Ga je luisteren? Ben benieuwd wat ze over Anne zegt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Die Hanna is zo meteen bij Jan Willem Roodbeen te horen op radio 2. Roodshow
Ik heb haar nog niet kunnen betrappen op het toegeven van bewust dom gedrag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:39 schreef Rewimo het volgende:
Karin doet wel erg dom ja. Ik kan me niet goed voorstellen dat ze echt zo dom is, dus dat is blijkbaar een houding van haar. De vraag is waarom. Dat ze de mol is, lijkt me sterk. Maar ik vermoed dat ze zo probeert zichzelf verdacht te maken.
Hoe kan ze nou in aflevering 1 weten dat Hanna in aflevering twee eruitgaat? De mol weet niet wie er, in welke volgorde uitgaat hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:20 schreef golfer het volgende:
Anne vanwege het feit dat zij graag wilde hat Hanna de vrijstelling voor aflevering 3 zou pakken en waarschijnlijk wel al wist dat Hanna nooit aflevering 3 zou halen en vanwege die radiostilte.
Dat klopt, dat zat ik ook te overdenken toen ik het schreefquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb haar nog niet kunnen betrappen op het toegeven van bewust dom gedrag.
Dat laatste dacht ik gister ook aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat klopt, dat zat ik ook te overdenken toen ik het schreefMaar ja, waarom zou je het vertellen
Het is niet zo gek om zulke dingen voor jezelf te houden. En Karin heeft nog geen vriendje of vriedinnetje binnen de groep volgens mij.
Dat doet Patrick dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou de mol juist niet een beetje met iedereen proberen te socializen?
Ja vertrouwen winnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou de mol juist niet een beetje met iedereen proberen te socializen?
Al eens aan gedacht dat dat misschien gewoon niet uitgezonden wordt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet kunnen betrappen op het toegeven van bewust dom gedrag.
Dat is interessant.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
Hanna Bervoets nu op de radio. Ze zat op Pepijn, Art en Horace.
Ja, maar betekent niet dat je die nu af kunt schrijvenquote:
Nee maar het brengt (naar mijn mening) wel meer aandacht naar Anne.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, maar betekent niet dat je die nu af kunt schrijven
De digitale of diegene die Anne tekende?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef MrManiak het volgende:
Ik zit nu aflevering 2 te kijken omdat ik gisteren geen tijd had. Is er al een theorie gekomen van het boobytrap-kaartje?
De digitalequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De digitale of diegene die Anne tekende?
Vertelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |