Mijn 1e reactie gisteren.quote:Je zag duidelijk de cijfers 111 als kamernummer bij Pepijn/Horace, en kamernummer 25 bij de preview voor volgende week. (Om maar even door te gaan op cijfers)
Trouwens, 'meespelen in wie is de mol, is hetzelfde als laveren door een mijnenveld, letterlijk en figuurlijk' uit de preview v/d week over deze aflevering. Horace met shirt: I went to the dangerzone.
Nogal ja.. alleen vind ik het raar dat ze dat richting de kijker ook doet..quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mooi.
Maar op de een of andere manier wil ik niet geloven dat Karin de mol is. Ze doet zich enorm dom voor.
Het is ongeveer hetzelfde als bij Art. Het ligt er naar mijn mening te dik op.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:36 schreef Maartel het volgende:
[..]
Nogal ja.. alleen vind ik het raar dat ze dat richting de kijker ook doet..
Meestal spelen gewone kandidaten alleen maar toneel tegenover elkaar maar niet in de biecht?
Ik hoop dat zij er volgende week uit gaat.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 12:28 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Mooi.
Maar op de een of andere manier wil ik niet geloven dat Karin de mol is. Ze doet zich enorm dom voor.
Ik denk dat Horace daar ook blij mee was, zijn beschrijving was maar drie keer geraden dus zelfs nog een minder dan Patrick. Door Art viel buiten iedereen op Patrick en werd Horace vergeten.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:13 schreef TheVulture het volgende:
Jan heb ik van mijn Mollenlijst geschrapt... Karin lijkt me echt een nepmol want ik kan me niet voorstellen dat ze echt zo dom is... bovendien was haar beschrijving bij opdracht 1 ook wel duidelijk te herkennen waardoor er geld in de pot kwam... zelfde geldt bij die opdracht voor Pepijn....
Ik blijf gewoon op Art zitten vooralsnog... hij was wel erg blij met de deal met Patrick omdat ie zo zelf buiten schot bleef...
In het verleden is er toch wel een mollenactie geweest waarbij de mol veel geld ophaalde in de wetenschap dit allemaal in een volgende opdracht te kunnen verliezen. Het zegt in de eerste afleveringen misschien nog niet zo veel.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:16 schreef Jabberwocky het volgende:
En Karin had vorige week 3000 euro. Dus die zal het niet zijn nee.
Iemand vond Miryanna ook verdacht in het vorige topic.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:16 schreef Jabberwocky het volgende:
En Karin had vorige week 3000 euro. Dus die zal het niet zijn nee.
Dat was wel maf ja, soort van radio stilte.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:26 schreef TheVulture het volgende:
Anna was bij de mijnen-opdracht wel verdacht doordat ze geen contact zocht toen ze op haar tocht was
Wellicht in de wetenschap dat toch niet iedereen een goed antwoord heeft.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:24 schreef TheVulture het volgende:
Horace gaf wel een goed antwoord bij het Stilleven... dat maakt hem minder verdacht
Ik vond het vooral opmerkelijk dat je niets zag van hoe daarop teruggekomen werd door de groep richting Anna. Niemand die haar in beeld erop aansprak, geen verklaring van haar... maar toch is zij volgens mij de mol niet. Dat is Horace namelijkquote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:26 schreef TheVulture het volgende:
Anna was bij de mijnen-opdracht wel verdacht doordat ze geen contact zocht toen ze op haar tocht was
Nee Anna was toen ze als Evita op het balkon stond ook in kleur, ergens in de aflevering. De rest ook niet.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 11:43 schreef RaymanNL het volgende:
Waarom was Soundos in het beginn in Kleur, en de achtergrond niet? "Beken Kleur" Erg opvallend. De andere kandidaten hadden dit effect niet.
Ik vond dat erg verdacht, maar denk nog steeds dat Art de mol is.
Musgo volgens Google. Anna zei het, of Soundos geloof ik.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:42 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat betekent 'mos' in het Spaans? Dit werd gezegd door iemand bij de introductie van het eerste spel met die ruïne. "De muren waren bedekt met mos' of iets dergelijks, maar er was geen mos te bekennen.
Anne. En 'we' zegt niet zoveel, helaas.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 13:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Musgo volgens Google. Anna zei het, of Soundos geloof ik.
Ga je luisteren? Ben benieuwd wat ze over Anne zegt.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:29 schreef Haaibaaike het volgende:
Die Hanna is zo meteen bij Jan Willem Roodbeen te horen op radio 2. Roodshow
Ik heb haar nog niet kunnen betrappen op het toegeven van bewust dom gedrag.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:39 schreef Rewimo het volgende:
Karin doet wel erg dom ja. Ik kan me niet goed voorstellen dat ze echt zo dom is, dus dat is blijkbaar een houding van haar. De vraag is waarom. Dat ze de mol is, lijkt me sterk. Maar ik vermoed dat ze zo probeert zichzelf verdacht te maken.
Hoe kan ze nou in aflevering 1 weten dat Hanna in aflevering twee eruitgaat? De mol weet niet wie er, in welke volgorde uitgaat hoor.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:20 schreef golfer het volgende:
Anne vanwege het feit dat zij graag wilde hat Hanna de vrijstelling voor aflevering 3 zou pakken en waarschijnlijk wel al wist dat Hanna nooit aflevering 3 zou halen en vanwege die radiostilte.
Dat klopt, dat zat ik ook te overdenken toen ik het schreefquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb haar nog niet kunnen betrappen op het toegeven van bewust dom gedrag.
Dat laatste dacht ik gister ook aanquote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat klopt, dat zat ik ook te overdenken toen ik het schreefMaar ja, waarom zou je het vertellen
Het is niet zo gek om zulke dingen voor jezelf te houden. En Karin heeft nog geen vriendje of vriedinnetje binnen de groep volgens mij.
Dat doet Patrick dus.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou de mol juist niet een beetje met iedereen proberen te socializen?
Ja vertrouwen winnen.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:03 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Zou de mol juist niet een beetje met iedereen proberen te socializen?
Al eens aan gedacht dat dat misschien gewoon niet uitgezonden wordt?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 14:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ik heb haar nog niet kunnen betrappen op het toegeven van bewust dom gedrag.
Dat is interessant.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
Hanna Bervoets nu op de radio. Ze zat op Pepijn, Art en Horace.
Ja, maar betekent niet dat je die nu af kunt schrijvenquote:
Nee maar het brengt (naar mijn mening) wel meer aandacht naar Anne.quote:Op vrijdag 14 januari 2011 15:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, maar betekent niet dat je die nu af kunt schrijven
De digitale of diegene die Anne tekende?quote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:03 schreef MrManiak het volgende:
Ik zit nu aflevering 2 te kijken omdat ik gisteren geen tijd had. Is er al een theorie gekomen van het boobytrap-kaartje?
De digitalequote:Op vrijdag 14 januari 2011 16:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
De digitale of diegene die Anne tekende?
Vertelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |