Petje de andere kant op draaien, bij de blingbling oorbelletjes pakken en richting de goede kant sturen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier krijg je alleen van die marokkaantjes als bezorger
Op een avond dat mijn man niet thuis zou zijn zou ik het zo doenquote:
Niet? Nou ja extra hot kan ik hem wel maken. Dan maar niet spicy!quote:
Neeheee, wie je moet negerenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat? Wie mn loge? Was? Ezechielk
Ja. Daar gaat het al mis. Ik kan niet stil zittenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij zitten ze perfect, maar je voet moet ook niet teveel in de schoen bewegen
Op hetzelfde gewicht blijven is natuurlijk al een stapje vooruit, als je ervoor altijd bent aangekomenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik al verbazingwekkend lang (voor mijn doen) op hetzelfde gewicht.
Je hebt gelijk
Ahaaaquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Samzz fok doet raar ik kan niet quoten. Uhm degene die zich aangesproken voelde
Bij mij ook, maar als je schoenen goed zitten, maakt dat niet uitquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:44 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja. Daar gaat het al mis. Ik kan niet stil zittenMijn voeten bewegen altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef STING het volgende:
Ik zat gisteren in de Londense metro tegenover een Vicky PollardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een feest!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef STING het volgende:
Ik zat gisteren in de Londense metro tegenover een Vicky PollardLondonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Metro
Little Britain
Tap tap tap
Some things you just don't need to knowquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:46 schreef L-E het volgende:
Ik ben in shock dat Peu huidskleurige pantykousjes draagt.
Net als je denkt dat niets je nog kan shockeren, krijg je zo'n bericht.
Ja maar ik vind het lekker om op mijn nikes te lopen. Van die uitgelubberde dingen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar als je schoenen goed zitten, maakt dat niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |