Is het ook. Elke keer schrik ik er weer vanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me er weinig van voorstellen maar dat lijkt me heel vreemd om te voelen
Overigens verkies ik ook een appartement/hotel. Met de camper van mn ouders wil ik het nog wel doen trouwensquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dunne matjesAero Bed met normaal (winter) dekbed
Koude douchesOp tijd douchen
Vieze plees (indien uberhaupt aanwezig)zie boven
Dat wordt dan drie weken niet schijten
wat een blij leuk kindjequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:44 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, ik moet uit OUD wegblijven...
Wil je die GTST soap verder lezen, kom je dit tegen Het kleine babietjes topic (0-6 maanden) deel 51
Klikken op eigen risico....
Ik weet nog de eerste keer dat mn ex de kleine voelde schoppen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Kan me er weinig van voorstellen maar dat lijkt me heel vreemd om te voelen
Jij wil gewoon dat er meer mensen gaan kijkenquote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wijffie ik ben heel blij met alle hulp.
Hoop wel dat je snapt dat dit nu een beetje overkomt alsof peu je alles heeft zitten voorkauwen op MSN![]()
Nogmaals. Ik ben er al 3x geweest, 2x heengebeld en in totaal 5x te horen gekregen bekijk het maar.
Hoeveel van dat soort afwijzingen denken jullie dat ik aankan?
Oh ja ik wil gewoon liever bij mn ex blijven en mn handje ophouden.
Dat ziet er gewoon vies en ranzig uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het had meer te maken met de lading bloed die er over heen lag.
En jij denkt dat zo'n uitspraak ervoor zorgt dat mensen van hier, meer gaan kijken?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat er meer mensen gaan kijken
Jij evil person!
nee serieus, als het is opgedroogd (letterlijk) is het een blije flappiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Jij wil gewoon dat er meer mensen gaan kijken
Jij evil person!
Jij zou nog foto's posten van een of andere vitrrinekastquote:
Hubbie lag gister met zijn arm op mijn buik omdat ik een koude buik had. En ze begon er tegen aan te trappen. Heeft hij hem maar weer weg gehaald: Want volgens mij vind ze het niet zo leukquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet nog de eerste keer dat mn ex de kleine voelde schoppen.
Hij schrok zo hard dat ie letterlijk 2 meter achteruit sprong
Nope, ik wil jullie het juist behoeden....quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:55 schreef STING het volgende:
[..]
En jij denkt dat zo'n uitspraak ervoor zorgt dat mensen van hier, meer gaan kijken?
Nu al eenkennigquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Tally het volgende:
[..]
Hubbie lag gister met zijn arm op mijn buik omdat ik een koude buik had. En ze begon er tegen aan te trappen. Heeft hij hem maar weer weg gehaald: Want volgens mij vind ze het niet zo leuk
Ieh!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het had meer te maken met de lading bloed die er over heen lag.
Wat na het besef vast en zeker eenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Is het ook. Elke keer schrik ik er weer van
Wat heel snel omdraait in een: O ja ze mot er nog uit- gevoelquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Wat na het besef vast en zeker eengevoel geeft toch?
Ik snap het echt, maar ik heb je ook al eerder aangeboden te kijken wat je wettelijke opties zijn. En het klopt dat Peu me wees op een dergelijke wet, welke ik heb opgezocht en die dus ook echt bestaat en waar je dus ook echt wat mee zou kunnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wijffie ik ben heel blij met alle hulp.
Hoop wel dat je snapt dat dit nu een beetje overkomt alsof peu je alles heeft zitten voorkauwen op MSN![]()
Nogmaals. Ik ben er al 3x geweest, 2x heengebeld en in totaal 5x te horen gekregen bekijk het maar.
Hoeveel van dat soort afwijzingen denken jullie dat ik aankan?
Oh ja ik wil gewoon liever bij mn ex blijven en mn handje ophouden.
Ach, dan kan je de hand van je hubbie fijn persen en hem voor alles en nog wat uitschelden lolquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat heel snel omdraait in een: O ja ze mot er nog uit- gevoel
Oh ja...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij zou nog foto's posten van een of andere vitrrinekast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |