Oh, dat is best een goede tip! Ik heb ze in m'n reguliere maat gekocht, ik had ook wel kunnen bedenken dat dat niet zou werkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:55 schreef missbehavin het volgende:
En hold ups moet je ook vooral groter kopen dan je maat is.
Ik heb er gisteren niet aan gedacht om bij de V&D te kijkenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Missb en ik hebben hele mooie gehaald bij de V&D![]()
Das leuk voor als je op date gaat waarvan je weet dat het eindigt in rauwe wilde geile seks.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef Spirit82 het volgende:
Wat ik dan weer geen gezicht vind ik zon veel te jong meisje met stay-ups die tot ver onder het veel te korte rokje zitten dat ze draagt... das gewoon te fout...
Dat is ook zeker lekker, of benen n teveel detailsquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:59 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is alleen wat lastiger (vind ik) en totaal niet handig (vind ik) als je ook nog je laarzen met hakken aan hebt tijdensIk vind het geweldig om dubbel gevouwen te worden
En met die laarzen aan.... kan het soms pijnlijke momenten opleveren
Je kan ook gewoon een gat in je panty knippen hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is nog geiler jahelemaal als ze ook nog aan de gordel zitten
ja ik had twee paar gekocht, die met hartjes bovenaan niet:quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh en ook nog iets met rood aan de bovenkant, ik vond ze niet tegenvallen voor dat geld
Ja, geil!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een gat in je panty knippen hoor
Ja, ik en me sexy voelen met een rol boven mijn kousen...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dat is best een goede tip! Ik heb ze in m'n reguliere maat gekocht, ik had ook wel kunnen bedenken dat dat niet zou werken
[..]
Ik heb er gisteren niet aan gedacht om bij de V&D te kijken
naah, mijn ervaring, hoe wilder gekleed, hoe saaier in bedquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:01 schreef Tally het volgende:
[..]
Das leuk voor als je op date gaat waarvan je weet dat het eindigt in rauwe wilde geile seks.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik had twee paar gekocht, die met hartjes bovenaan niet:
O ja maar als je ziet dat het de ander best opwind wil je het nog wel eens proberenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ook zeker lekker, of benen n teveel detailsmaar laarzen kunnen nog wel redelijk vlot uit toch?
volgens mij let een man daar echt niet meer op als die zo ver isquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik en me sexy voelen met een rol boven mijn kousen...![]()
En die bij V&D waren heel mooi, ik weet alleen het merk niet meer, Yuki jij?
Maar ik wel!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgens mij let een man daar echt niet meer op als die zo ver isIk tenminste niet.
Heb ik tot nu toe nog niet zo'n last van gehadquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
naah, mijn ervaring, hoe wilder gekleed, hoe saaier in bedjuist de "saaie rustige" type gaat helemaal los
Dat is zoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:03 schreef Tally het volgende:
[..]
O ja maar als je ziet dat het de ander best opwind wil je het nog wel eens proberen
Nee, ook niet meer. Alleen dat ze heel mooi donker zijn, echt 40/50 denier ofzoquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik dus niet van tevoren, ik dacht dat ze nog wel een eindje meerekken. Maar dat valt tegenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stom van ons, nu vinden we ze vast niet meerquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, ook niet meer. Alleen dat ze heel mooi donker zijn, echt 40/50 denier ofzo
Kousen met pumps!quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is zolaarzen hoeven voor mij niet perse, kousen vind ik veel leuker
Weet nog wel ongeveer hoe de verpakking eruit zagquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stom van ons, nu vinden we ze vast niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |