Ja, daar zal dat huis vast meer waard van worden...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:07 schreef donald_dick het volgende:
[..]
en weet je wat, als hij een gat wil maken in zijn muur om de muur keihard te verkrachten, dan mag hij dat gewoon doen, zonder bij zijn huisbaas te hoeven janken als je alsjeblieft een gaatje mag maken in je muur om een haakje op te hangen
Blijf huren, blijf huren....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Blijf lenen, blijf lenen....
Een huis hoeft niet meer waard te worden. Dat bestaat alleen in jouw hoofd. Een huis moet aangenaam zijn om in te wonen. En als jou dat lukt met een woningbouw keukenblokje moet je gewoon blijven huren. Ik zit er graag comfortabel bij. Mag ik?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Ja, daar zal dat huis vast meer waard van worden...
Met jou kan ik praten!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Een huis hoeft niet meer waard te worden. Dat bestaat alleen in jouw hoofd. Een huis moet aangenaam zijn om in te wonen. En als jou dat lukt met een woningbouw keukenblokje moet je gewoon blijven huren. Ik zit er graag comfortabel bij. Mag ik?
Niet bij vlagen, maar wel deze ene keer zinvol.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:22 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Een huis hoeft niet meer waard te worden. Dat bestaat alleen in jouw hoofd. Een huis moet aangenaam zijn om in te wonen. En als jou dat lukt met een woningbouw keukenblokje moet je gewoon blijven huren. Ik zit er graag comfortabel bij. Mag ik?
vooral dat woningbouw keukenblokje hahahaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:40 schreef Terrorizer het volgende:
[..]
Niet bij vlagen, maar wel deze ene keer zinvol.
Grappig voor het effect, maar geen enkele overeenkomst met de realiteit. De keuken die ik huur heeft een kookeiland. Da's nog een overblijfsel van de leentokkie die vóór mij dit pand bewoonde.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef HansvD het volgende:
[..]
vooral dat woningbouw keukenblokje hahaha
Dat was nou net het minst relevant...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:15 schreef HansvD het volgende:
[..]
vooral dat woningbouw keukenblokje hahaha
Moest dat niet teruggebracht worden in oude staat? O nee, een kookeiland pikt de verhuurder natuurlijk wel graag in zonder ooit een eurocent te hebben meebetaald. Heerlijk die flexibiliteit van huren.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 21:25 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Grappig voor het effect, maar geen enkele overeenkomst met de realiteit. De keuken die ik huur heeft een kookeiland. Da's nog een overblijfsel van de leentokkie die vóór mij dit pand bewoonde.
Sorryquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:23 schreef pberends het volgende:
[..]
Dus? Ik kom niet in elk topic hier, want jullie lullen er elk uur weer een nieuwe vol.
Die leentokkie had dit huis natuurlijk gekocht. De huidige eigenaar heeft het met dikke korting overgekocht. Hij is toevallig ook een vriend van me en ik huur het voor een schappelijke prijs.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Moest dat niet teruggebracht worden in oude staat? O nee, een kookeiland pikt de verhuurder natuurlijk wel graag in zonder ooit een eurocent te hebben meebetaald. Heerlijk die flexibiliteit van huren.
Nog maar even snel kopen dan. Zonder HRA kun je helemaal geen f*ck meer lenen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:58 schreef michaelmoore het volgende:
net op NOS, van Buiten, Directie Citybank voorspelt dat de HRA in Nederland binnen vier jaar weg is
Ja of twee jaar wachtenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 23:02 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nog maar even snel kopen dan. Zonder HRA kun je helemaal geen f*ck meer lenen.
waar was dat bij?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:58 schreef michaelmoore het volgende:
net op NOS, Directie Citybank voorspelt dat de HRA in Nederland binnen vier jaar weg is
Citybano is zelf een staatsteunbank, wij vannwc eend...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 22:58 schreef michaelmoore het volgende:
net op NOS, Directie Citybank voorspelt dat de HRA in Nederland binnen vier jaar weg is
Wat intreseerd het? Als ik een van Gogh wil verbranden moet ik dat zelf weten. Het feit blijft dat jij nevernooit meer kan verhuizen naar een andere huurwoning, ik kan mijn huurhuis verkopen en zelfs met verlies overal wonenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Ja, daar zal dat huis vast meer waard van worden...
Alles maar dan ook alles om leenkneuzen in de watten te leggenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 19:16 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Blijf lenen, blijf lenen....
Al 3 jaar lang, maar het komt alleen niet binnen handbereik.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 02:43 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Alles maar dan ook alles om leenkneuzen in de watten te leggen![]()
Het faillissement van het fiat geldsysteem is in zicht
Ach, wat weet deze man nou? Weer zo'n bankier met een air van hier tot Tokyo die het allemaal wel even denkt te weten, maar die toch ook de crisis niet aan heeft zien komen. En die iedereen die het niet met hem eens is "heikneuters" noemt. Laat deze idioot alsjeblieft in de VS blijven, want hier hebben we niks aan hem.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 08:37 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Willem Buiter: Hypotheekrenteaftrek binnen 4 jaar afgebouwd
'Politieke beloftes zijn het papier niet waard waarop ze geschreven worden'
Hoofdeconoom Willem Buiter van Citigroup hoopt en verwacht dat binnen afzienbare tijd schulden van insolvabele Europese banken en overheden geherstructureerd gaan worden. Dat betekent dat beleggers in de desbetreffende obligaties slechts een deel van de uitstaande schuld zullen terugzien.
Deze man... Het is Willem Buiter. Je bent niet echt thuis in het wereldje denk ik..quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:02 schreef WillemBier het volgende:
[..]
Ach, wat weet deze man nou? Weer zo'n bankier met een air van hier tot Tokyo die het allemaal wel even denkt te weten, maar die toch ook de crisis niet aan heeft zien komen. En die iedereen die het niet met hem eens is "heikneuters" noemt. Laat deze idioot alsjeblieft in de VS blijven, want hier hebben we niks aan hem.
Zeepbel, waar heb jij trouwens die filmpjes van de kijker aan Z van gisteren vandaan? Ik kan ze op de site van RTLZ niet vinden en wil graag de hele aflevering zien.
Nee je ziet het verkeerd. Ik ontken helemaal niks. I'm on your side, dat is het probleem niet.quote:Op zaterdag 15 januari 2011 09:13 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Deze man... Het is Willem Buiter. Je bent niet echt thuis in het wereldje denk ik..
Al is ontkennen en negeren wel precies wat je kunt verwachten na dit soort uitspraken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |