Allemaal afwerkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
New York, Domino, PizzaSlut... I don;t care!
Hier krijg je alleen van die marokkaantjes als bezorgerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Helaas.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:39 schreef STING het volgende:
[..]
Had je net een beetje je eetlust terug
Moet ik allemaal niets van hebbenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik draag in de zomer alleen van die huidskleurige kousjes die alleen om je tenen en hak gaan. Niemand die ziet dat je ze draagt en zitten heerlijk in mn schoenen
Namen willen wequote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moest van mn loge een bepaald persoon negeren hier.
Ik ben braaf en luister naar mn loge.
KOST ME WEL VERDOMD VEEL MOEITE NU HE
Hier nietquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier krijg je alleen van die marokkaantjes als bezorger
Dat deed ik vroegah veel, was er heel goed in! Hondje uitlaten, spinnen en zoquote:
Van Ang3l snap ik het. Maar jou maakt het dus ook iets uit, snap ik?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier krijg je alleen van die marokkaantjes als bezorger
Ik ook niet. Gaan altijd onder mijn voeten zitten. En vind ik vreselijk.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Van Ang3l snap ik het. Maar jou maakt het dus ook iets uit, snap ik?
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier nietDorp he
Via de internetsite een pizza bestellen en dan bij bijzonderheden: Een lekkere pizzabezorger.
In mn nette schoenen in de zomer? Heerlijkquote:
Ik zeg dus niet dat jij een jojo bent, ik zeg dat weinig of niets eten gelijk staat aan jojo'enquote:
"Is het de extra hot en spicy?"quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo meneer de Pizzabezorgert u heeft een lange... Salami
Bij mij zitten ze perfect, maar je voet moet ook niet teveel in de schoen bewegenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook niet. Gaan altijd onder mijn voeten zitten. En vind ik vreselijk.
Of gaan schuren langs de zijkanten
Met roze bubbelgum in je mond?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat deed ik vroegah veel, was er heel goed in! Hondje uitlaten, spinnen en zo
Wat? Wie mn loge? Was? Ezechielkquote:
Nee hoor, was voor hemquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:40 schreef STING het volgende:
[..]
Van Ang3l snap ik het. Maar jou maakt het dus ook iets uit, snap ik?
Eigenlijk ben ik al verbazingwekkend lang (voor mijn doen) op hetzelfde gewicht.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:41 schreef STING het volgende:
[..]
Ik zeg dus niet dat jij een jojo bent, ik zeg dat weinig of niets eten gelijk staat aan jojo'en
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |