Er is een video opgedoken van onze treinrukker Sociosquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:26 schreef zovty het volgende:
Om moverende redenen ben ik nu pas op Fok!, mijn excuses voor m'n late aankomst.
Wat heb ik tot nu toe gemist? Waar had ik bij moeten zijn? Waar kan ik maar beter blij om zijn dat ik er niet was.
waar waar waaaaaaaaaaaaaar?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Er is een video opgedoken van onze treinrukker Socios [ afbeelding ]
Als je daar uren over doet is er toch echt iets goed mis met je.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:57 schreef tarantism het volgende:
je hebt dezen tantoe kromme meisjetopique gemist.
Heb ik govderdegodver uren zitten painten, kijkt niemand ernaar
feacaal ongerief [+PAINT!!!!]
kom niet hatenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:01 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Als je daar uren over doet is er toch echt iets goed mis met je.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:33 schreef Ascarona het volgende:
Opstaan, klaarmaken, school, thuis, Fok!, Socios die vanaf nu bekend staat als de treinrukker.
Verder heb ik vandaag niet mee gekregen...
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:39 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Er is een video opgedoken van onze treinrukker Socios [ afbeelding ]
PERTINENT NIET WAAR.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:17 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Treinrukker Heerhugowaard - Schagen.
Kan je niet beter gewoon de 15.10 naar Groningen nemen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
[..]
PERTINENT NIET WAAR.
Nogmaals: IK BEN DAT NIET
Houd op dit te verkondigen of ik neem maatregelen.
DAT BEN JE WELquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:37 schreef Socios het volgende:
[..]
[..]
[..]
PERTINENT NIET WAAR.
Nogmaals: IK BEN DAT NIET
Houd op dit te verkondigen of ik neem maatregelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |