Dat is een keuze, natuurlijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een chaotisch leven voornamelijk.
Kloonquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef backgammon het volgende:
[..]
Alles wat ik nodig heb is zo'n koele zonnebril, pastel gekleurde korte broek en mn vespa
ik geitenkaasomeletquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
wat voor soep?
Hier eten we straks spaggeti met tomatensaus
Er is genoegquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
oe, lekker. Ik heb al jaren geen groentensoep op
Ach, gaat ie Nando bellen als z'n Vespa gejat is en hij te voet naar het sportfondsebad moetquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Laat 'm in de waan![]()
Kan nog leuk worden
quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geweldig, Furby heette zo'n ding toch?
Ik wel. Frummel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
![]()
Ik heb er nooit eentje gehad thank god
Ja. Maar hij is een keer op hol geslagen, toen kon ie alleen nog maar hard gillen. Dat klonk best eng, beetje Terminator-effectquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geweldig, Furby heette zo'n ding toch?
geitenkaasomelet heb ik echt nooit geproefd. En spinazie mwa, ben ik niet zo'n fan van..maar tomaatjesquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik geitenkaasomeletmet spinazie, tomaatjes en kastanjechamps
orry maar dat wordt een andere keer, want voor spaggeti in tomantensaus laat ik alles staanquote:
LOL, ik zat meer met Chuckie in mn hoofdquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Maar hij is een keer op hol geslagen, toen kon ie alleen nog maar hard gillen. Dat klonk best eng, beetje Terminator-effect
care to share?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Leuk, oude foto's op m'n Photobucket
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Maar hij is een keer op hol geslagen, toen kon ie alleen nog maar hard gillen. Dat klonk best eng, beetje Terminator-effect
heb t ook nog nooit gemaaktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
geitenkaasomelet heb ik echt nooit geproefd. En spinazie mwa, ben ik niet zo'n fan van..maar tomaatjes![]()
[..]
Ik krijg hier honger van, LDGquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:50 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik geitenkaasomeletmet spinazie, tomaatjes en kastanjechamps
precies, laat straks maar weten hoe het smaaktquote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
heb t ook nog nooit gemaakten t klonk wel lekker eehm anders
had je aquote:
huh? pas op de poes is en pasop poes?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oppaspoezen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
jij hield toch niet zo van katten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oppaspoezen
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |