quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar kom ik dus nooit
Maar ik heb deze het liefst. En die zie je bijna niet boven je schoenAh ja. Zie witte sokken ook eigenlijk eerder voor me bij een vrouw, dan bij een manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en bij het sporten boeit het me sowieso wat minder
Gewoon, overdag naar mn werk enzo heb ik altijd zwarte/grijze/blauwe (enkel)sokjes aan![]()
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:32 schreef YipYip het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And still you love me!
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Mijn vader draagt ook witte sokkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ah ja. Zie witte sokken ook eerder voor me bij een vrouw, dan bij een man eigenlijk.
ik draag in de zomer alleen van die huidskleurige kousjes die alleen om je tenen en hak gaan. Niemand die ziet dat je ze draagt en zitten heerlijk in mn schoenenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:33 schreef Samzz het volgende:
Ik draag eigenlijk bijna geen sokken... Ja, in m'n laarsjes, maar in m'n pumps altijd blote voeten of van die enkelkousjes (pantypruttel).
Die draag ik dus ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik draag in de zomer alleen van die huidskleurige kousjes die alleen om je tenen en hak gaan. Niemand die ziet dat je ze draagt en zitten heerlijk in mn schoenen
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik draag in de zomer alleen van die huidskleurige kousjes die alleen om je tenen en hak gaan. Niemand die ziet dat je ze draagt en zitten heerlijk in mn schoenen
Als man?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t zijn eigenlijk ook vrouwen dingen, maar voor een man komen ze altijd boven de schoen uit, en dat wil ik nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die draag ik dus ook.
Als vrouw zijnde
Angel enzo?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t zijn eigenlijk ook vrouwen dingen, maar voor een man komen ze altijd boven de schoen uit, en dat wil ik nietdus dan maar die
vrienden van me hebben ze nu ook
Mannen aan de kousenvoetjes.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t zijn eigenlijk ook vrouwen dingen, maar voor een man komen ze altijd boven de schoen uit, en dat wil ik nietdus dan maar die
vrienden van me hebben ze nu ook
Oj, het blijft je wel bezig houden he jong?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
"O hallo Pizzabezorger. Is dat een pepperoni of ben je blij me te zien?"
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
ik voel me aangesprokenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest van mn loge een bepaald persoon negeren hier.
Ik ben braaf en luister naar mn loge.
KOST ME WEL VERDOMD VEEL MOEITE NU HE
Heb jij een logee?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Jij gaat uit je werk direct door naar de pizzeria?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
Jah.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, het blijft je wel bezig houden he jong?
Hadquote:
Zo meneer de Pizzabezorgert u heeft een lange... Salamiquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:37 schreef Ang3l het volgende:
oh gadverdammequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah.
Maar tis beter dan de "Hey... wait... I didn;t order the extra cheese!"
De MI, bahquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah.
Maar tis beter dan de "Hey... wait... I didn;t order the extra cheese!"
New York, Domino, PizzaSlut... I don;t care!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij gaat uit je werk direct door naar de pizzeria?
Allemaal afwerkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
New York, Domino, PizzaSlut... I don;t care!
Hier krijg je alleen van die marokkaantjes als bezorgerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Helaas.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:39 schreef STING het volgende:
[..]
Had je net een beetje je eetlust terug
Moet ik allemaal niets van hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Namen willen wequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Hier nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier krijg je alleen van die marokkaantjes als bezorger
Dat deed ik vroegah veel, was er heel goed in! Hondje uitlaten, spinnen en zoquote:
Van Ang3l snap ik het. Maar jou maakt het dus ook iets uit, snap ik?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier krijg je alleen van die marokkaantjes als bezorger
Ik ook niet. Gaan altijd onder mijn voeten zitten. En vind ik vreselijk.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Van Ang3l snap ik het. Maar jou maakt het dus ook iets uit, snap ik?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier nietDorp he
Via de internetsite een pizza bestellen en dan bij bijzonderheden: Een lekkere pizzabezorger.
In mn nette schoenen in de zomer? Heerlijkquote:
Ik zeg dus niet dat jij een jojo bent, ik zeg dat weinig of niets eten gelijk staat aan jojo'enquote:
"Is het de extra hot en spicy?"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo meneer de Pizzabezorgert u heeft een lange... Salami
Bij mij zitten ze perfect, maar je voet moet ook niet teveel in de schoen bewegenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gaan altijd onder mijn voeten zitten. En vind ik vreselijk.
Of gaan schuren langs de zijkanten
Met roze bubbelgum in je mond?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat deed ik vroegah veel, was er heel goed in! Hondje uitlaten, spinnen en zo
Wat? Wie mn loge? Was? Ezechielkquote:
Nee hoor, was voor hemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Van Ang3l snap ik het. Maar jou maakt het dus ook iets uit, snap ik?
Eigenlijk ben ik al verbazingwekkend lang (voor mijn doen) op hetzelfde gewicht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zeg dus niet dat jij een jojo bent, ik zeg dat weinig of niets eten gelijk staat aan jojo'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |