelling?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:43 schreef HeatWave het volgende:
http://www.thehomecinemacentre.co.uk/
hier zijn we ook nog even een uurtje geweest, KEF speakers van 140.000 pond.
Even een surroundset laten op stellen van een mille of 25. tering wat klonk dat goed
.
Die serie idd, wel met een andere sub, maar met de centre en de 3wegs-rearspeakers...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Die nieuwe KEF Reference met WWMTMWW-opstelling?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |