Lieve allen,
Ik heb een avontuur beleefd.
Op de ochtends des schrijves deze werd ik vroeg gewekt. Niet door de vogels, niet door de blaad'ren aan den boomen, maar door vrij constante druk op mijn anus.
Nadat ik had gezien dat al het anale speelgoed keurig in de hoek van het bed lag trok ik direct de juiste conclusie: poepen, en wel subiet.
Zo gezegd zo gedigiedaan, lekker die flinke zwarte worst uit de poepert drukken. Daarbij mag niet onvermeld blijven dat ik ernstig genoot, ondanks(of juist dankzij

) dat de worst het uiterste vroeg van de elastische capaciteiten van mijn anusje.
Er zou geen vuiltje aan de lucht zijn, op deze stralende dag des heeres, vrede zij met hem en zijn zoon, ware het niet dat mijn nachthemd tussen de bril en mijn onderrug geklemd zat tijdens die minuten van hemels genot. Het nachthemd raakte dan ook gewond,
een redelijke enorm veel poepplakkaten bevonden zich op de stof.
Toen ik weer ik bed ging liggen wist ik uiteraard van niets, maar later werd de zaak me tot in de afschuwelijke details duidelijk. Ik kan het niet langer vertellen, ik heb deze peent gemaakt om verder stonde te doen van deze ondeugende ontwikkeling, begaan in het jaar des heeres 2011, vrede zij met hem en al wat leeft onder zijn heerlijkheid.