Cijfers, letters, een lettersleutel...quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef megamandy het volgende:
Ik denk dat dit te ver gezocht is. Want welke combinaties kun je nog maken met touwtjes, toch alleen maar de V, X en I?
Te eentonig voor een hint
Waar zie je die FMLN?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:18 schreef MrManiak het volgende:
Die mengelmoes links, daar word ik niet wijzer van. Kan iemand er iets van maken?
[..]
Cijfers, letters, een lettersleutel...
(Lettersleutel: Ik zie net bij karin de letters FMLN op de muur... ?)
Screen? Het viel mij ook goed op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:22 schreef MrManiak het volgende:
Het moment dat Karin het labyrinth binnen komt lopen, op de muur, verlicht door een zoeklicht
Goed onderbouwde mening over een ook nog fout geschreven naam.quote:
Nee, dat moet humor voorstellen van een paar mannen van middelbare leeftijd die een paar keer in de week op rtl7 te zien zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Goed onderbouwde mening over een ook nog fout geschreven naam.
Het dak bij het schilderij opdracht ook :/quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee Anna was toen ze als Evita op het balkon stond ook in kleur, ergens in de aflevering. De rest ook niet.
Iets zeggen en het daadwerkelijk doen is bij de Mol nooit helemaal duidelijk. Iedereen liegt en bedriegt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:09 schreef koningkerel het volgende:
Art lijkt mij de mol. Waarom? Jan is er van overtuigd vanwege het te snel doorrennen naar de kluis. Hij vertelt bij de stemronde dat hij ALLES gaat invullen op Art. Bij de stemronde hoeft Jan niet weg.
Of Jan vertelt niet wat hij in werkelijkheid invultquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:09 schreef koningkerel het volgende:
Art lijkt mij de mol. Waarom? Jan is er van overtuigd vanwege het te snel doorrennen naar de kluis. Hij vertelt bij de stemronde dat hij ALLES gaat invullen op Art. Bij de stemronde hoeft Jan niet weg.
Dus of hij heeft heel veel mazzel dat de echte mol veel overeenkomstige antwoorden heeft en dat Hannah het nog beroerder heeft ingevuld, of Art is de mol.
Ik denk ook Art, aangezien hij bij de opdracht liever alleen wilde dan met zijn tweeën. In je eentje kan je natuurlijk makkelijk af gaanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:09 schreef koningkerel het volgende:
Dus of hij heeft heel veel mazzel dat de echte mol veel overeenkomstige antwoorden heeft en dat Hannah het nog beroerder heeft ingevuld, of Art is de mol.
quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Iets zeggen en het daadwerkelijk doen is bij de Mol nooit helemaal duidelijk. Iedereen liegt en bedriegt.
True, true. Maar er zit niet gek veel voordeel in het voor de gek houden van de kijker thuis, behalve als hij zelf de mol is.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:10 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Of Jan vertelt niet wat hij in werkelijkheid invult
We hebben Jan geen enkel moment horen zeggen op welke mol hij zit.. de montage suggereert slechts dat t Art betreft.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:09 schreef koningkerel het volgende:
Dat zou mij niet aan het twijfelen brengen. Dat geld is zo weer foetsiequote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef texelonia het volgende:
Zoals Jan die 1500 voor de pot verdiende (Jan was mijn Mol al ben ik nu aan het twijfelen gebracht).
De aflevering heette toch kleur bekennen?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef texelonia het volgende:
Ik denk ook dat het zo gemonteerd is dat het lijkt alsof Jan denkt dat Art de Mol is.
Net als dat er niks wordt gezegd en gevraagd over de radiostilte van Anna. Wellicht was er een hele logische verklaring voor maar hebben ze ervoor gekozen dat niet uit te zenden, waardoor ze verdacht lijkt.
De aflevering heette "Allemaal theater". Zou dat op de theater-opdracht wijzen? Of misschien op de niet-mollen die probeerden verdacht te worden de Mol wel te zijn? Of op de Mol zelf die juist niet-Mollige dingen deed? Zoals Jan die 1500 voor de pot verdiende (Jan was mijn Mol al ben ik nu aan het twijfelen gebracht).
Het was inderdaad een perfecte montage om Art verdacht te maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 17:50 schreef texelonia het volgende:
Ik denk ook dat het zo gemonteerd is dat het lijkt alsof Jan denkt dat Art de Mol is.
Net als dat er niks wordt gezegd en gevraagd over de radiostilte van Anna. Wellicht was er een hele logische verklaring voor maar hebben ze ervoor gekozen dat niet uit te zenden, waardoor ze verdacht lijkt.
De aflevering heette "Allemaal theater". Zou dat op de theater-opdracht wijzen? Of misschien op de niet-mollen die probeerden verdacht te worden de Mol wel te zijn? Of op de Mol zelf die juist niet-Mollige dingen deed? Zoals Jan die 1500 voor de pot verdiende (Jan was mijn Mol al ben ik nu aan het twijfelen gebracht).
Huh?quote:Het #widm team met winners Miryanna en Patrick!! Vanavond #WVN 22.10 RTL4
Lijkt me niet kloppen, zo dom zal hij nou ook weer niet zijn.quote:
Dat zal het wel zijn, gelukkig maar.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:19 schreef MrManiak het volgende:
Als winnaars van Wat Vindt Nederland mag ik hopen... denk ik
Duidelijk. Ik wist niet waar WVN voor stond. Maar nu snap ik het.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:19 schreef MrManiak het volgende:
Als winnaars van Wat Vindt Nederland mag ik hopen... denk ik
Afl. 1 Heette Kleur bekennen, afl. 2 heette Allemaal theaterquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:01 schreef zlakto het volgende:
[..]
De aflevering heette toch kleur bekennen?
Zelf zit ik op Horace maar dat is vooral een gevoel, ik weet dat nooit binnen 2 afleveringen.
En alles wat 3 heren op RTL 7 zeggen is wel humor.
Kleur bekennenquote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:32 schreef texelonia het volgende:
[..]
Afl. 1 Heette Kleur bekennen, afl. 2 heette Allemaal theater
K.A.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:32 schreef texelonia het volgende:
[..]
Afl. 1 Heette Kleur bekennen, afl. 2 heette Allemaal theater
Tien jokers... tien kandidaten?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:47 schreef koningkerel het volgende:
http://www.avro.nl/player(...)856&stream=undefined
"Tien jokers"
Wel een typisch stemgebruik. Daar moeten we toch iets mee kunnen? Goedemiddag werd heeeel snel gezegd. Dat hoor ik niet iedereen zo zeggen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 18:47 schreef koningkerel het volgende:
http://www.avro.nl/player(...)856&stream=undefined
"Tien jokers"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |